locollicious

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

3 meeldimist
1 postitust
15 kommentaari
Viimased kommentaarid

Me viibisime eelmisel aastal Hahn-is umbes 15 tundi ja ei soovita kellegile. Aga samas ei tundu 7 tundi selle kõrval enam väga pikk aeg ja kui reisida suvel, siis saab õues päikese käes murul peesitada, raamatut/ajakirja lugeda, vahepeal lennujaama eest pitsakohast süüa/juua võtta (sees kohad kallid) jne. Sees olemisega oli kahjuks nii, et istekohti oli lennujaama peale max 20 ja päevasel ajal olid enamus hõivatud, s.t kui isegi said koha, siis ei saanud mitmekesi kuhugi minna, üks pidi alati kohta kinni hoidma jääma. Sõitma ma ise kuhugi ei hakkaks, kui selle 7 tunni sees on ka turvakontroll jne.

http://www.goldcar.es/en/ minu arvates parim odav firma, teenindus oli meeldiv ja autod olid ka väga korralikud (valisime kõige odavamate hulgast).

Ei soovita.:) Eelmisel suvel viibisime nii reisi algul kui lõpus päris pikalt lennujaamades (Frankfurt-Hahn 16 h, Düsseldorf-Weeze 12 h) ja minu jaoks oli see suhteliselt õudne. Luton-is pole kunagi olnud, aga üldiselt on Ryanair-i lennujaamad ikka üliväikesed, istekohad piiratud (Hahn-is u 30 ja Weeze-s ligikaudu 15 istekohta kogu lennujaama peale) + üksikud söögikohad/poed (suleti väga vara ja ei lubatud seal ka edasi istuda/magada). Võib-olla ei olnud me ka ise piisavalt ettevalmistunud, kuna nii pikalt olime lennujaamas esimest korda. Hahn-is istusime päeval enamuse ajast väljas muru peal, võtsime päikest (mõeldav vist ainult suvel) ja lugesime ajakirju/raamatuid, õhtul istusime sees, hoidsime istekohti kinni, kuna plaanisime algul toolidel magada, millest muidugi ei tulnud midagi välja, kuna need olid üliebamugavad (plastmassist, käetugedega). Kogu päev lennujaamas väsitas nii ära, et olime juba valmis ööseks lennujaama hostelisse minema, aga mõlemas lennujaamas olid need juba täis broneeritud. Lõpuks magasimegi (üritasime magada!) lennujaama põrandal,rannarätik all ja hispaania lipp peal. nii pidasin umbes 2 tundi vastu (kuna 1-ni öösel saabus inimesi pidevalt lendudelt, lisaks oli isegi suvel lennujaamas öösel külm), siis kondasin niisama lennujaama peal ringi (osad inimesed olid päris lõbusas meeleolus, jõid rummkoolat ja rändasid lärmakalt lennujaama ühest otsast teise). kuna meie lend läks järgmisel hommikul kell 7, siis vist umbes 4-st hommikul sulgesin ennast invaliidide wc-sse, pesin ja kuivatasin juukseid, meikisin ja vahetasin riided. Weeze-s oli siis umbes sama lugu, ainus hea asi oli, et valgustus keerati umbes 11 ajal õhtul nõrgemaks ja saime vist isegi 4 tundi vms magada.:) 24 h mina isiklikult lennujaamas ei veedaks. Tõenäoliselt oleksin väikese eelarvega nõus veelkord proovima, aga ainult juhul, kui lendude vahe oleks kuni 10 tundi ning saaks magamiskoti või talvekombinesooni kaasa võtta.:D

Mul on nii vale ees- kui ka perekonnanimi olnud.:D Aga sain ilusti laeva !

Reisikava otseselt pole teinud, aga mõned kohad, kus võiks kindlasti ära käia: pealinn Heraklion- k.a arheoloogiamuuseum, mereäär Agios Nikolaos- cool omapärane linn, meenutas natuke Veneetsiat Balose laguuni mereretk laevaga- täpset laeva nime ei mäleta, valida väiksem laev mitte see suur turistikas Kreeta lõunarannik- turiste vähe, üksikud pikad kivi- ja liivarannad, kristallselge vesi, super! Samara org- mitu km pikk eriti käänuline mägitee Tõmbenumbrite seas, mida me oleme veel külastanud, on Knossose palee ja Dikteoni koobas- arvatav Zeusi sünnikoht), aga teist korda ma enam nendesse kohtadesse vist ei läheks, kuna need olid ikka tugevalt ülerahvastatud.:D Kuna saar on piisavalt suur ja küte kallis, siis peab ilmselt ka öömaja asukohta kava paika pannes arvestama.:)

to kõigile algajatele: Ma soovitan selliste oskuste ja eelarvega Norrasse Trysil´i minna. Seal on parajad mäed algajatele (nt 2,5 km pikad sinised rajad), kuid ka omajagu punaseid ja musti radasid kogenumatele sõitjatele. Mäkke viisid normaalsed toolitõstukid ning t-bar´e oli vaja kasutada ainult siis, kui tahtsid pikemat trip´i ümber terve mäe teha. Kaks korda nädalas oli võimalus minna ka öösõidule valgustatud radadele. Ööbimine oli kahel pool mäge, tuleks võtta põhimägede äärde (varakult broneerida!), et saaks kohe hommikul suusad/lumelaud jalas tõstukite juurde laskuda (mäe teisel küljel elades peaks igal hommikul autoga põhinõlvade juurde sõitma). Täpselt ei mäleta, kas meil oli 5- või 6-päevane mäepilet (standardpäevad), aga see oli täitsa piisav. Meie läksime autodega Tallinkiga Tallinnast Stockholm´i (kasutasime mingil määral Tallinki Club One kinkekaarte) ning sealt omakorda sõitsime siis edasi Trysil´i (450-500 km). Stock´ist 11 ajal hommikul liikuma hakates jõudsime suusakeskusesse umbes 6-7 ajal õhtul. Söögid-joogid võtsime ise kaasa, kuna hinnatase oli seal ikka märgatavalt kõrgem. 4 aastat tagasi seal viimati käies jäigi 1 inimese hind bensiin + laevapiletid + mäepiletid + söögid/joogid umbes 5000 EEK, praegu jääb kogumaksumus umbes 400-500 EUR kanti, ma usun.

St. Antonis oleks võib-olla odavam ööbida St. Jakobis, mis asub 3 km kaugusel St. Antoni keskusest. Tegemist on St. Antoniga kokku kasvanud külaga, mis on rahulikum ja muidu väga-väga ilus koht. Ööbimisvõimalusi oli seal palju, meie ööbisime sellises kohas nagu Haus Tirol. Regulaarselt (u 15 minuti tagant) käisid tasuta suusabussid St. Antoni suusaliftide juurde (peatuste vahe oli max 300 m, heal juhul lausa öömaja ees), sõiduks kulus ca 10 minutit. Ka öösel oli võimalik koju tagasi saada, käisid ööbussid (2 EUR sõit). Hindade kohta täpselt ei tea, kuna käisime Germalo reisidega, aga ma otsiks ka kas booking.com või Google märksõnade "accommodation", "gästehaus" vms. järgi. Ischgl-is pole käinud.:)

Ei öelnud midagi, aga muigasid küll vist.:D Sõbranna ema broneeris telefoni teel piletid, saime need Soomes sadamast kätte ja ma ei tea, kas operaator oli valesti aru saanud, aga lõpuks oli piletil nimi Maily Pandda. Teatud sarnasus pärisnimega siiski oli, aga piletit nähes ja tagasiteel saime ikka kõvasti naerda. Päris pikalt pärast reisi kutsusidki sõbrannad mind pandaks !:D

Ei soovita, päris pikk maa on minna.:) Me võtsime alt linnast taksobussi, koos Nature Reserv´i piletiga oli kokku 20 EUR inimene (seitsmekesi olime, mahtusime kõik ilusti ühte taksosse ära). Ei ole liiga odav, aga samas väga mugav, kuna takojuht sõidutas meid kogu tripi vältel (k.a Nature Reserv´is) ning rääkis ka palju huvitavat juttu juurde Gibraltari ajaloo jne. kohta.Ühe korra elus tasub seal kindlasti ära käia !

Me oleme käinud Ryanairiga Tallinn-Bremen ja Bremen-Malaga (tagasi ka sama teed pidi) kaudu Hispaanias. Lendude vaheline aeg oli umbes 3 tundi. Piletid ostsime paar kuud enne lendusid, saime väga soodsalt.:)

Mind huvitab ka, millal Ryanair-il juuni-juuli 2013 lennuplaanid välja tulevad?

Meie käisime juuni lõpus ning bookisime auto economycarrentals.com lehekülje kaudu. Kokkuvõttes läks autorendi peale ca 200 EURi, mis sisaldas ka täispaaki bensiini (bensiini hing kreetal on hetkel 1,8-1,9 EUR/l-kallis!!). Natuke pettusime kohapeal, kuna Volkswagen Golfi asemel saime Seat Cordoba, mis ei olnud just kõige uuem, aga elasime üle.:)

Käisime juuni lõpus ja kõik oli okei! Septembri ilmade kohta ei oska midagi öelda, aga hooaeg ei tohiks siis veel lõppenud olla ja kõik kohad peaksid ikka veel avatud olema. Rendiauto võtmise puhul tasuks teada, et besiini hind on seal 1,8-1,9EUR/l:)

H&M-e on palju kesklinnas asuval jalakäijate tänaval. Samas on ühel tänaval küllaldaselt ka paljude teiste firmade poode.