katizips

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

0 meeldimist
1 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Jagan step-by-step kogemust MyTrips vahendusel ostetud AirBalticu piletitega. 

Lend oli aprilli alguses Tln-Barcelona-Tln. Kui tühistamisteade tuli, helistasin AirBalticusse, et raha tagasi saada. Sealt suunati helistama MyTripsi-lennufirma maksab vahendajale ja vahendaja maksab kliendile.

Peale tunde liinil ootamist, sain kellegi (call-center asub Indias) toru otsa. Kõne lõppes sellega,et helistagu ma AirBalticusse ja las viimased panevad mu piletile märke, et kuulub hüvitamisele. Helistasin Airbalticusse ja vastav märge lisati,imestati et MyTrips sellist asja laseb kliendil teha.

Helistasin uuesti MyTripsi. 51 min ooterezhiimil. Leiti pilet ja peale mingite asjade kontrollimist teatati,et nad siiski peavad üle kontrollima,kas konkreetne firma teeb ‘full refundi’. Ütlesin, et teeb, vaadaku-vastav märge piletil. Ei-ikka paluti tagasi helistada 72h prst. 

Korraga eile sain MyTripsilt kirja-kahjuks teie lennupiletit ei hüvitata. Täna hommikul olin AirBalticu liinil-selgus,ot mis mõttes-muidugi hüvitame täies ulatuses või siis muudame kuupäevi või jätate makstud summa sisse ja lisatakse boonusena 80€. 

Lôpuks otsustasin ümber ja palusin tōsta lend oktoobrisse. Selgus, et juba tuleks hinnavahe, mille peaksin lisaks maksma. Palusin vaadata +\-3 päeva, ning leitigi kohad, mis on sama hinnaga, midagi juurde maksma ei pea ja MyTripsi ooteliinil ei pea enam olema.  

Vähemalt juhul kui lennupiletid teevad hinnahyppe on mul pilet  olemas vana hinnaga. Variant on muidugi, et liinid avatakse ja algul saab lennata võileivahinna eest...