iv88

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

0 meeldimist
2 postitust
7 kommentaari
Viimased kommentaarid

Veel variante: Moskva-Almaty-Ho Chi Minh edasi-tagasi 530€ Riia-Moskva-Hanoi edasi-tagasi u 590€

Nii palju tänaseks targem, et 89906482 on Lufthansa kuldtaseme frequent flyer'itele (Miles&More Gold) ning annab, sõltuvalt sihtkohast, 25-35% allahindluse.

Igasuguste kliendikaartidega seotud promokoodide korral võidakse letis ka konkreetset kaarti näha nõuda. Kui kaarti esitada ei ole, siis soodustust ei saa ja tuleb auto võtta tolle hetke otse-letist-hinnaga.

Samas, kui teiste kogemusi lugeda, siis tõestust pigem ei küsita. Põhjaliku otsimise järel pole ühelegi negatiivsele kogemusele sattunud. Seega, why not, kui suudad äpardumisriski maandada.

Kui ette maksma ei pea võib kavaldada topeltbroneeringutega. Üks bronn mõne "riskantsema" sooduskoodiga, teine kindla peale. Soodsamaga õnneks läheb, siis saab teise bronni kohapeal tühistada. Ei lähe õnneks, siis on varuvariant võtta.

Nii jääb ainult südametunnistuse küsimus. Tehniliselt on tegu sohiga. Teisalt - kes patuta, visaku esimene kivi. Rendifirmad vaevalt ütleks ära võimalusest klienti lüpsta, eks aeg-ajalt on kliendil võimalus JOKK-skeemi vastu ka teha.

Lennukamad stsenaariumid kõrvale jätta, siis hetkel on Europcari puhul kõige muretum kood 44571243, mis annab -15%. Tegu on üldise kampaaniaga, mille puhul mingeid tõestusi ei nõuta.

Triivib pisut teemast, aga kaua pruugib Bergamos lennukist lennujaama ette jõudmiseks aega kuluda, kui kaasas ainult käsipagas?

Muidugi palju muutujaid mängus, lendude hilinemisest rääkimata, aga teaks siis umbkaudugi arvestada.

Nüüdseks kindel, et auto tuleb Hertzist (ainus, mis lahti peale RyanAiri lennu saabumist) ja AutoEurope'i kaudu (Hertz ise on lüpsihimuline).

Kuna Hertzilt superkasko võtmine tähendaks hinna duubeldamist, siis arvestaks pigem AutoEurope'i excess refundiga.

Aga... Küsin meili teel, küsin telefoni teel - keegi ei ütle otse välja palju tolle Focuse eest kohapeal broneeritakse. Kellelgi värsket kogemust?

TripAdvisoris mainiti, et nt Focuse universaali omavastutusmääraks on 1400€. Tuhat. Nelisada. Eurot. Reaalselt bronnitakse sihuke summa?

Saan õigesti aru, et avarii omavastutus ja varguse omavastutus on eraldiseisvad ning mõlema eest võetakse bronn? Ehk siis alltoodud tingimuste järgi bronnitakse 1020€ + 1020€. Ze fak... Nii on, siis tuleb reisu eel krediidilimiidid üle käia.

https://global.advantage.com/qualifications.html#CDW

Mai lõpus/juuni alguses tekkis ootamatu hetk vabadust ja panime väikse kambaga kokku kiire rännuplaani. Kuna Ryanairiga puudub varasem kogemus, siis tuli väikestviisi üllatusena, kui vähe on neil maksevõimalusi.

Kuigi Moneybookers on oma MasterCardi pressinud juba pool aastat, pole seni reklaamist välja teinud. Nüüd siis targem - säästaks 6€/inimene.

Kuna piletihinnad tiksuvad ajapikku ülespoole ja kaardi tellimise/kättesaamisega läheks omajagu aega, siis järgmine küsimus:

Kas keegi Moneybookersi MasterCardi omanik saaks aidata piletite ostmisel? Kindlasti pakun vaeva eest tasu :)

Usun, et pebeetu viimases postituses lihtsalt näpukas ja mõeldud ikka AutoEurope'it mitte AutoEuropat.

Itaalia kontekstis on see oluline erinevus kuna turul ongi olemas kohalik rentija nimega AutoEuropa (Sicily by Car). Netist lisainfot otsides tasub tähelepanelik olla, et kahte firmat sassi ei aja.

Kui vähegi usaldada erinevates kommuunides leiduvaid review'sid, siis tasub viimast kaarega vältida (pumpavad rentimise järel krediitkaardilt õhust võetud tasusid, teenindus on kehv jne).

AutoEurope'ist on loetu põhjal jäänud küllaltki usaldusväärne mulje. Lisaks, kord sattus üks tuttav nende kaudu renditud autoga kergesse mõlkimisse. Rendifirma jättis broneeritud omavastutuse (excessi) summa endale ja AutoEurope maksis selle kohe kinni nagu leping ette nägi. Teenindus kiire ja viisakas, küsiti vaid dokumente avarii kohta.

Billigeri puhul sisaldab osa pakkumistest rendifirma oma superkaskot ja sel juhul ei ole tagatis vajalik. Enamik pakkumisi on siiski nii nagu teistelgi vahendajatel - kui klient soovib, võib võtta omavastutuse katte (No Excess, ohne Selbstbeteiligung jt) vahendajalt endalt.

Juhul kui tekib mingi jama, siis rendifirma võtab omavastutuse summa endale, aga vahendaja hüvitab selle. Tasub tähelepanelikult lugeda erinevate vahendajate tingimusi. Mõnel leebem hüvitamispoliitika, mõnel päris karmid nõuded.