Respect

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Arusaadav, et bürool võib tekkida probleeme nii klientidega kui kaubaga. Kuid meid hämmastas lahendusviis. Kui tekkis ootamatu arusaamatus hotellivahetusega ja väljendasime rahulolematust, sest aimasime et nad ei paku meile samaväärset hotelli (mis sai takkajärgi 100% kinnitust). Seda kuulis ilmselt keegi juhtivtöötaja, kes põrkas püsti ja tuli meie juurde. Ilmselgelt puudus tal igasugune huumorimeel. Ennast tutvustamata tõstis ta häält ja käitus antud olukorras väga ebaprofessionaalselt.
Mulle jäi meelde, et kelkis tutvustega tarbijakaitses :) Me kirjutasime järgmisel päeval, et ehmatasime ära ja et asi nii inetu pöörde v6ttis ning ülemuse poolt tekkis selline olukorra lahendamine, mis selgelt m6jub halvasti kogu ettev6ttele.....
Seepeale saatis konsultant meile stseeni kohta selgituse: "Eeldus on õige ja pean tunnistama, et olen Teiega 100% nõus".
Kindlasti on Bergerreisidel palju rahulolevaid kliente, seda ilmselt tavaolukorras. Kui aga tekivad ootamatud tõrked, mida reisimisega ikka ette tuleb, siis on nad täiesti vaenuliku ja ükskõikse suhtumisega, meie kogemused on väga negatiivsed kahjuks.
Samas meenub mulle tagantjärele kui vähe nad oma reise, hotelle, rahvuslikke tavasid ja tingimusi teadsid ning kodutööd on teinud ehk tegemata jätnud.

Kahjuks võin kinnitada vastupidist. Olen Bergerreiside kaudu ca 6 korda reisinud, esimesed korrad olid ok, sest lihtsad paketireisid. Eelviimasel kui valisime loteriimajutuse Egiptuses, julgustas reisikonsultant ja kiitis otsustama ja kiirustas maksma. Tulemus oli kohutav, halvaks läinud toit, personali nullteenindus, must ja räpane hotell, buss Nama-Baysse figureeris vaid reklaamis, hilinenud tagasilend jne. Hotelli vahetus mõistlikel tingimustel ebaõnnestus, isegi samaväärse vastu vahetamise eest nõuti täisraha. Kui tagasi jõudsime ja sellest talle kirjutasime, algas häma ja venitamine. Õigustusi jätkus ja lahendusi ei tulnud.

Viimane reis oli kordades hullem. Kiirustamine taaskord maksmisega, täiesti ebaprofessionaalne probleemide lahendamine, pealesunnitud hotellivahetus, kusjuures uuel hotellil ei olnud tärne ega kehtivat tegevusluba, kohalike olude mittetundmine ja valeinfo valimistega seotud piirangute kohta, peale reisi oma lubadustest taganemine jne. Rääkimata aruka kompensatsiooni taotluseks koostööst, pigem lükati taotlus kuivalt edasi.
Kokkuvõtteks ütles reisikorraldaja otse, et pole mõtet osta vahendajatelt, sest nad ei vastuta reaaalselt ebaõnnestumiste eest. Mis sai ka kinnitust!