kuul57

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Näiteks meil oli nii, et soovisime vaikset hotelli ja kuna jäime ilma oma algselt broneeritud ja makstud hotellist, siis me ei tulnud selle peale, et peame kirjalikult Marit Roosi käest allkirja võtma tema sõnade peale, kus ta meiega kohtumisel väitis, et meie vaikse toa sooviga on arvestatud ning ta on sellekohase teate juba edastanud.
Reaalsus oli shokeeriv, sest meie sooviga ei olnud arvestatud ja tegemist oli väga lärmaka piirkonnaga, kus antud majutusasutuses ei olnud üldse võimalik vaikset tuba saada, sest hoone asus kõige lärmakamal peatänaval. Mis meid kõige rohkem nördima pani ja mille osas tahaksime kõiki Bergerreisidest pakettreisi ostjaid hoiatada, on see, et probleemide ilmnemisel Marit Roos eitas täielikult meie vaikse toa soovi, kõike seda, mis me olime suuliselt temaga kohtumisel kokku leppinud, kuritarvitas meie usaldust.
Ehk et kui hiljem tekib probleeme, siis kõik, mis te olete suuliselt heas usus kokku leppinud, on õigustühine ja seda võidakse ära kasutada. Meie puhul see nii juhtus. Bergerreisid keeldusid kuni lõpuni oma eksimuste osas vastutust võtmast.
Pöördusime ka antud looga Tarbijakaitsesse ja ainus, millega neid korrale kutsuti, oli ettekirjutus.
Lühike kokkuvõte meie kogemusest on selline, et Eestis on võimalik väga ebaeetilist turismiäri ajada ja konkreetselt Bergerreisid on selline ettevõte, kes lõpuni eitab oma eksimusi ja ei võta vastutust oma tegude eest.

Meil ka väga ebameeldiv kogemus. Sinnamaani sujus kõik reeglipäraselt kui rahad said kiiresti makstud, pass kohale toimetatud jne, kuid kui tekkisid probleemid, siis meie ehmatuseks kõik, mis suuliselt ja kohapeal kontoris sai kokku lepitud, ei kehtinud.
Soovitan soojalt, kui ostate reisi ja hiljem on vaja tingimusi muuta, siis leppige need tingimused kokku kirjalikult ja võtke allkiri reisikonsultandilt, sest vastasel juhul nad valetavad teile näkku, öeldes, et midagi pole kokku lepitud. Nad ei võta vastutust ühegi sõna eest, mida nad suuliselt ütlevad või lubavad.
Samuti tuleb ettevaatlik olla sellega, mida nad soovitavad hotellide kohta. Meile öeldi, et kliendid on hotelliga rahule jäänud, kuid reaalselt selgus, et antud hotelli kohta tagasiside Eesti turistidelt hoopiski puudus, kuna see oli esimest hooaega valikus. Veel oli paar olulist fakti, millega me arvestasime, kuid mis kohale jõudes ei kehtinud.
Enam kunagi ei kasuta Bergerreiside teenuseid. Väga ebaprofessionaalsed ja pealiskaudsed, kes ei tea mida nad müüvad ja tagatipuks ei vastuta oma tegude eest.
Nende kohustused lõppesid pärast seda, kui raha oli käes, eitasid kõike, mis oli heas usus ja silmast-silma kohtumisel kokku lepitud. äärmiselt ebameeldiv kogemus.