Cherry.ee

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
16 kommentaari
Viimased kommentaarid

Viaje - südamest austan teie juriidilist kompetentsi, kuid tembeldada inimesi kurjategijateks, pättideks, võltsijateks jne, ilma, et oleks toimunud isegi mingit juurdlust sel teemal, on kuritegu omaette. Kas te olete tutvunud kõigi alusdokumentide ja asjaoludega? Olete näinud agendilepingut? Kirjavahetust WOW Traveliga? Tutvunud detailselt reisivahendust reguleerivate seadustega?

Kas see on põhjus, miks kardate mugavast anonüümsest tsoonist välja tulla? Ehk tutvustate end?

Ning sisulise poole pealt - "võltsing" eeldaks seda, et reisikorraldaja pole kinnituse andmiseks luba andnud ega pole kinnitanud reisijate nimekirjasid. Kumbki ei vasta tõele.

See on täiesti tavaline praktika, et agent saadab välja info. Täpselt nii nagu Estravel sõlmib Novatoursi nimel teiega lepingu ja saadab teile info. Nii ka Cherry, saatis WOW nimel välja reisikinnituse.

WOW Travel teadupoolest ei ole Eesti firma ning ei oma Eestis töötajaid. Alates maist 2012 on see toiminud ühte moodi - eestikeelse suhtluse ning lihtsamad küsimused (andmete kontroll, jne on Cherry aidanud ära teha - sest keskmine klient ei suuda ega taha muus keeles suhelda).

Broneeringud tulevad sellisel kujul nagu allpool näidatud. Kas WOW teadis broneeritud reisidest? Kui kõik 4 aastat teadis ja reisid toimusid ning täpselt samamoodi kinnitati kõik viimastel kuudel müüdud reisijate nimekirjad, siis vast pole alust arvata, et nüüd ühtakki midagi muutus. Loomulikult nad teadsid ning kinnitasid iga reisikuupäeva nimekirjad.

Saatja: no-reply=wowtravel.de@cherry.ee WOW Travel nimel
Saadetud: 19. mai 2016. a. 15:10:39
Adressaat: xxxxxxxxx@hotmail.com
Teema: Broneeringu kinnitus

Broneeringu kinnitus

Puhkus päikeselisel Küprosel (28.10.2016 - 04.11.2016)

Nimi: Mrs XXXX YYYY

Voucheri number: xxxx-yyyy-01

Nimi: Mr XXXXX YYYYY

Voucheri number: xxxx-yyyy-02

Telefon: XXXXXXXX

E-mail: xxxxxxxxx@hotmail.com

Kommentaarid:

Lapsed:

Ekskursioonide keelevalik: English

Lugupeetud reisija,

Täname tellimuse eest! See e-kiri on kinnitus ja pakettreisi leping Wow Travel Gmbh (vahendaja Cherry Media OÜ) korraldatud Küprose reisile.

Broneeringu kinnitus ja pakettreisi leping kehtib vaid juhul, kui te valisite broneerimiskeskkonnas sama kuupäeva, mis Cherry voucheril.

Teie puhkusepakett sisaldab:

• lend Tallinn-Ercan-Tallinn vahemaandumisega Antalyas
• transfeerid lennujaamast hotelli ja tagasi
• 7 ööd majutust valitud hotellis
• hommikusööke

Täismahus reisikirjelduse leiate:

07.10 väljumisega reisile: https://cherry.ee/deals/1023424325
14.10 väljumisega reisile: https://cherry.ee/deals/1023424292
28.10 väljumisega reisile: https://cherry.ee/deals/1023424325

Tegemist on charterlennuga, lende opereerib Corendon Airlines(vahemaandumisega lendu). Vahemaandumisel Antalyas lennukist enamasti väljuda ei tule, Ercanisse jätkab sama lend. Hinnas sisaldub üks ühik kuni 20 kg äraantavat pagasit ja üks ühik kuni 5 kg käsipagasit reisija kohta. Lennuaegades võib ette tulla muudatusi. Muudatuste puhul teavitatakse reisijaid sellest lühisõnumi ja e-posti teel.

Viisainfo:

Eesti kodanikel on Küprosele reisimine viisavaba. Vahemaandumise tõttu Türgis on reisidokumendiks pass, mis kehtib vähemalt 150 päeva alates riiki sisenemisest. ID-kaardiga antud pakkumise raames reisida ei ole võimalik

Broneerimistingimused:

Käesolevas kinnituses ja pakettreisilepingus on vastutavaks reisikorraldajaks Wow Travel Gmbh (registrikood HRB 8308 AG HAGEN). Palume antud broneeringukinnitus reisile kaasa printida. Lennupiletid on elektroonilised ja lennule ning hotelli registreerimine toimub passi alusel. Juhul, kui lisasite broneeringusse erisoove, mis ei ole seotud lisatasudega, siis reisikorraldaja võtab Teie soovid teadmiseks, kuid reisikorraldaja ei saa garanteerida nende erisoovide täitmist.

Nimemuutus:

• Kuni 31 päeva enne reisi on nimemuutus tasuta
• Vähem, kui 31 päeva enne reisi on nimemuutuse tasus 50 € ühe reisija kohta

Tühistamistingimused:

• peale broneeringu kinnitamist vastutava reisikorraldaja poolt on reisi tühistamistasu 30% reisi maksumusest
• tühistades reisi 45-21 päeva enne reisi algust, on tühistamistasu 40% reisi maksumusest
• tühistades reisi 20-7 päeva enne reisi algust, on tühistamistasu 50% reisi maksumusest
• tühistades reisi 6-2 päeva enne reisi algust, on tühistamistasu 75% reisi maksumusest
• tühistades reisi 1päev enne reisi algust, on tühistamistasu 90% reisi maksumusest
• tühitades reisi vähem kui 24 tundi enne reisi algust, on tühistamistasu 100% reisi maksumusest

Reisipaketi kasutamine

Juhime tähelepanu, et antud pakkumises kuulub pakett kasutamisele tervikuna, reisijatel ei ole võimalik kasutada vaid ühte osa paketist (näiteks ainult lennupileteid, ainult hotelli, ainult transfeeri jne). Kui reisija siiski otsustab valikuliselt teenustest loobuda, jätab reisikorraldaja endale õiguse reisija broneering tühistada ning reisijal tuleb tasuda lisaks 100€ ühe inimese kohta.

Erimeelsuste lahendamine:

Erimeelsused vastutava reisikorraldaja ja kliendi vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kõikidest pretensioonidest tuleb viivitamatult teatada reisikorraldajale sihtkohas kohapeal. Kui kohapeal pretensiooni lahendada ei õnnestu, tuleb vastav teade edastada vastutavale reisikorraldajale kirjalikku taasesitamist võimaldaval moel esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul peale reisi lõppemist.

Reisikorraldaja ei vastuta kahju eest, mis on tekkinud vääramatu jõu tõttu. Reisikorraldaja jätab endale õiguse teha reisiprogrammis muudatusi.
Reisikorraldaja edastab vastuse kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ning hüvitab kliendile põhjendatud kahjunõuded.

WOW Travel GmbH
An der Silberkuhle 1
58239 Schwerte
Saksamaa
Tel.: +49 2304 911 59 88
info@wowtravel.de

Vahendaja:
Cherry Media OÜ Registrikood 11901864 Tondi 51-18, Tallinn, 11316

Väike täpsustus - kinnitus pärast broneeringut saadetakse Cherry broneerimissüsteemist. Sellekohane kohustus on meil WOW ja Cherry vahel sõlmitud agendilepingu alusel. Pärast seda kontrollitakse nimekirjad üle (tihti helistame ka klientidele, kuna andmed vajavad parandusi) ning saadetakse WOW Travelile, kust tuleb omakorda kinnitus, et nimekirjad on kätte saadud. Lennupiletid saadetakse aga juba otse WOW Traveli poolt.

Seetõttu on ka "reply" aadress info@cherry.ee, kuna peamistele lihtsatele küsimustele saame vastata ise eesti või vene keeles.

Hea RXeduXR!

Vastan teie küsimustele.

  1. Palun saatke edasi kinnitus, mis teile tuli selliselt aadressilt. Sellist aadressi domeenil cherry.ee ei eksisteeri. Kõik kinnitused tulid aadressilt no-reply@wowtravel.de

  2. On, kuid peale mõne inimese siin foorumis, ei ole kõik 1800 inimest pidanud vajalikuks neid andmeid näha. TKA on selle kontrolli juba teinud ning oma positsiooni öelnud.

  3. Nagu TKA on ka korduvalt öelnud, ei ole antud juhul sel mingit vahet, milliseid reisid on makstud või mitte. Positsioon on ühene - reisid oleks pidanud toimuma. Kui ei toimunud, tuleb raha WOW-l tagasti maksta. Kui teid aga huvitavad, millised täpselt, siis sellele saate vastuse, kui kirjutate info@cherry.ee - maksekorraldustes on see info olemas.

Viaje

Kõik need kolm korda olid kindlasti ENNE 10.06. Alles eelmisel reedel sai TKA ametliku vastuse WOW Travelilt - enne seda polnud ei meil ega ka TKA-l infot. Niikui info saabus, teavitasime sellest koheselt kõiki reisijaid.

See, et te ei usu ühtki meie sõna, on küll kahju. Uskuge siis vähemalt TKA-d, kes on kogu infokogumise ja analüüsi ära teinud, sh. kontrollinud lepinguid, makseid jne.

Kas võiksime teid paluda väljuda mugavast anonüümsest tsoonist ning tutvustada end? Palun saatke oma kontaktid aadressil andres@cherry.ee.

Lgp,
Andres Susi

Tere kasutajad "viaje", "J7P", "RXeduXR", "krissmiss" ja teised.

Esiteks, meil on äärmiselt kahju, et plaanitud reisid ära jäävad.

Vaatamata sellele, et oleme WOW Travelile üle kandnud ca 85% tulevaste reiside müügisummadest ning püüdsime viimase hetkeni leida lahendusi, on WOW Travel otsustanud reise mitte korraldada. See ei ole aktsepteeritav ning kõlab kummaliselt. Lepingud on kehtivad, reisijatele saadeti reisikinnitused. Maksmata reiside osas oli WOW-l võimalus asuda dialoogi TKA-ga ning leida lahendus. Lisaks sellele on Cherry’l olemas ka tagatis, mida võidakse sellistes situatsioonides kasutada. Aitame omalt poolt maksimaalselt kaasa, et olukord leiaks lahenduse ning reiside eest makstud summad tagastataks.

Peamine etteheide, mida siin foorumis loeme, on see, et miks me ei näita avalikkusele maksedokumente ja ei tõesta, et oleme ka tegelikult need summad WOW-le ära maksnud.

Selgitame siinkohal oma positsiooni:

  1. Esitasime kõik need dokumendid ja pangakinnitustega maksekorraldused TKA-le, kui pädevale organile, kes antud situatsiooniga tegeleb. See on äärmiselt oluline nüanss ning me eeldasime, et tarbijad loevad TKA kirja ning mõistavad, et ühelgi juhul, pole Cherry’le etteheidetud seda, et me pole raha edasi kandnud.

  2. Kui palju ja millal maksti, polnud ka TKA hinnangul, arvestades Cherry ja WOW vahelist lepingut, oluline - WOW’l oli kohustus tarbijate ees reisid ära korraldada. Sellest on TKA ka mitmeid kordi rääkinud ja teavitanud.

  3. Cherry ja WOW Travel vaheline leping eeldab konfidentsiaalsust. Meil on õigus lepingust tulenevat olulist infot edastada klientidele (reisijatele) ning riiklikele organitele (Politsei, TKA jne). Me ei tahaks, et edaspidise juurdluse käigus oleks WOW’l või kellelgi teisel võimalus kinni haarata konfidentsiaalsuse rikkumisest.

Seoses ülaltooduga, oleme valmis ja jagame hea meelega makseid puudutavat infot nende reisijatega, kes peavad vajalikuks seda infot näha ja uurida. Küll aga ei saa seda paraku teha avalikuks kõigile - loodame, et saate aru, miks (punkt 3 üleval).

Palun võtke ühendust aadressil info@cherry.ee ning kirjutage oma voucheri number(rid). Saadame teile vastu makseinfo.

Samtui oleks meil hea meel, kui pärast info saamist postitaksite ka siia kinnituse nähtust, et meie poolt väljaöeldud numbrid vastavad tõele. Meil oleks soov panna punkt erinevatele süüdistustele, mis siin kõlama on jäänud.

Lgp
Cherry

Hea 1967,

oleme Sinu kirjadele vastanud 27. kuupäeval kell 14:41, 8. kuupäeval kell 11:48, 9. kuupäeval kell 09:46 ning 9. kuupäeval kell 12:47. Ilmselt oled oma postkastis loonud mõned filtrid või keelud.

Hea 1967,

Kahjuks me ei näe ühtegi kirja, mis oleks saadetud 27.05.16 kell 14:33 või 07.06.16 kell 11:37. Palun kirjuta siia voucheri esimesed neli numbrit, mis tulevad pärast #. Siis me saame tuvastada, mis meiliaadressiga see ost oli tehtud ja võtta Sinuga ühendust.

Hea 1967,

Palun kirjuta uuesti info@cherry.ee meilile. Samuti palume Sind kontrollida oma spam kausta.

skill,

kogu info makstud ja maksmata reiside osas on edastatud TKA-le, ning kuna Tarbijakaitseamet on võtnud Wow Traveliga suhtluse meilt üle, edasise tegevuskava paneb kokku samuti Tarbijakaitseamet.

Hea skill,

kõik vajalikud dokumendid (sh maksekorraldused) on edastatud TKA-le

Hea viaje,

kõik vajalikud dokumendid (sh maksekorraldused) on edastatud TKA-le

Head Cherry reisikliendid!

Meil on siiralt kahju nii tekkinud infosulu kui ärajäänud reiside pärast. Kuna levib erinevat väärinfot, siis anname siinkohal teada, et Cherry Media on kandud ettemaksuna Saksa reisikorraldajale WOW Travel 85% ostetud reiside mahust, sisuliselt on meie poolt tasutud kõik reisid kuni oktoobrini ning enamus oktoobri reise.
Kahjuks pole meil teadmist, miks reisikorraldaja lepingust tulenevaid kohustusi ei täida, Tarbijakaitseamet on võtnud nendega suhtluse meilt üle. Edasise tegevuskava paneb kokku Tarbijakaitseamet, nemad suhtlevad ka kolleegidega Saksamaalt. Paraku ei saa me info puudumise tõttu ka ise koostööpartnerite tegemata jätmisi kommenteerida. Siinkohal võime tuua eeskujulikuks näiteks kõik koostööpartneritest lennufirmad, kes on otsustanud kõik lennu ostnud kliendid sihtpunkti viia ja tagasi tuua. Samuti otsime koostöös lahendusi teiste reisikorraldajatega, vaid WOW Travel pole olnud valmis läbirääkimistelaua taha istuma.

Loodame teie mõistvale suhtumisele ja tegutseme selle nimel, et leida kiire lahendus!

Head Cherry reisikliendid!

Meil on siiralt kahju nii tekkinud infosulu kui ärajäänud reiside pärast. Kuna levib erinevat väärinfot, siis anname siinkohal teada, et Cherry Media on kandud ettemaksuna Saksa reisikorraldajale WOW Travel 85% ostetud reiside mahust, sisuliselt on meie poolt tasutud kõik reisid kuni oktoobrini ning enamus oktoobri reise.
Kahjuks pole meil teadmist, miks reisikorraldaja lepingust tulenevaid kohustusi ei täida, Tarbijakaitseamet on võtnud nendega suhtluse meilt üle. Edasise tegevuskava paneb kokku Tarbijakaitseamet, nemad suhtlevad ka kolleegidega Saksamaalt. Paraku ei saa me info puudumise tõttu ka ise koostööpartnerite tegemata jätmisi kommenteerida. Siinkohal võime tuua eeskujulikuks näiteks kõik koostööpartneritest lennufirmad, kes on otsustanud kõik lennu ostnud kliendid sihtpunkti viia ja tagasi tuua. Samuti otsime koostöös lahendusi teiste reisikorraldajatega, vaid WOW Travel pole olnud valmis läbirääkimistelaua taha istuma.

Loodame teie mõistvale suhtumisele ja tegutseme selle nimel, et leida kiire lahendus!

Hea Isemõtleja,

Kahjuks jah juhuslikke inimesi reisikorraldaja poolt ühte tuppa ei paigutata, kui leiate ise toakaaslase võite selle info edastada ka info@cherry.ee, edastame selle omakorda reisikorraldajale broneeringu muutmiseks. Viidatud keskkond on tõepoolest vana hooaja broneerimisleht, palume selle Wow Travelil sulgeda. Cherry ja Wow Traveli kontaktid leiad aga alati meie kodulehelt pakkumise juurest ning ka voucherilt.

Heade soovidega,
Triin

Tere Maimai,

Märka lahkesti, et lennuajad olid välja toodud juba Cherry pakkumises, hetkeseisuga need muutunud ei ole: https://cherry.ee/ponev-kapadookia-ekskursiooniga-puhkus-19-11. Peale voucheri broneeringuks vormistamist said reisikinnituse, kus oli ka koopia Sinu sisestatud andmetest. Lennunimekirjas on nimi täpselt sellisel kujul nagu sinna sisestasid. Sel nädalal saad reisikorraldajalt ka eraldi meili lõplikute lennuaegadega ja koopia oma e-piletist. Lennule registreerimiseks piisab ka Sinu passist.

Kui tekib lisaküsimusi pöördu julgesti meie poole Cherry foorumis või info@cherry.ee kõige kiirema vastuse saamiseks.

Tervitades,

Triin Kallas
Cherry.ee