aivar1966

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
9 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kui lennuk sõidab sealt 3,5 tundi, siis pole mõtet saabuvate lennukite tabelit täna enne 15.15 üldse vaadata. see nätab ju ainult 24 tundi ette. Pealegi neid tellimislende lisatakse vahel sinna mõni tund enne väljumist/saabumist.Nii oli igatahes esimese türgi lennu (11.10) väljumisega Tallinnast.

Jägisin eile selle lennuki starti nii lennujaama infost, kui ka radari lehelt, mille link siin eespool olemas http://www.flightradar24.com/. Huvitav sellejuures see, et see radar küll ei näidanud, et Tallinnast see aeg üldse mingi lennuk oleks startinud.Kusjuures jälgisin enne paari tunni jooksul selle lennuki saabumist Tallinna (kell 20.10 FHY805)ja ka selle lähenemist radar ei näidanud.Tulen järeldusele, et see radar ei näita tavahuvilisele kõiki lennukeid, mis taevas on.

No nii, hakkavadki probleemid. Juba lükati esimese lennu starti veelgi hilisemaks 21.45.

Tallinna lennujaama sissetulevate lennukite nimekirjas küll pole, et Amsterdamist midagi tulema peaks. Võibolla tõesti lähebki läbi Amsterdami. Keda huvitab, see saab peale üheksat radari kaardilt näha kuhu poole lennuk sõidab.

Saime täna hommikul 18.10 reisi piletid lõpuks kätte!
Start kell 16.25 ja tagasi kell 09.10.

Minule eelmise nädala lõpuks saabuvaid (18.10 reisile) pileteid pole ka selle nädala lõpuks (vähemalt käesoleva hetkeni)saabunud. Eile olin kontaktis Triinuga Cerry-ist, kes kontrollis , et kas oleme lennuki nimekirjas (väitis, et oleme) ja jäi kokkulepe, et kui esmaspäevaks ka pileteid ei ole, siis võtan temaga uuesti ühendust.Kuidagi segased lood selle reisiga. Kuidas teistel?

Vaatasin just meili ja siiani pole lubatud pileteid 18 oktoobri reisile saabunud.Cerry poolt lubati nädala lõpuks ja ma sügavalt kahtlen, et nendega täna-homme tegeletakse.
Kuidas teistel 18 oktoobri reisi omanikel on läinud?

Minule lubati Cerry poolt, et 18.10 reisile jõuavad piletid minuni selle nädala lõpuks.

Ostsin ka viimaselt pakkumiselt 22.09 kaks piletid 18.10 reisile. Registreerisin kohe ära ka. Tuli meilile 11-nes keeles olev automaatvastus.
Eestikeelne osa oli selline:
"Täname tellimuse eest!
Meie töötajad on teiega peagi ühendust.
Parimad soovid!"
Loen siit eestpoolt, et vähemalt üks on oma piletid samaks reisiks kätte saanud.
Minul on siiani vaikus. Samas küsin. Kuidas nad ühendust võtavad, kas meilitsi või helistavad ja kui helistavad, siis mis keeles nendega suhelda saab?