klaarika22

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi

1 meeldimist
1 postitust
4 kommentaari
Viimased kommentaarid

See on jah lennufirmade taktika, et vastamisega viivitatakse ja loodetakse, et inimesel kannatus lihtsalt katkeb. Meil oli eelmine aasta Horvaatia lennul ülebroneering ja jõudsime tagasi koju 30+ h planeeritust hiljem. Kasutasime ühe juristi abi, kes tegeleb lennuhüvitiste jm sellisega. Kaks kuud läks aega, aga Horvaatia Tarbijakaitseametis sai asi lõpuks lahenduse. Mingi protsent läks küll juristile, aga no ise ei oleks tõesti viitsinud tegeleda ja vaielda. 

Meie klassijuhataja ei sõida laevaga ning ka lennukisõit liiga kallis.

Aitäh teile kõigile vastamast.
Käime ühes Tallinna koolis ning pole põhikooli jooksul klassiga Tallinnast väljaspool käinud.
Reisist on ka lastevanematega räägitud. Algselt oli plaanis Inglismaa, mis oleks aga olnud liiga kallis 3 päeva kohta.