asjataja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi

2 meeldimist
0 postitust
7 kommentaari
Viimased kommentaarid

Saabusime äsja Dubai kruiisilt. Helsingi-Dubai-Helsingi Norwegian Air Shuttle'ga. Nuputasime pikalt, kas minna Helsingisse lennuki või laevaga. Üks meie neljasest reisiseltskonnast oli Tartust. Tema tuli Helsingisse lennukiga. Kuigi broneerimissüsteem näitas, et pagas on hinnas, tuli lennujaamas ikkagi maksta pagasi eest (vist 30 €), sest nende süsteem seda ei näidanud. Vaat selline üllatus. Ülejäänud seltskonnaga otsustasime laeva kasuks. Hästi sobis Tall-Hel liinil Eckerö. Länsisatamast saab raudteejaama trammiga, trammijuhilt tuleb osta nö "seutulippu", sama piletiga saab bussiga raudteejaamast lennujaama. Finnairi bussis see Ilmselt ei kehti. Norwegian Airi lend kulges igati graafikus. Keegi siin küll hoiatas, et Dubaist kipub lend hilinema ja ei soovitatud kell 11.30 väljuvale Hel-Tall Vikingile pileteid osta, kuid otsustasime riskida ja ei mingit probleemi. Aega jäi ülegi. Lennujaamas võtsime Airport Taxi, mille lett on kohe saabuvate lendude välisukse läheduses. Hind lennujaamast Katajanokale kolmele inimesele kokku 39.90 €. Sama hind 3-4 reisijale. Sama takso saab tellida ka sadamasse. Soodsaim lennupilet Tall-Hel-Tall oli saadaval 132 € koos pagasiga. Kokkuvõtteks - laevaga sõites tuli Tallinn-Vantaa lennujaama ots enam kui 2 korda odavam. Ebasobiva lennugraafiku tõttu aga ajaliselt praktiliselt sama. Oli korraks mõte ka Tallinnast autoga lennujaama sõita, kuid siis poleks ilmselt jõudnud soodsa hinnaga Vikingile. Arvestades auto ülesõidu ja parkimistasu poleks see ka rahalist võitu andnud. Soodsamast parklast oleks tulnud kohvrid niikuinii parkla transporti sisse ja välja vinnata, seega poleks ka erilist võitu mugavuses. Lennukis uurisin eestlasest stjuuardilt, kui sageli juhtub, et Norwegian Airi Dubai lend hilineb Helsingisse. Noormehe sõnul oli seda viimase kolme kuu jooksul juhtunud üks kord.

Saabusin äsja Dubaist. Loomulikult oleks kõige mõistlikum võtta sama hotell üks päev varem, aga kui see ei ole võimalik, siis võiksin soovitada Tara Hotel ( 2*) Deira linnaosas. Broneerisime booking.com-st. 2-toaline number neljale inimesele maksis kokku ca 100 € koos hommikusöögiga. Sõitsime sinna lennujaamast taksoga kell 3 hommikul ca 15-20 min, hind 40 dirhamit - veidi üle 10 euro. Lennujaamas ja reisisadamas on sõidualustus tasu tunduvalt kõrgem - suurem takso 25 dirhamit, väiksem 20. Linnast taksosse istudes on see 3,50 kohalikku. Kilomeetri hind 1,60-1,69.

ERNAle: päris nii öelda ei saa, et postitajatest pole keegi midagi teinud. Siin foorumis lausa Cherry vastu kriminaalasja algatamise näidisavaldus ära toodud. Mis mängud tegelikult käimas ja mis rolli soovib LEXTAL mängida, selgub alles asja käigus. Oma andmete saatmine neile ei kohusta veel millekski. Paarkümmend eurot oleksin ehk valmis mängus osalemiseks välja käima.

Mis jõud on ajakirjanduse tasalülitanud? Miks me ei loe/kuule iga päev Cherry Media häbiposti naelutamist. See, et neil on lepingud, mis pesevad Cherry Media omanikud/juhid vastutusest puhtaks, ei loe ja aita ju tavatarbijat ja neid on tuhandeid ja tuhandeid. Miks vaid üks õnnetu tumedavereline shushi müüja vaid hädaldab ja mitte kelleltki piuksigi avalikkuses? Täna kuulsin lähituttavalt, kes jäi ilma maniküürist. Salongist öeldi, et Cherrylt on jäänud saamata mitutuhat eurot, aga palju neid oma raha ilmajäänuid tegelikult on, kui üksnes reisi ostnuid on paarituhande ringis. See, et Cherry Media saadab excel tabeleid, palju on WOW Travelile raha üle kantud, ei maksa midagi, selle võib igaüks omatahtsi ümber joonistada. Küsin õigustatult - kuhu kadus raha, mida heausksed maksid Cherryle midagi vastu saamata? Miks ajakirjandus sellest vaikib?

Arvan, et kõiki tünga saanud reisiostjaid huvitab, kas ja kui palju tuleb LEXTAL-ile maksta? Kui LEXTAL on asjaajamisel ise initsitaiivi näidanud , võiks ju oletada, et saadav avalikkuse huvi kaalub üles võimaliku teenustasu. Ei usu, et ollakse nõus eriti palju juurde maksma. Pealegi liiguvad kohtusüsteemis asjad teosammul. Ennustan, et esimese tulemuseni jõutakse kohtus umbes paari aasta pärast. Selle peale ei liiguta WOW Travel lillegi ja tuleb alustada uus kohtuasja. Ja seepeale uut kohtuasja. Mis peab olema see jõud, mis paneks reisikorraldaja kinni maksma reise, mille eest ta pole raha saanudki. Teadagi pean siinkohal silmas neid, kelle makstud raha WOW Travelini ei jõudnudja mida tunnistab ka Cherry. LEXTAL-iga peseb TKA edaspidisest käed puhtaks: tuvastasime, et kahjud peab hüvitama WOW, pühkige Cherry tagatisrahast suud puhtaks ja pöörduge kohtusse. Kas meil tõesti asjad käivadki nii?

Huvitav, kas kõik Cherry-WOW Traveli kaudu reisile läinud on õnnelikult koju jõudnud või on kedagi ka tagatisrahast tagasi toimetatud?

Sõna sekka reisilt 1.-8. nov.
Olgu ette rutates öeldud - selle raha eest oli reisi ja seiklusi rohkem kui küll.
Et tuleb üllatusi, võis aimu saada juba pisisegadustest lubatud sõiduinfot oodates. Nii saabus pärast võucheri registreerumist kinnitus võõrale nimele. Nagu hiljem selgus, polnud mina ainuke.
Esimene üllatus - pärast tunniajast sõitu ( 2,5 tunni asemel) tüüris meie buss võõra hotelli ette. Enamus reisijatest sai tüngast aru siis, kui mõned avaldasid tagasihoidlikku üllatust. Giid TURAN poetas mokaotsast, et "kakaja raznitsa". Miks hotellivahetus toimus, ringles erinevatel päevadel erinevaid versioone.

  • ülebroneerimine
  • eelmiste reisijate rahuolematus
  • remont hiljuti toimunud suurvihmadest tekkinud kahjustuste likvideerimiseks
  • eestlaste halva käitumise tõttu eelmistel reisidel ei lubatud enam eestlasi Jasmine resorti
  • Seheri hotell on parem (samas väitsid nii reisisaatjad kui Turan, et nad on selles hotellis esimest korda:)
    jne.

Üleoleva hoiakuga Turan oli täiesti "Back to the USSR". Nagu selgus, piirduski tema kogemus vene turistidega. SOOVITUS: püüdke end kiiresti sokutada teise (inglise keelsesse) gruppi.
Ei normaalseid selgitusi ega vabandusi ebamugavuste pärast. Kui teistele pakuti leevenduseks järgmisel päeval mõnetunnist tasuta bussireisi ajalooliste vaatamisväärsuste juurde, siis TURAN teatas, et seda pole programmis ette nähtud ja minge teise bussiga, kui soovite.
Hotell nimega Seher Resort Sun beach või midagfi taolist osutus lähemal tutvumisel igati korralikuks. Väike jalutuskäik randa, ilm ilus, rannajoon liivane, vesi soe ja toolid tasuta. Rikkalik ja supermaitsev buffee sulatas ka kõige jäisema südame.
Piinarikkaks osutus Pamukkalesse sõit, mille üks ots kestis koos mõttetu 10 eurose lõunasöögi ja poodlemispeatustega ca 10 tundi. "Kirsiks tordil" - ka siin ei pääsenud me hotelli vahetusest. Reisikirjelduses lubatud vaibakeskuse jättis Turan üldse vahele. Seletades ärritunult, et ise te ju ei tahtnud. Kes küll?
Hinna sisse kuuluvast Antalya külastusest meie loobusime, kuid kuuldavasti oli T. seekord hoopis teisest mastist. Ei mingeid ähvardusi ega ostusurvet.
Kokkuvõtteks:
Plussid:

  • graafikujärgselt väljuvad lennukid ja bussid
  • hotell igati ok
  • ilus ilm, rand ja soe vesi (+22, +23C)
  • rikkalik ja maitsev buffee
  • ostutänavast mõnekümne meetri kaugusel
  • kaugus lennijaamast, ca 70 km
  • ajalooline Side linn vaid 15 min taksosõidu kaugusel. Takso võtab peale 6-7 inimest, fikseeritud hind vastavalt 12 või 14 eurot.

Miinused:

  • mõttetu infotund, mis piirdus peaasjalikult ekskursioonide ja lõunasöökide ostusurvega
  • giidi poolt pealesurutud teenuste ostmine
  • giid nimega Turan
  • hotellitoas puudus info hotelli teenuste ja hindade kohta

Teenindajatest oli üldjuhul tunda tüdimust ja väsitava hooaja lõpu lähedust.
Kokkuvõttes oli ikkagi tore ja loodetavasti said sellest hea kogemuse nii reisijad, giidid kui reisisaatjad.