iirisr

Uus kasutaja, liitus Tripiga 6 aastat tagasi
5 meeldimist
0 postitust / 20 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

See et tegemist on odav lennufirmaga, ei tähenda et ohutus oleks kehvem. Standardid on samad üle Euroopa kui mitte üle maailma. Norwegianil pole just erilist õnnetuste ajalugu seega on hirm põhjendamatu. Töötasin lennujaamas ja võin rahustuseks öelda et kindlasti said hea pakkumise ning karta pole vaja. Norwegian väga hea firma.

Edu, lennule registreerides maini, et kardad väga ning palu võimalusel kuhugi sellisesse kohta istuma panna kus oleks nende arust sul kergem lend üle elada.

Oleneb ka kuidas parkimine korraldada. Seal on ka palju parklamaju, kuhu saab auto jätta. Odavamad, mis me kasutasime oli päev $15, ööpäev $30 ning meie eest pargiti ära ning keegi oli koguaeg koha peal parklas. Fischerman wharf on turisti piirkond, seega kallis.

Me hotellides ei peatunud, küll aga leiab väga lihtsalt googeldades, et mis kohad linnas on ohutumad ja ohtlikumad. Seda tasub vaadata. Ning ära külasta ainult turisti piirkonda mis on just see Fischerman wharf and Pier 39. Tore koht kust läbi jalutada oleks veel Heights (hipikas), Mission (Latino piirkond. Kaamerad peitu ja ära näe turist välja), market street. Kaks viimast öeldakse et natuke ohtlikud, aga iga üks tunnetab ohtu ning keerab õigel ajal tagasi suuna.

Tore on näha eri tahkusid nii suurel linnal. Ei ole alati kõik nii kaunis, aga mõistlik on avastada kultuuri mitte vaid kaunid asju:)

SF s on väga palju kodutuid, arge ära ehmuge:)

Ja parim soovitus ohust eemal olla oleks, käia tänaval enesekindlalt nagu kohalik. Kaamerad ja telefonid peitu ning kaardid jätke koju või uudistame neid kohvikutes.

Me tripime ringi oma autoga, kus voodi sisse ehitatud, telgime ja ööbime tasuta kohtades palju. Seega, kes tahab infot sellise reisikorralduse kohta võib julgelt ühenduda meiega. Meil terve läänerannik plaanis. Hetkel Juba Californias.

Aga tahtsin kommenteerida telgi asja. Kui sul on telk, siis on võimalik hoida sadu Eurosid kokku, sest palju on tasuta kämpinguid. (freecamsites.net). Kohapeal telk ja magamiskott osta on kindlasti odavam kui maksta kõik need motelli toad kinni. Walmart ist saad telgi 30 Euroga ja magamiskott teine sama palju vast. Soovitaks julgelt :) kui hästi hoida telki, saad isegi poodi vast tagasi viia.taas kokkuhoid.

Me reisisime seda marsruuti ümberehitatud autoga ning ööbisime kämpingutes, Walmart parklates, metsas. Väga soodne ning omamoodi seiklus, kes tahab natuke lõbusamad ja ekstreemsemalt reisida. Meile on see hetkel küll elustiil, aga rendiautoga annaks ka seda teha.

Vancouver on väga suur ning meie laenutasime rattad, sõitsime Seawalli läbi ning mööda ookeani äärt läksime nii alla kui saime. Rand jookseb sealt pikalt ja rattaga on nagu juurdepääs asjadele kiirem. Linnas tasub ka jalutada ring peale mööda jõe äärt. Seal kena promenaad tehtud. Kindlasti käia läbi erinevaid linnaosasid, et saada aimu kui mitmekülgne see võrratu linn on...

Kui pikemaks reisile minna ja võtate oma matka asjad ka kaasa, siis soovitame väga Vargas Island Tofino juures ning Juan De Fuca matk. Esimene on saar, kuhu paadiga teid viiakse ning ise peate matkama läbi saare randa, kus võite telgi ükskõik kus üles lüüa. Tasuta! Saarel on väga vähe inimesi, aga selle eest hunte omajagu. Aga kui krõpsupakk kaisus ei maga, siis nad ei tülita sind.

Juan De fuca on 47 km matk otse ookeani ääres ning otse vihmametsas. Imekaunis matk, vett peab ojast ise filtreerima ning mugavusest on vaid vetsus kämpingutes.

Victorias saab tasuta parlamendihoonesse minna, kena suur muuseum on samas kõrval. Samuti on seal ligidal liblikate aed, mis on kaunis.

Märtsist mingist kuupäevast alates on vajalik elektrooniline eTA taodelda eelnevalt. Pole kindel, aga usun et piiri ületamisel selle pärast midagi ei muutu.

Just jaanuaris tulin turistina. Lennukis saad lehe, mis tuleb ära täita. Seal küsimus, et kauaks jääd, mida riiki tood ning kuna mina panin oma reisiajaks 6 kuud, siis sain maksimum kontrolli arvatavasti. Panen siia kirja, mida kõike nad küsisid ja küsida võivad.

  • miks tuled, kauaks, kus ööbid ning palju raha on. Ole valmis tõestama broneeringuid ja rahasummat. Kui raha pangas, siis võta eestis inglise keelne panga väljavõte oma rahavarudest. Kui sulas kaasas, siis laod letti.

  • kas sul on tuttavaid või sugulasi Kanada. Kui on, siis kes, kus ja mis tööd teevad.

  • TAGASILENNU PILET. Turistina peab olema see! Erandeid tehakse, aga ei tasu riskida.

  • mis sa riigis teed ja kuhu minna plaanid. Kui sa ei tea kuhu lähed jne, siis see väga neile ei meeldi. Võivad kahtlustada, et jääd riiki ja lähed tööle. Mina pidin suht põhjalikult seletama, mis plaanin ja kellega.

  • võivad ka tervisekindlustust küsida.

Hetkel rohkem ei meenu. Võta vabalt ja ole aus. Kui turistiviisaga tööle siia ei tule võid rahulik olla. Närvilised reisijad neile ei meeldi. Ausus ja rahu aitavad! :)

Pagasi lopuniminek sõltub lennufirmade vahelistest lepingutest mitte kas lennud on ühe pileti peal müüdud. Töötasin lennujaamas ning kahjuks nägin neid olukordi küll. Mitte väga palju aga siiski.

Soovitaksin Marokot. Käisime ise Novembris, siis polnud nii palav aga Septembris võiks seal väga soe olla.

14 päeva olime kohapeal ja sõitsime sinna Ryanairiga läbi Düssedorfi. Kõik kulutused kokku 600 eurot nägu. Rahaga ei koonerdanud.

Palju kultuuri ja palju päikest. Kuurordid on kallimad, aga seal saad lubada ka päevitamist jne.
Kohalikes randades päris bikiinide väele end ei kooriks:) Kultuuri tõttu ilmselgelt.

Tere.

Meie käisime ka paari aasta eest Marokos ja tegime sellise tuuri. Reisi eesmärk on seljakotid selga ja liikusime sinna kuhu tuul puhul.

Igatahes marsruut:
Marrakech- Essouaria ( bussiga,armas väike linn ookeani ääres)- Imlil (grand taxiga, mäed!)- Fes (rongiga Marrakechist)- Azrou (külavahe bussiga, väike küla, ainukesed valged esimesed paar päeva)- Ain Leuh (grand taxiga, väike küla, sai mägedes ronida ning eesleid näha)- Meknes (bussiga, natsa suurem linna, midagi erilist teha seal polnud) ja Fesist lennukile.

Seda kõike 14 päevaga.

Mulle tundus, et paari-kolme päevaga saab linna üle vaadataud kui intensiivselt liikuda. Me tahtsime näha võimalikut palju erinevat Marokot.
Kui võimalik, siis Marrakechis olles hüppaks paariks päevaks ka Essaouriasse ning Casablanca ja Rabatt pidid olema suht Euroopalikud ja mitte midagi ütlevad, seega need jätaks vahele. Fesist liiguks Fesi ümber väikestes külades. Fes ja Marrakech, nagu ennis öeldud väga ei erine. Marrakech lihtsalt huvitavam ja odavam.

Rahaga tegime nõnda, et võtsime sularaha nii vöös kui rinnahoidja vahel kaasa ja lennujaamas vahetasime esimesed kohalikud rahatähed. Jätsime mingi osa eurosid veel vöö sisse, et kui peaks juhtuma midagi, siis on raha veel alles. Panustasime sellele, et võtame oma kaardiga kohalikust ATM-st raha välja.
PS! Meite puhul oli hea, et lisa sulaaha oli peidetud. Miks? Sest võtsime raha automaadist välja ja pangale ei öelnud, et lähme reisile ja meie mõlema kaardid blokeeriti mingiks ajaks, et me ei saanud pennigi enam kätte. Õnneks saime teisest masinast, aga selleks tuleb valmis olla, et pank blokeerib ära su kaardi, kui ei teavita oma reisist. Vaatavad, et kahtlane tehing kahtlases kohas.

Hostelite ja tuuride suhtes. Mulle väga meeldis, kuidas ennis kommenteeriti, et MArokos tuleb KÕIK ise su juurde, lihtsalt tuleb olla ettevaatlik, mis hinnaga. Kauple julgelt. Üldiselt on nende esialgne hind 50% rohkem kui muidu võiks maksta. Suuremosa hosteleid teevad ka neid reise või annavad sulle info, kust korralik reis kätte saada. Kui kohalikku elustili ei karda, siis odavad hostelid on täiesti okeid. Lihtsalt loe kommentaare et putukaid poleks. Ja üldiselt käib seal arveldamine sularahas.

Vabandust kui hoogu läksin. Nii tahaks tagasi, suurepärane reis oli:)

Kuigi ESTA väljaprint ei ole kohustulik, soovitan välja printida. Miks?
Iga lennujaam, kust sa lennule lähed, peab kontrollima, et sul oleks kõik vajalikud dokumendid ja viisad ka järgmiste sihtriikide jaoks. Seda selleks, et kui sul pole viisat või pass ei kehti õige aja jne, siis lennufirmal pole õigus sind lennukile panna. Kui inimene saadetakse piirilt tagasi saab lennufirma väga suured trahvid, et ta inimese sinnamaani lasi tulla.

ESTA väljaprint aitab lennujaamas selle kontrollimise protsessi kiirendada. Seda on võimalik kontrollida ESTA kodulehel, aga see meetod on lihtsalt aeglasem.

Ja kommenteeriks ka seda beebitoidust testi võtnud turvamehe asja. Muidugi iga inimene tunneb ennast puudutatuna kui temaga juhtub see, aga minu arust tehku turvakontroll oma tööd nõnda rangelt kui soovib, peaasi et meie lennuk jõuaks tervena sihtkohta.

Kui kontroll poleks range, jalutaks igasuguseid lennule ja sul poleks aimu ka kes su kõrval teine kord istuda võib.

Agadiris on vist tingimine jah raskendatud kuna seal turist maksab igatahes soovitud hinna lõpuks.

Meie kasutasime hosteleid ning hostelites saab kindlalt tingida. Eriti mõistlik ja kerge on tingida nendega, kes tänaval pakuvad oma majutust sulle. Algul tundus mulle ebamugav, et keegi hakkab mulle kaela määrima oma hostelit, aga tegelikkuses on see täiesti normaalne tegevus ja põhjust neid vähem usaldada otseselt pole. Eks tuleb ettevaatlik ikka olla.

Nagu meile üks Marokost saadud tuttav ütles. Et Marokolased on äris agresiivsed. Kui klient ei tule ise, toovad nad tolle ise endani.

Me ütlesime kohe oma hinna, kui tänaval pakuti ja nad pakkusid kõige kehvemat tuba meile. Kui keeldusime pakkusid kõige parema toa aga kõrgema hinna eest. Aga jäime enesele kindlaks, et kui me parimat tuba oma madala hinnaga ei saa, siis lahkume. Voila´ tehing tehtud!

Ja me kasutasime internetipunkti Essaourias ning arvan, et meile küsiti liiga palju, kuna kasutasime 15 minutit internetti ja printisime 10 lehte ja maksime 4 eurot umbes. Muidugi variant on kuna internet ja arvuti on seal luksusese, siis küsitaksegi selle kasutamise eest suurt raha.

Uus juht on teinud väga head tööd ning Estonian Air on stabiliseerunud. Kahju, et meedias stabiliseerumist ei kajastata sama palju, kui tehti nende kehvemate aegade uudistega.
Usun, et on aeg taas usaldada Estonian Airi ning osta julgelt pileteid.

Peaaegu, et kõik lennufirmad rakendavad seda reeglit, et kui ei ilmu ühele lennule tühistatakse ka järgmised. Minu mäletamist mööda on Airbaltic üks neist, kes lubab lennule sind ka siis kui pole eelnevat lendu lennanud.

Selline asi on iseenesest loogiline, kuna kui sa pileteid ei kasuta nagu vaja, pole lennufirmal garantiid, et sa lennule ilmud ja sinu pileti tühistamisega saavad nad uue pileti müüa järgmisele.

Ma ei ütleks, et probleem on selles et inimesi ei ole teavitatud. Kui hakata nõnda mõtlema, siis ükskõik mis ebameeldivus selgineb on kohe asi selles, et pole teavitatud.

Reegleid on tõepoolest palju ja neid ei jõuta kõiki meile teavitada. Kui inimene otsustab reisida on see siiski tema enda vastutus, et ta mõistab reegleid. Lennukiga lendamine pole sama mis bussisõit. Ja reegleid ei pea kaugelt otsima. Kõik panevad piletit ostes linnukese, et nõustuvad reeglitega ja need reeglid on kohe seal lingi kaugusel. Võta lahti ja loe läbi. Seal on kõik kirjas.

Puht ratsionaalselt mõeldes, peavad lennunduses rangemad reeglid kehtima, vastasel juhul oleks lennud pooltühjad ning lennufirmad veel suuremas kahjumis ja mitte keegi ei lendaks nõnda odavate piletihindadega kui me hetkel seda teeme.

Kui käsipagas ainult, siis soovitan riskida. Ryanair tõepoolest püsib väga hästi graafikus ning suurem osa ajast maandub varem kui eeldatud.

Kuigi transport linnade vahel on väga hea ning soodne, ei planeeriks ma kogu reisi nii tihedalt ette. Soovitan lugeda eri kohtade kohta ning kohale minnes vaadata, kuhu ja kauaks minna.

Käisime ise ka nõnda Marokos, et kohapeal vaatasime täpselt kui paljudesse kohtadesse jõuame. Alguses arvasin, et oleme mõnes suuremas ja väiksemas linna ja kõik, aga kohapeal saime aru, et ega väga kaua pole põhjust ühes kohas peatuda, aga siiski üks päev on vähe. Lõpuks vastavalt sisetundele liikusimegi kahe-kolme päeva järel järgmisesse kohta.

Meie teekond: Marrakech (suurlinn) - Essaouria (ookeani ääres sadamalinn) - Imlil (mägedes) - Fez (suurlinn) - Azrou (külake) - Meknes (keskmine linn) - Fez(lennukile).

Ryanairil eri aegadel erinevad parimad marsruudid.
Isiklikult käisin läbi Düsseldorfi, tol korral oli see kõige odavam.
Minek oli Tallinn-Düsseldorf-Marrakech ja tagasitulek Fez-Düsseldorf-Tallinn.
Piletid kokku läksid 130 eurot edasi-tagasi ning tagasitulles ostsime pagasi juurde (internetist) 40 euro eest(kahe lennu pagasi hind).

Fakt on, et Ryanairiga on aastarigselt kõige soodsa Marokosse lennata.

Tere.

Pole isiklikult reisibüroo teenust kasutanud, aga kuna satun päevast päeva kokku inimestega, kes nende teenuseid kasutavad võin öelda, et nad teevad ikka parajalt puudulikku tööd ka.

Probleemid mida näinud olen ja mitte vaid rohkem:

  • lõppsihtkohta jõudmiseks peab inimene lendama 5 lendu 3 lennu asemel. Marsruuti vaadates ei ütleks, et pikem reis absoluutselt odavam oleks.

  • reisija pagasit ei saa lõpuni saata, kuna pagasireeglid puuduvad. Ja oht jätkulennust maha jääda on suur, kuna ümberistumise ajad on nii minimaalseks jäetud.

  • reisijat pole teavitatud, et ta peab pagasi eest lisa maksma või peab eelnevalt internetis tegema check-in'i ära ja selline infopuudus toob reisijale omajagu lisakulutusi.

Kui tellida reisibüroo käest teenust, soovitan edastada neile ka nimekiri tingimustest, mida "paketilt" ootate (piisav ümberistumise aeg, pilet koos tasuta pagasiga ja selle saatmine kindlasti lõppsihtkohta jne) Siis ei teki üllatusi!

Tere!

Kuna antud teema on suhteliselt võõras reisijatele, siis kommenteerin seda.

Kui võtad oma broneeringud lahti siis seal on kirjas pileti nr (Ticket nr.) ning kui see on läbivalt üks, siis on tegemist ühe pileti lendudega.

Pagasi lõpuni saatmine sõltub lennufirmade vahelistest pagasilepingutest. Oleneb kas esimesel ja järgmistel vedajatel on see leping sõömitud, et nad veavad ning tõstavad su pagasi automaatselt edasi.
On erandeid, näiteks Finnair. Kui Finnairil on kõik lennud pileti peal saab pagasi alati lõpuni saata. Kui pole siis vaadatakse lepinguid.

Pardakaartide väljastamine sõltub süsteemidest, vedajatest ning opereerijatest. Vahel juhtub ka et süsteemid ei saa lihtsalt omavahel ühendust.

Kui te ostate lende einevate broneeringutega, soovitan alalti lennufirmaga konsulteerida ja küsida kas pagasilepingud on teie järgmiste lennufirmadega olemas, et ei juhtuks ootamatusi:)

Kui lasete reisibüroodel endale piletid muretseda soovitan siiski ise veeduda eelnevas, sest juhtub ka seda et reisibürood on unustanud kontrollida pagasi nüansse või millegi muu pärast on inimesed lennujaamas ja üllatust täis et neil on väike ümberistumise aeg ning ei jõua pagasit välja võtta.

Edu reisimisel!:)

http://www.iatatravelcentre.com/#
Lisan samuti ühe lingi, mis annab infot nii viisade kui ka transiitviisade kohta. Tegemist usaldusväärse allikaga.

Tähtede kombinatsioonid olid ennist natuke valesti.
Terminaligrupid on B/C ning D/E/F

Martin Sepp- Minu töö igapäevaselt hõlmab just seda, mis siin kirjutasin.
D ja F on ühes terminalis, seega transiitviisat vaja ei ole.

Kissable- Sa väidad sama mis minu vastus väitis:) Ma ei hakka süvenema milleks mingit terminali kasutatakse, kuna tavareisijale tekitab see vaid rohkem segadut.

Tere.

Sheremetyevois on 5 eri terminali, mis jagunevad 2 gruppi. Terminal 1- alaterminalid a ja b ning Terminal 2- alaterminal c, d ja e. Kui Terminalvahetus toimub ühe grupi siseselt 24h jooksul (mis üldiselt ka on, kui osta ühe broneeringuga pilet), siis pole vaja transiitviisat. Kui maandumine oleks alaterminalis a ning edasilend alaterminal e, siis on automaatselt vaja transiitviisat.

Paljud ei ole teadlikud sellest, et viisa on vajalik ka juhul, kui Moskvasse lend on ühe lennufirmaga ja seal edasi viib teine lennufirma ning kui nende kahe vedaja vahel puudub pagasileping. See tähendab, et pagas tuleb Moskvas välja võtta ning see eeldab turvatsoonist väljumist ning viisa olemasolu.

Alati kui sõit on läbi Venemaa ning vedajad on erinevad, tasub esimese lennufirmaga konsulteerida et olla kindel viisa suhtes.

I.