labakinnas

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
5 kommentaari
Viimased kommentaarid

AirBalticusse helistades on ju sama lugu, et esimese asjana teavitatakse sind, et kõne on tasuline, kusjuures seda öeldakse eesti keeles. Natukese aja pärast lisatakse inglise keeles, et ka ootamine maksab :)

Meil igatahes asi liigub, kirjavahetusest Tripsta.ie-ga oleme jõudnud niikaugele, et nad saatsid kinnitava kirja, et on tühistamisnõudega nõus. Raha tagasimaksmine toimub 60 päeva jooksul. Aga vähemalt asi liigub paremuse suunas :)

Meie ostsime Tripsta kaudu ja täna selgus, et enne hakatakse asja menetlema ning enne kuu lõppu ei oska keegi öelda, kuna nad raha tagasi maksavad jne.

Ühesõnaga, kui meil endil ei oleks ressurssi, et osta uued piletid, läheks reis ilmselt untsu.

Meie võtsime ka ühendust Air Balticuga. Öeldi samuti, et kuna tagasilend on veebruaris, siis on ainuke võimalus piletite raha tagastus ning asenduslende ei paku.

Hetkel on meie ainukeseks võimaluseks valida nende alternatiivlend, mis on ajuvaba:
airBaltic 424 26JAN Riia-Moskva väljumisega kell 0430 ja saabumisega kell 0805.
Aeroflot 270 26JAN Moskva-Bangkok väljumisega kell 2040 ja saabumisega 0840 järgmisel päeval.

Ilmselt tuleb raha 100% tagasi küsida ning ise uued edasi-tagasi piletid valida.. hinnad kahjuks on juba palju kõrgemad kui varem.

Proovisime tollele numbrile ka, kuid kõne katkes lihtsalt mitu korda ära. Lõpuks oli kell 20 läbi ning automaatvastajas kõnelev meesterahvas teatas, et kõnesid võetakse vastu nädalavahetustel ja pühadel kella 20-ni.

Ühesõnaga ebaõnn, eks homme saab uuesti helistada ning esmaspäev pole ka kaugel, aga ausalt öeldes selgust tahaks.. reisini jäänud vaid 2 nädalat :)

Hmm, meil on 2 piletit Bangkokki 26. jaanuaril, tagasi 9. veebr. Täna üritasime helistada AirBalticusse aga tuli välja, et neile saab helistada vaid E-R kuni kella 17.30ni. Ühesõnaga, selgust ei saanud. Ehk keegi on sama lennu kohta uurinud ja saanud mingit teist pakkumist?