Olen ennast haigeks muretsenud selle unustatud broneeringu pärast, ei ole selline inimene ja mõistan hotellipidajat, aga kas tõesti inimesed maksavad üle tuhande euroseid tühistamistasusid kui 5 päeva enne reisi järsku avastavad, et ei saa minna??? Ma olen ju eraisik ja mu vastas on äriühing, kellel ongi sellised riskid. Mingi trahv - OK. Aga isegi kui booking.com broneerimistingimustes on kirjas, et kui alla nädala jääb broneeringu alguseni, siis tuleb 100% maksta, kas see on üldse õiglane ja ELi tarbijakaitsega lubatud? Pank ütles, et hotell minu kontot debiteerida enam ei saa, kui kaardi kehtivusaeg läbi ja nad pole vahepeal uue kaardi andmeid küsinud. Kes kaitseb eraisikut selliste röögatute tasude eest, kui juhtub nii nagu siin, et see booking.com broneerimiskinnitus lihtsalt kusagile ära eksib, on ju arvutis veel saamatuid inimesi kui mina.... Ja veel - kui ma hotelliga rääkisin, siis na ütlesid, et nemad ei teagi, millised mu tühistamistasud on, et seda määrab booking (aga et hotell millestki ei tagane, mis mul ette nähtud maksta). KUi bookingusse helistasin, siis nad ütlesid, et hotellipidaja ajab jama, et kõik tasud on hotelli määratud ja et nad helistavad ise hotelli. Kui üritaks veel summat väiksemaks rääkida, siis ei teagi, kellega targem - hotelli või bookinguga või mida rääkida? Loodan, et nad saavad ikka endale kliendid meie tuppa, tipphooaeg ju...