Madame

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Eelmise aasta mai kuus sai sõidetud Türki Novatoursiga. Kes nädal enne reisi nihutas lennuaega mitte 10 tundi vaid lausa 13 tundi hilisemaks. See tähendas meie jaoks seda, et kaotasime oma reisist rohkem kui pool päeva ! Kaunis !! Reisikorraldaja kommenteeris asja järgnevalt, et nemad midagi ei kompenseeri. Kui juhtisin tähelepanu, et nende endi reeglites on kirjas et kui lennuaeg muutub 8 tunni võrra siis on nö. veel norm. Samas ei kohustunud keegi 13 tunnise hilinemise kohta isegi mitte vabandama. Kui väitsin et pöördun tarbijakaitsesse siis vastas sellele reisikorraldaja et me poleks esimesed, sest ilmselt olid inimsed meie reisilt juba sinna pöördunud. Tarbijakaitse vastus oli järgmine, et kui tarbija soovib võib ta reisi ära jätta ja saada tagasi 100 % summast. tegelikult oli see meie jaoks suht ultimaatum, kas lepi või võta raha tagasi. Paraku nädal enne reisi on ju kõigil ammu puhkused võetud, avaldused tehtud, plaanid paigas.
Meie grupis oli 10 inimest..... Paraku polnud võimalik puhkust ära jätta. Olime sunnitud leppima ja mingit kompensatsiooni ei antud. Minu meelest oli see täielik sigadus ! Olen siiani pettunud !!!