ubot

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 11 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kogemus on autoeurope.eu lehelt bronnimisega. Sai valitud Dollar. Kõik tore, esialgne hind suurepärane, hõõrusin juba käsi...kuni saadeti voucher. Kuna auto võetakse ühes osariigis ja tagastatakse teise, siis oli ikka suureks üllatuseks küll, et "one way fee" oli auto rendisummast pea kahe korra rohkem. Ootasin ikka midagi vähemat (nt hiljem vaatasin, et Budgetis ja Avises on sama tasu 4 korda väiksem)

Ega autoeurope ju selles süüdi ei ole, välja arvatud see, et nad ei saa näidata kohe seda "one way fee" summat (nad on ju vahendajad ja märge oli ikkagi juures, et võivad tulla mingid tasud juurde pärast maksmist). Dollari oma lehel näidatakse need kohe ära, aga mina muidugi suures õhinas muid lehti vaatama ei hakanud.

Õnneks sai tühistada (netis ei saa, pidi tegema kõne Saksamaale ja rääkima mingi tädiga, raha laekub paari nädala pärast).

@joosep

Lennupiletit ei pea enne olemas olema. ESTAt saab hiljem uuendada ja soovi korral aadressi lisada. Kohustuslik see ei ole, kuid lihtsalt soovitaks ära teha. Ise olen seda alati igaks juhuks teinud ning pole kunagi midagi täiendavat aadressi kohta küsitud.

Kaisale vastuseks, et ka viisa ei garanteeri midagi. Kui ikka ametnikul on kahtlus sinu kavatsuste suhtes, siis ei lasta riiki sisse ja kõik. ESTA ja viisa erinevus selles küsimuses on see, et ESTA puhul ei ole õigust riiki mittelubamist vaidlustada.

Sellest ei tasu end muidugi heidutada lasta, sest kui reisijal ikkagi on kindel plaan USAs reisida ja ta oskab oma reisiplaane ka selgitada, on olemas bronnid, piletid, ja muu selline, millega tõestada oma kavatsusi, siis ei peaks olema mingit probleemi riiki sisenemisega.

Autorent on tõesti tähtis, kuid samas peab kindlasti enne tingimusi lugema. Kahjuks mul ise puudub kogemus Eesti lubadega USAs auto rentimisel. Seega ei oska öelda, kas nõutakse kindlalt rahvusvahelisi juhilube või mitte. Seda tasuks enne uurida.

Kui ette valmistuda, siis ei ole selles midagi keerulist. trip.ee sarnastes teemades tasub ringi uurida. Karta ei maksa. Julget pealehakkamist ja head reisi!

@tripp

ESTAga riiki sisenemisel on ikka ka oma tingimused. Lihtsalt ESTA olemasolust ei piisa. Täitsa võimalik, et ei lastagi riiki sisse, kui edasi- või tagasisõidupiletit pole. Oleneb, kui täpselt ametnikud seda kõike järgivad. Kõike võib juhtuda.

Teil on õigus taotleda viisanõudest loobumise programmi (Visa Waiver Program – VWP) raames riiki sisenemist, kui te:

kavatsete siseneda Ameerika Ühendriikidesse 90 päevaks või vähemaks ärireisi, puhkusereisi või läbisõidu eesmärgil;
omate kehtivat viisanõudest loobumise programmis osaleva riigi poolt teile õiguspäraselt välja antud passi;
teil on elektroonilise reisiloa süsteemi vahendusel saadud luba;
saabute viisanõudest loobumise programmiga liitunud reisijateveoettevõte vahendusel;
teil on tagasi- või edasisõidu pilet;
reis ei lõpe Ameerika Ühendriikidega piirneval territooriumil või lähedalasuval saarel, välja arvatud juhul, kui reisija on vastava piirkonna resident;
*olete ühe allpool loetletud viisanõudest loobumise programmis osaleva riigi kodanik

Kui tagasisõidupilet on olemas, siis ei näe küll põhjust miks peaks probleeme tekkima. Mis tegelikult piiril toimub, eks seda näete reisi jooksul. ESTA ega ka viisa ei anna ju mingit garantiid, et riiki sisse lastakse.

Aga küll läheb kõik hästi. Tagasisõidu- või edasisõidupileti olemasolu on üks ESTA tingimustest.

DianaD, lisaks veel seda, et ESTA ehk selle 90päevase viisa (mis ei pruugi piiripunkti läbides 90päevaseks jääda, sest alles piiril määratakse, kui kauaks lubatakse jääda. 90 päeva on maksimum) tingimustes on selgelt kirjas, et oma mitte-immigrandi staatust ei saa pikendada ega muuta.

Seega ei saa ESTAga lihtsalt niisama minna, tööluba taotleda ja legaalselt riiki jääda. Kui rikud viisavaba programmi raames riiki sisenemise tingimusi, ei ole sul ka õigust sellega kaasnevaid sanktsioone edasi kaevata.

Enamasti saab kohe teada, kuid võib ka aega võtta. Ega ikka vastuseta jää.

Upgrade õnnestus, nii et asi toimib täitsa edukalt. Lend USA-Skandinaavia, 200 USD upgrade SAS Go - SAS Plus. Nüüd sai natuke reklaami tehtud, nii et edaspidi pole vist enam mingit šanssi. :D Oleks ikka pidanud äriklassi proovima.

Just tegin sign-up'i. Reis toimub alles suvel, aga eks annan teada, kas õnnestus.

@tiiu speek

ESTA kehtib USA kohta. 90 päeva maksimum. Piiril selgub, kui kauaks tegelikult.

Töö kohta Kanadas ei oska kahjuks midagi kosta.

@ tiiu speek

Kas ühe otsa lend, või tahad tagasi ka tulla?

Kust sa EasyJetiga Reykjavikki lennata tahad? Kui alustad lende Tallinnast, siis juba Reykjavikki saamiseks kulub vähemalt üks ümberistumine, sest Tallinnast lendab EasyJet ainult Londonisse Gatwicki. Reykjaviki lend läheb aga Londoni Lutoni lennujaamast. Jama kui palju ja suurt säästu ei anna.

IcelandAir lendab aga Tallinnast Reykjavikki. Näiteks 29. aprillil ühe suuna lend vahemaandumisega Kopenhaagenis 262 EURi. Reykjavik-Vancouver, vahemaandumisega Seattle'is 327 EURi. ESTA või viisa on olemas? Vancouver-Whitehorse 30.aprilli hommikul 188 EUR. Kokku 777 EUR. Seda siis IcelandAiri kodulehelt hindu vaadates.

Praegu tundub, et IcelandAir on parim valik ja polegi röögatult kallis.

Kui USAga jamada ei taha, saab ka näiteks IcelandAiriga 1.mail Tallinn-Reykjavik-Toronto umbes 560 EURi. Torontost Whitehorse'i läbi Vancouveri läheb umbes 400 EURi Air Canadaga. Kui selle otsa leiad soodsama, siis tasub kaalumist. Eks ise vaatad, mis kuupäevadel ja kas peab ka öö hotellis veetma või mitte.