Kes soovib eredamaid ja teravamaid elamusi, võtab kindlasti rendika :P
Ise sai eelmisel aastal nii tehtud.
Olles liigelnud pea kogu Euroopas ning Valgevenes ja Ukrainas, siis Gruusia on ikka juba next level.
Mõned näited:
1. Kiirusepiirangud - mis need on?
2. Teekatte märgistus - nõrkadele. Nn tavalisele teele (1+1) mahub vabalt ka 2+2 autot ära.
3. Ringteed - minule jäi arusaamatuks, kes peab kellele teed andma - kas ringil olija või ringile tulija. Signaal aitab alati.
4. Kui hämaras tundub, et kaugel ees muutub tee keskel olev valge joon kuidagi maru laiaks, siis tegemist on mustavalgekirju lehmaga, kes tee peal pikutab. Peale lehmade kohtub kindlasti ka sigade, kanade, hanede, kitsede, hobustega. Ja mitte ainult maal. Minu eredaim hetk oli kiirteel: 2+2, 110km/h, paremal pool teepiire, kahe suuna vahel ca pool meetrit kõrge ja umbes 10m lai ala, kus tänavavalgustus ja...rohtu nosivad lehmad.
5. Eesti kiiruskaamerad on pisemat sorti aiamajad. Läti kaamerad on teede kohal rippuvad kapikesed. Gruusia kiiruskaamerad ei erine visuaalselt tavalisest turvakaamerast.
Rendiprotseduur
Otsustasin võtta masina nn kohalikelt. Selgus, et piirkonda (Mestiasse), kuhu soovisin sõita, ei luba mitmed rendifirmad oma sõidukeid. Lõpuks siiski õnnestus masin (Nissan Pathfinder)) leida.
Läbi kodulehe broneerides märkisin ära, millist autot tahan. Midagi maksma ei pidanud, mingeid krediitkaardiandmeid jagama ei pidanud. Kutaisi lennujaama toodi auto kohale. Lepingu sõlmimiseks kirjutasin whatsapp´is peale auto pilte OK. Tasusin sulas ära rendi maksumuse. Juhiloast ja ID kaardist tehti foto. Tagatisraha ei olnud. 5 päeva maksis 232 eurot.
Auto oli üldjoontes ok, kui välja arvata esirehvide seisukord. Minul oli maasturiga plaan minna offroadile, aga nemad arvasid vist, et panustan rohkem vormelirajale.
Aga kokkuvõtteks oli väga fun :)