fb

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi

3 meeldimist
1 postitust
7 kommentaari
Viimased kommentaarid

Konkurents on ainult tervitatav!Ja juba paistabki,et võimalik puhata normaalsete hindadega ka.Äkki muutuvad meie supper reisikorraldajad nüüd ka inimlikemaks!

Olen käinud üsna mitu korda Hurgadas ja erinevates hotellides.Sellesse kindlasti tagasi ei läheks.Personal üsna ebameeldiv.Ainuke rand,kus rannatoolid päev otsa ühes asendis,isegi 5 cm keelatud liigutada!!!!Kohti vüga vähe rannas ja enamus juba hommikul7 broneeritud.Lastel pole ühtegi meelelahutust.Söömine vägagi räpane ja üksluine.Toad rõsked ja kulunud,inventaar katkine.Kes tahab normaalset puhkust,valigu ikka normaalne hotell.Ei pea pelgama hotelle,mis asuvad linnast väljas,takso väga odav ja ise olen kasutanud alati seda kohalike bussi,hind 2 naela….

Reisibürood võiksid oma klientidega ausamad olla.Soovitada õigeid hotelle,siis oleks pettumist vähem.Minamark ikka õuduste tipp……

Mina ei soovitaks seda hotelli mitte mingil juhul!Lastega pole seal midagi teha,romantikast asi kaugel ja see sobib ainult naisterahvastele,keda ei huvita hotell,vaid linnalähedus…..

Hurghadas täiesti võimalik osta sim kaart läpaka,telefoni või ipadi jaoks,maksis kusagil 7 eur ja jätkus nädala lõpuni.

Kindlasti tuleb esitada pretensioonikiri ja küsida kompensatsiooni reisi lühenemise eest.

Kuidas on mul võimalik seda teha sihtkohas?Küsimus on tagasituleku kohta.Olen olnud mitu korda sellisel reisil,kus tagasilend hilineb,aga reisisaatja teatab selles alles lennujaamas!!!!!!Reaalselt oli info selle kohta Tallinna lennujaama infos juba enne transfeeri algust olemas.