Brigitta123

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi
5 meeldimist
0 postitust / 13 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Minu eesmärk ei ole siin foorumis soppa loopida ja karjuda ärge minge! Samuti olen nõus paljuski  improvedi poolt lisatud selgitavate kommentaaridega. Kuna aga teema püstitajaks oli 2 lapsega reisija, siis see oli algne ajend, mis sundis mind andma esialgset põgusat tagasisidet antud tripi kohta.

Mis puudutab kiirustamist, siis lugedes phuket.ee kodulehel (palun mitte tõlgendada reklaamina, pole nende teenuseid kastanud) olevaid Phi Phi tripi arvustusi, on üks konkreetne arvustus, mis mind jäi kummitama juba ennem oma kogemuse saamist. Kahjuks oli meie tripi eest ettemaks tehtud kui selle avastasin. Nimelt on sealgi mainitud kiirustamist! Ja see kiirustamine ei saatnud ainult päevast tripi osa, aga kogu seda 2 päeva. Isegi õhtusöögi rikkalikku lauda ei saanud ilma selleta nautida. Ei tea kas on võimalik, et kõik halvad asjad langevad kokku, aga äkki mängis selle konkreetse tripi ebaõnnestumisele kaasa info puudus, hiline start, inimesena tore aga siiski kogemuste ja teadmisteta reisijuht, tõus ja mõõn jne ning kõigist neist faktoritest tingitud kiirustamine.

Mis puudutab ootusi, siis minugi ootused olid Paradiisisaare Jensi poolt korraldatud tripile kogedust palju kõrgemad (olin nimelt saanud mitmelt oma tuttavalt positiivset infot dzunglimatka kohta). Kui poleks neid kõrgeid ootusi olnud oleks löönud käed kohalikega. Sel juhul oleksin teinud lihtsalt korralikult kodutööd, broneerinud ööbimise ise, hoidnud ootused madalal ja üldjuhul olen alati saanud lotovõidu osaliseks. Paradiisisaare poolt pakutavas tripi kvaliteedis aga ei kahelnud miskipärast üldse. Öeldakse, et omad vitsad peksavad.

Vahemärkus 1966-le. Broneeringusüsteemi iseärasused. Kui tegime tellimuse kuvas 9 kohta saadaval. Mõned päevad peale meie tehtud tellimust (7 inimest) kuvas endiselt 9 kohta saadaval.

Lõpetuseks. Julgen siiski väita, et keskmise tripitaja kulgemise „kiirustamine“ ei ole sobilik kuni mingis vanuses lastele ja isegi mulle. Esimese päeva programm on hea reisijuhi eestvedamisel ja ilma kiirustamist tundmata (isegi kui on kiire) mõeldud kõigile. Ilu ja postkaardi vaateid saab kogeda, aga tahaks seda kõike ka nautida nagu kirjelduses on lubatud. Kui aga silmas pidada teist päeva ehk Viewpointi külastust, siis jäägu see iga lapsevanema otsustada. Antud info võiks soovituslikult olla kättesaadav ilusamas sõnastuses ka Paradiisisaare kodulehel.

Jensile. Tänud vabanduse eest! Need on minu poolt vastuvõetud. Kuid siiski on siin elus kõik kompenseeritav, ka Tais!

Soovitaks samuti Krabi asemel Ao Nangi. Paradiisisaare Phi Phi trippi aga ei julge küll soovitada. Kuna reisisime 3 lapsega, siis sai otsustatud et äkki nii lastele parem ja ikkagi kindla peale minek. Laste arusaam sellest tripist oli: kuhu meil nii kiire on ja miks nad meid koguaeg kamandavad.  Nähke parem ise natuke vaeva ja kasutage kohalike abi. Saate kindlasti odavamalt ja mis olulisem, toredama elamuse!

Julgen soovitada Koh Lantal majutusasutust Arthaya Villas. Viibisime seal mõned nädalad tagasi ja jäime väga rahule. 

Lisan siia oma kogemuse. Reisinud lapse-lapsega mitmed korrad Euroopas ja mõnedes Aasia riikides. Kaasas on inglise keeles, vabas vormis kirjutatud vanemate volitus ja ka lapse sünnitunnistus lisaks passile. Alati on volitust vaadatud Eestist väljumisel. Korra ka sisenemisel. Sihtkoha riikides pole volitust kordagi kontrollitud.

Käisime märts 2015 ja rongipiletid ostsime alati vahetult ennem rongile minekut (II klass broneeritud kohtadega, kui võimalus oli). Meil ei tekkinud küll kordagi probleeme piletite saamisega. Need kes soovisid I klassi pileteid osta, need pidid küll tõdema, et piletid olid välja műűdud. Aga meie reis toimus vastassuunas Colombo-Mirissa, Ella-Nuwara Eliya.

Käisime märtsis 2015. Jõime pudelivett, aga samas tarbisime ka jääga kokteile ning tänavatoitu. Kõhuhädasi ei tekkinud. Äkki meil vedas, mine võta kinni.
Mis puudutab raha, siis meil oli kaasas dollarid ja eurod. Natuke vahetasime lennujaamas, aga üldiselt vahetamisega ei olnud tervel saarel mingeid probleeme. Lennujaamas ei kontrollinud ega küsinud keegi palju meil raha kaasas on. Leidus parema kursiga kohti kus raha vahetada kui lennujaam. Kohalikus rahas maksta odavam. Sai ka automaadist raha välja võetud.
Meil (2 inimest) oli kaasas 2 plokki suitsu ja keegi meilt seda konfiskeerida ei tahnud. Mingid piirangud olid küll kuskil kirjas, aga see oli vähem kui 10 pakki inimese kohta kui hästi mäletan. Oleksime siis teadnud, et keegi ei kontrolli, oleksime rohkem kaasa võtnud.
Kohalikud tahtsid pidevalt proovida meie riigi suitsu :-) Tegelikkuses neil suitsud väga kallid. Tänaval nemad suitsetada ei tohi. Proovisime siis ise ka lähtuda selle maa keelust ja ei suitsetanud tänaval. Kuigi turistidele on see lubatud.

157-960 jne on Qatar Airwaysi pilet. Airtickets24.com tõenäoliselt ei vastagi midagi kui juhuslikult ei saa sealt kedagi tel teel "moositud". Meie ei saanud, proovisime 3 inimesega suhelda.
Ja kui nüüd võtta aluseks tillu 17.nov. 2015 21:04 postitus, siis nad ei peagi seda tegema.
Suhtle otse Qatar Airwaysiga.
Meil olid UIA piletid, aga Airtickets pakkus ainult raha tagasi. Meie saime UIA Eesti esinduses oma asjad korda aetud ja uued piletid nüüd taskus. Kui nüüd lugeda läbi kõik postitudes, siis enamus on vist oma asjad korda saanud siiski helistades, mitte kirjutades. Edu!

Lennujaama lähedal asuvat bussijaama meie ei leidnud, aga saime pisut jalutada ja juba tiriti meid teeäärest bussi. Olime kusagilt lugenud bussinumbri kohta midagi. Kahjuks numbrit enam ei mäleta. Suunaks Colombo rongijaam. Sõit kestis mingi 1 h. Bussi lõpppeatus oli täitsa rongijaama läheduses. Rongijaamast ostsime pileti Mirissasse. Rongipiletid müügil klasside kaupa I, II ja III. Meie võtsime alati kui võimalik II kl pileti ja broneeritud kohtadega. I kl piletiga ei sõitnud kordagi kuna meile sobis II kah, aga III pidasime liiga ekstreemseks:-) Rongisõit oli üsna pikk, äkki mingi 4 h. Mirissa rongipeatusest võtsime tuk-tuki. Sealt jala natuke pikk maa keskusesse, äkki mingi 1,5 km. Aga rong jäi Sri Lankal minu lemmik transpordivahendiks. See puhtalt minu nägemus.
Väike vihje - suitsud on väga kõva valuuta :-) Ühe suitsu eest saab vanematelt meesterahvastelt alati abi. Kohalik suits väga kallis. Marlboro nurgataga odavam. Mõni komm võiks kah kotis varuks olla. Űldiselt inimesed väga sõbralikud ja abivalmis.

Kats70, saatsin sulle privaatsõnumi.

Loodan, et kõik juba abi saanud. Kui aga keegi veel hädas Tallinn-Kiiev-Bangkok piletitega, siis pöörduge Aviarepsi, kontakt 66 81 007, e-post: flyUIA.Estonia@aviareps.com. Esindavad Ukraine Airwaysi Eestis. Kiired ja mis põhiline, aitavad rõõmuga!

To hulltunnel. Kirjutasin Sulle teadetesse ka. Palun võimalusel natuke täpsemat infot mida tegid: kirjutasid, helistasid. Kuidas kogu asjaajamise käik käis. Ette tänades!

Kas kellegil on airtickets24 suhtlemisega kah häid uudiseid, st kas on saanud EA otsa piletid ümber broneerida Adria Airwaysile?

Käisime selle aasta märtsis ja marsruudiks oli lennujaamast bussiga Colombosse, sealt kohe rongiga Mirissasse kus viibisime 4 päeva. Rentisime rolleri ja sõitsime kogu ranniku kuni Galleni välja. Matarast bussiga Yala rahvusparki ja järgmisel päeval peale rahvuspargi külastust taksoga Ellasse, kus viibisime 3 päeva. Seal rentisime jälle rolleri, käisime teeistandustes, koski vaatmas ja sõitsime niisama ringi, ronisime little Adam´s peak tippu. Ella on väga armas ja mõnus koht, lemmik meie teekonnal. Ellast rongiga Kandysse. Vapustavalt ilusad vaated rongiaknast, soovitan. Väike Kandy külastus. Kandyst bussiga Dambulasse ja külastasime Sigiriyat. Dambullast bussiga Anuradhapurasse kus viibisime jälle 4 päeva. Külastasime rahvusparki, käisime templites nii lähemal kui kaugemal. Anuradhapurast rongiga Colombosse ja sealt kohe edasi rongiga Negombosse. Viimased päevad veetsime seal ja võtsime lihtsalt päikest.
Ööbimist me ette ei broneerinud. Välja arvatud esimene öö Mirissas, mille broneerisin ette. Kohapeal pikendasime ööbimist. Hind 12 eurot odavam (1 päev) kui broneerides. Öömaja leidmisega meil probleemi ei tekkinud. Kõige kauem otsisime Anuradhapuras, mingi 1 h. Kasutasime liiklemiseks palju kohalikku transporti - rongi ja bussi. Rongiga meeldis mulle rohkem sõita, aga see maitse asi.
Tagasivaade - vahele jätaks Yala rahvuspargi (valiks mõne teise) ja ööbimise Dambullas (täielik pommiauk). Ööbiks kusagil Sigiriya pool. Inimesed üli sõbralikud, lahked ja abivalmis. Tuleb lihtsalt rohkem naeratada ja olla ise kah sõbralik.