Kogemus samuti MyTripi ja SAS-iga. Saime voucheripakkumise ja kirjale, et soovime refundi piisavalt kiiret vastust ei saanud. Helistasin ühele nende Skandinaavia klienditeeninduse numbritest. Sain u 20 minutiga liinile ja asja korda. Saime kinnituskirja, et full refund miinus 30 eurot teenustasu laekub kolme kuu jooksul, aga arvestada eriolukorraga ja asi võib kauem aega võtta.
Veetsin eelmisel nädalal D terminalis kaheksa tundi ja ei mõista vist eelnevat kriitikat. Tasuta wifi, suur kohv u 3 eurot, normaalne temperatuur ja wc. Istumiseks toole jagus, lisaks mõned toolid pikutamiseks, millele samuti järjekorda polnud. Ainult elektripistikutest tundsin puudust.
Terminalis olev kapselhotell: https://www.svo.aero/en/services/in-airport/GettSleep Ise siiski ei kasutanud ega oska kommenteerida. Teistes termidalides asuvad kookonid on samuti bookingus olemas.