Mann64

Uus kasutaja, liitus Tripiga 6 aastat tagasi

7 meeldimist
1 postitust
30 kommentaari
Viimased kommentaarid

Aitäh info eest! 2. märtsil seal ümberistumine ja ma ei olnud isegi märganud kogu teemat :)

See teema siin algas kunagi autojuhtidest. Infoks lihtsalt, et Donald Rohita on endiselt väga meeldiv inimene ja ka kontaktid samad. AGA ta on oma äridega natuke edasi arenenud, peamiselt manageerib ja korraldab Sigiriyas oma majutusasutuse elu-olu (Melrose villas). Temaga sai enne reisi 5-päevase tiiru osas kokku lepitud, et millal ja kuhu ja mida kõik tahaks. Hind 490 euri koos öömajade ja hommikusöökidega (mis olid igati ok). Siis kahe peale see hind. Teistel, kellega kirjutasin, oli tiba kallim. Ühesõnaga, Donald saatis meid Negombost peale võtma hoopis oma autojugi Raja. Donaldiga sai kaks õhtut väikese palmiviina juures elu üle arutletud, ja ta on tõesti igati meie jaoks arusaadavate väärtuste ja tööeetikaga inimene, kellega väga hea asju ajada. Teab, mida soovitada ja samas tuleb igale sinu soovile vastu. Meiega sõitis edasi ikkagi Raja, kuna Donaldi ärid tal ilmselt enam autojuhitööd teha ei lase, elu peab ju edenema :) Raja kohta pole ka tõesti ainsatki halba sõna öelda, ei tüüta kunagi aga mõtleb kogu aeg su heaolu peale ja pakub omalt poolt häid pisiasju välja. Leidis suppermõnusaid kohalike söögikohti igal pool. Mulle (ja ilmselt enamusele eestlastele) väga oluline, et ei peaks mitmeid päevi hüperaktiivse inimesega koos olema, Raja on omamoodi ka väga tagasihoidlik. Igati soovitan. Teda saab teejuhiks küsida ka läbi Donaldi, ta arvas, et esialgu ikka veel iseseisvat äri ei tee, Donald on hea ülemus:) Ühesõnaga kontakt donaldrohita@yahoo.com

Teema mõistetav ja hästi kirja pandud blogis:) Oli üsna sarnane tunne esimest korda Indiast tagasi tulles 2010. Ja muidugi ei olnud võimalik kohe tagasi minna. Aitas teadmine, et varem või hiljem teen seda ikka ja mõne aja pärast juba leidsingi soodsad lennud järgmiseks talveks. Lihtsalt see teadmine, et piletid olemas, oli tõeliselt abiks vahepealse aasta üleelamisel.

Lihtsalt infoks, et see siin jutuks olnud trip Lõuna Goast Hampisse sai tehtud hoopis autoga. Ma usun, et Valierie Travelsi poolt pakutav variant on ka täiesti ok, aga siis poleks ööbimisi Hampis kohapeal hipikülas, mis on omaette mõnus kogemus (neil on ööbimised kõrval asuvas Hospeti linnas)ja rongiga ei saa ka teel peatuda ja ringi vaadata, kui keegi-miski meeldib. Valerie hinnad olid 4300 INR inimese kohta, kahele oleks siis olnud 8600 Auto hind oli 12000 INR, aga mu meelest tasus ära igati (tegelikult on see ju alla 100 euri nägu kolmepäevase reisi eest). Sõiduks kuluv aeg samuti 8-9 tundi nagu rongiga, ehkki maad ainult 330 km. Teele jäävad suuremad linnad on Hubli ja Koppal. Teelt eksimise tõttu sattusime Lakkundi külla (suht Koppali lähedal) aga sinna peaks minema kindlasti. Küla keskel varemed a la Hampi ja ümberringi käib elu nagu oleks ajamasinasse sattunud. Ja Hampi ise on muidugi müstiline koht.

Küsisin ise ka Valeritravelilt pakkumist ja täpsemat programmi, aga veel ei ole saanud. See on siis küll hea hind, oletasin mingi 12 000 ruupiat pigem. Kui rongipileteid ei õnnestu saada, siis see on igal juhul ok võimalus seal ära käia :) tänan väga!

Aitäh kõigile. Selles olen kindel, et külastamist väärib! Ja rongi eelistan ka kindlalt bussile. Kogun lihtsalt poolt- ja vastuargumente, kas sebida rongipiletitega ise ja jääda soovi korral pikemalt peatuma või võtta rongiga valmistripp :) Rongikogemus on olemas ja ac2 ning ac1 sobivad reisikaaslasele paremini, aga sinna ka keerulisem piletit saada. Praegu pole enam kolme kuud aega ka, et pileteid ette võtta ja keeruline oli see ka ilma india telefoninumbrit omamata. Olen kuulnud, et majutust ette broneerida Hampis ei ei olevat vajalik, ikka saab. Kas kellelgi sellega kogemust?

Oleks nagu kuulnud, et rong läheb vaid päeval, buss on ainus öösel sõitmise võimalus. Eks peab veidi infot koguma, siis saab otsustada.

Valerietravels teeb selliseid rongiga pakette, hind küll salastatud :) http://valerietravels.com/hampi-trip-in-goa-by-train

Eestlanna (mu endine kolleeg) peab kohta nimega Villa Ferola. Ise pole jõudnud kahjuks veel sinna ja seega täpsemalt ei tea rääkida. http://www.villaferola.com/index.php?page=about

Ja just saabus meilegi lõpuks tühistamisest teatav e-mail. Parem ongi, saab edasi tegutseda:)

This e-mail confirms your recent cancellation. Please see below for the details for the cancellation on your booking: Goa Tue 3 Mar 2015

Mulle vähemalt ei ole Tarbijakaitsest vastust tulnud. Mõtlesin, et uurin uue aasta alguses, kui selle aja peale midagi toimunud ei ole.

Meil siis Jokkeriga samal päeval võetud piletid ja samal marsruudil, samuti ebookersi kaudu. Aga seni pole peale esimest tühistamisähvardust 7. novembril midagi toimunud. Väljasõit oleks isegi varem, 3. märtsil. Üsna kaootiliselt tegutsevad...

Ma pole isegi seda uue 27 kuupäevaga kirja veel saanud. Jetilt sain samuti piletid kätte. Eks ootame. Millal esimestel lennud on? Kas veebruaris oli ka kellelgi juba? Meil 3. märtsil.

Mis raha:) Algul pidi tulema ebookersilt meil tühistamise kinnituseks ja seejärel 4 nädala jooksul raha otse lennukompaniilt, nii nad kirjutasid. Ebookersilt ei ole veel tühistamisteadet tulnud, ainult kaks ähvardust seda teha.

Vaatasin ka meie hetkeseisu: Ebookersi lehel kõik endine Lufthansa lehel kõik endine Checkmytrip.com - kõik endine, kui vaadata Lufthansa koodiga ja confirmed kõigil kuuel lennuosal taga. Jet Airwaysi koodiga ei leita midagi (pole päris kindel, aga algul minumeelest leiti mõlema koodiga). Ja Jet Airwaysi lehel ei leita enam midagi kummagi koodiga. Vaikus eetris...

Ehk siis seda e-bookersi poolt kahes kirjas lubatud tühistamist 12. novembril ei ole siiani toimunud. Ilmselt ootavad, mis nende tarbijakaitse vms instantsid neile ütlevad. Sellest, mis JA teeb, ei saa üldse aru. On lihtsalt otsustanud, et nemad ei mängi seda mängu?

Kohutav kantseliit, sellistega vaevalt et õnnestub vaielda :( Tehku siis kähku oma refund ära, Turkish Airlinesil on täiesti võrreldavad hinnad Riiast Mumbaisse.

Sales Restrictions FROM/TO INDIA TICKETS MUST BE ISSUED ON LH OR LX. OR - TICKETS MUST BE ISSUED ON LH OR OS. OR - TICKETS MUST BE ISSUED ON LH OR SN.BETWEEN EUROPE AND AREA 3 EXTENSION OF TICKET VALIDITY IS NOT PERMITTED.

Leidsin sellise asja oma ebookersi piletilt lingi alt "fare rules"

Oskab ehk keegi kommenteerida?

Mina sain küll Jet Airwaysilt ka meilile vastuse, aga vastuse sisu oli see, et kuna piletid ei ole otse nende kodulehelt võetud, siis nemad ei saa saata midagi

Thank you for your email and contacting Jet Airways.

With regard to your mail, since this is not an online booking done through our website www.jetairways.com hence, we are unable to assist you with the same . Thus, we request you to kindly get in touch with your travel agent. Thanking you, Yours sincerely.

Cheryl Dcruz. Support Analyst.

Sama siin, sain identse korduskirja ebookersilt. Küllap nii lähebki ja hakkan arvama, et hea kui veel niigi läheb. Veider on kirjas see koht, et raha peaks tagasi tulema otse JetAirilt. Aga maksnud oleme ju ebookersile broneeringut tehes (ehkki suurem osa rahast läks otse JetAirile, nagu hiljem pangaväljavõtet vaadates selgus).

Ma saatsin oma piletid näha Estravelis pikki aastaid töötanud tuttavale ja temal omakorda õnnestus asjast põgusalt rääkida Lufthansa inimesega. Odavaid pileteid olevat kokku ostetud ikka üle Euroopa ja asi on suure kella küljes. Pole kerge ka ebookersil, aga kui näiteks Jet Airways peaks pankrotti minema, siis ilmselt ei kehti ka tema välja antud piletid Lufthansa lendudel. Soovitati pigem raha tagasi võtta, kuni antakse. India kompaniisid läks vahepeal ikka ridamisi pankrotti vist...

Aga ega keegi midagi ei tea tegelikult ja igaüks peab ilmselt oma sisetunde järgi tegutsema. Ma ise küll kirjutasin ebookersile, et ei nõustu raha tagasi variandiga ja tegin ka EU tarbijakaitse kaudu kaebuse, aga pole lõpuks üldse kindel, et see oli hea mõte...

Mina küsisin eile pileteid nii Lufthansalt kui JetAirwaysilt, pole veel saanud. Tarbijakaitse juristilt Silvia Ustavilt sain samasisulise kirja nagu jokker siin ära tõi ja Silvia leitud meiliaadressile customercare@ebookers.ie õnnestus lõpuks ka kirjutada, et pole nõus nende pakutava lahendusega ja selgitagu juriidilist alust ostu tühistamiseks 40 päeva hiljem (varasemad kirjad ebookersile ei läinud läbi)

Vastus tarbijakaitsest Silvia Ustavilt selline. Ma saatsin talle meilile ka oma e-piletid. Jokker ja veel keegi, saatke ka oma piletid, andmed ja see kiri, mille ebookersilt saite. Nagu ta ütleb, tegutseda saab ta ainult idividuaalsete kaebuste olemasolul. Kontakt on silvia.ustav@consumer.ee

Proovida kindlasti tasub, kuigi ma ei oska hetkel kommenteerida, kuidas Iirimaa seadusandlus sellist olukorda täpselt käsitleb, ning milline saab olema meiepoolse sekkumise tulem. Omalt poolt saan kinnitada, et edastan Teie kaebuse koos dokumentidega Iirimaa EL tarbija nõustamiskeskusele tänase päeva jooksul ning palun neil võimalusel anda endast parim, et ebookersiga saaks võetud ühendust nii kiiresti kui võimalik. Viitate oma kirjas, et piletiomanikel, kes on nõus juurde maksma, on palutud helistada kirjas toodud telefoninumbril. On teil äkki infot selles osas, kas keegi on üritanud ebookersiga telefoni teel ühendust saada ning mis on olnud selle resultaat? Juhul, kui veel keegi soovib lisaks Teile oma kaebuse edastamist Iirimaa EL tarbija nõustamiskeskusele, siis oleks ka neil vaja esitada asjassepuutuvad dokumendid, sest meil on võimalik menetlust alustada individuaalsete kaebuste korral olemasolevate dokumentide põhjal. Hoian Teid kursis asjade käiguga.

Kuukivi, replayga nagunii ei õnnestunud, proovisin ka sellele iiri aadressile kirjutada, kust piletid saadeti travel@ebookers.ie ja veel mingile loogiliselt tuletatud aadressile. Kuhugi ei lähe läbi. Kirjas on öeldud, et tühistavad nad automaatselt, kui pole sinust 12. novembriks midagi kuulnud. Ja juurdemaksmiseks on 24/7 töötav telefoninumber. Vot nii kavalad.

Nagu keegi juba ütles, ei lähegi ebookersile meilid läbi. Saatsin oma kirja replayga ja tuli selline vastus:

marketingrservice@ebookers.com Adressaadi e-posti süsteemist ei leitud adressaadi e-posti aadressi. Microsoft Exchange ei proovi sõnumit teie eest uuesti kohale toimetada. Kontrollige e-posti aadressi ja proovige sõnumit uuesti saata või edastage oma süsteemiadministraatorile järgmine diagnostikatekst.

Ehk siis, et ei olegi kellelegi võimalik kirjutada :(