retenliia

Uus kasutaja, liitus Tripiga 6 aastat tagasi

5 meeldimist
0 postitust
14 kommentaari
Viimased kommentaarid

Veetsin ka just öö Viini lennujaamas, kui võimalik, mine "airside" poolele, vähemalt terminal 3-s F väravate juures on mõnusad laiad lebo... no mitte päris diivanid, aga saab kogu pikkuses sinna visata ja ei pea üle 3 tooli pikutama. Samuti märkasin ühe kohviku diivaneid, kus olid elektripistikud diivani otstes, saab telefoni laadida. Aga mingit söögikohta v poodi küll silma ei hakanud, mis öösel lahti oleks, oli paar karastusjookide ja kohviautomaati (kogu lennukat muidugi läbi ei kamminud). "Landside" poolel olid tavalised käsitugedega toolid reas, akende all ka veidi rohkem kallutatud seljatoega laiemad (ümmargusemad) toolid, need olid valdavalt hõivatud. Osad lamasid ka massaažitoolides ja ei näinud, et keegi oleks neid sealt ära ajanud. Vabandust pika vastuse pärast, lihtsalt oli aega käia ja ringi vaadata, sest lolli peaga virelesin suurema osa ajast just "landside" poolel, kuigi oleks vist võinud vabalt varem läbi turvaväravate minna.

Minuke, teie pidite lapse transpordi eest maksma seetõttu, et Austrias algab suvine koolivaheaeg juuli algusest alles.

Tere, olen uurinud sama teemat ja saanud aru, et 1. punkti vastus on, et ka turistidest lastele (alla 15 aasta) kehtib Austria koolivaheaegadel tasuta transport. Austria õpilaspiletit peavad omama 15-24aastased noored, et koolivaheaegadel tasuta sõita. 

2. punkti puhul läheb alla 15 aastasel vaja lisapiletit (90 senti), et sõita lennujaamast linna piirini.

Seoses Bookinguga - mul oli tulevaseks nädalavahetuseks bronnitud non refundable apartment. Raha bronni hetkel ei võetud ja ka kontolt midagi ei broneeritud. Kirjutasin läbi bookingu kõige pealt majutusasutusele, kust tuli vastus, et suhelgu ma Bookinguga. Kirjutasin ka sinna, päeva-pooleteise pärast oli mul bookingu lehel selline võimalus (pilti kahjuks ei tulnud, ei oska seda lisada). Igatahes oli seal kirjas, et Due to the travel restrictions related to Coronavirus, this booking can be canceled for free. Ja sain tühistatud nii, et raha ei võetudki.

Olen lastega 3 korda Tropical Islands´is käinud ja iga kord ööbinud erinevalt. See aasta ööbisime siis telgis. Minul oli palav, isegi väga. Lastest (12 ja 14) vanem ka kurtis, et palav oli, aga magasid nad mõlemad. Telgis oli igaühele madrats ja need olid (arvatavasti niiskuse tõkestamiseks) sellise kummise kattega, mis omakorda tegi küljealuse veel kuumemaks. Muidugi käis madratsi peale kummiga lina, aga seda ma korralikult peale ei saanudki – mu meelest oli lina liiga lühike ja kaua ei viitsinud selle kallal pusida ka. Meie telgis ei olnud ei lampi ega muud elektrit (seda teadsin ma ette), nii et telefoni telgis laadida ei saanud. Samuti ei ole päris iga telgi bronniga kaasas SPA kasutamist. Et kui need asjad olulised on, võiks tingimused üle vaadata. Mina võtsin toona kõige odavama telgi.

Samas olen seal ka 2-toalises apartemendis olnud ja teatud mõttes on see ülemaksmine. Seda enam, et muuks kui magamiseks me tuba ei kasutanud. Jah, mugav oli. Wifi signaal oli toas kohati liiga nõrk, nii et ikka istusin telefoniga kusagil kohvikus kui vees olemisest villand sai. Telekast tulid kõik saated saksa keeles ja seda ma ei oska, nii et ka see mugavus ei omanud mu jaoks tähtsust. Konditsioneer oli, toas palav ei olnud. See ja toas olev WC+dušš olidki ainukesed eelised mu jaoks (tegelikult oli igaühele ka 0,5 liitrine pudelivesi tasuta), aga maksta selle eest pea 2 korda rohkem kui telgi eest… ma ei teagi. Kui minna kahe perega, et kummaski 1 täiskasvanu + 1 laps ja siis summa pooleks teha – siis mu silmis tasub toa võtmine ära.

Tasub arvesse võtta, et tegelikult saab selle raha eest 2 päeva veepargis – hommikul võid suht vara kohale minna, sulle antakse kapp, kuhu oma asjad panna ja see jääb sinu käsutusse kuni ära minemiseni. Ööbimiskohta saab sisse alates kella 16:00, toa/telgi peab vabastama järgmisel päeval kella11-ks. Peale seda saad veel veeparki kasutada kuni südaööni. Hinna sees on ka hommikusöök, mis on mu meelest suurepärane. Tubade ja kallima telgi puhul on hinnas ka SPA kompleksi kasutamine (erinevad aurusaunad ja mõned mullivannid ning sauna ja vanni tuleb paljalt minna).

Koht ise on fantastiline, meeldib nii mulle kui lastele ja kindlasti läheme sinna veel.

Mul oli kunagi sama mure. Ryanairil on ka selline kategooria nagu Teens (teismelised) - 12-15 aastased. Võibolla valisid piletite ostmisel mõlemale Children (2-11) aastased? Siis annab check-ini tehes jah ainult need sünniaastad, mis kategooriasse sobivad.Minul lahenes asi siis kui nende veebilehel live chatis https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/open_chat.cgi?groups=1 palusin lapse "kategooriat" muuta.See tehti mul toona tasuta ära.

Käisime ise eelmise aasta oktoobris ühistranspordiga Barcelonast. Piletid ostsime Plaça Espanya peatusest ja sealt sai ka rongireis alguse. Ostsime sellise variandi, mis maksis peaaegu 32 eurot ja selle hinna sees oli rong Montserrat jalamile ja tagasi + cable car või funikulaar mäkke ja tagasi (selle pead juba otsustama kohe kombo-piletit ostes, kas sõidad üles cable cari või funikulaariga) + 2 edasi-tagasi väikese funikulaari piletit, millest üks viis päris tippu ja teine allapoole. Lisaks on selle hinna sees ka 2 metroopiletit Barcelonas kasutamiseks, aga meie saime selle kaardiga teha pärast Barcelonasse naastes rohkem kui 2 metroosõitu. Siin on päris hästi asi lahti seletatud https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/tour/barcelona-montserrat.html ja see on ametlik leht http://www.cremallerademontserrat.cat/en/rack-railway/timetable-prices/ Kloostris käisime tasuta, aga muuseum minu meelest maksab (muuseumis me ei käinud, seetõttu ei tea). Kindlasti vaata, et udu ei lubata, siis vaateid nautida ei saa. Meil oli Barcelonast reisi alustades ilm ilus, aga Montserratile jõudes oli udu, mis õnneks tunni aja pärast hajus (kuigi ka udus oli päris müstiline seal uidata).

Mina saaks sellest nii aru, et parkimine kõrval (maja) garaažis on 39$, aga auto sisse ja välja ajamine on tasuta. Et keegi pargib seda seal sinu eest. Kindlam on siiski otse hotellist küsida.

Kui ma oktoobri lõpus Milano - Weeze - Tallinn lendasin, siis küll ei olnud võimalik. Lennukilt tulime lennujaama sisse ja turvakontroll tuli uuesti läbida. Weeze on ikka väga väike lennujaam, meiegi omast väiksem. Kuna ümberistumiseks jäi meil 3 tundi ja lende oli üldse vähe (keset päeva), siis isegi turvakontrolli ei saanud kohe teha, tund aega pidime selles nö mitteturvarud alas olema. Et kui on mure kas ümberistuda jõuab, siis vastaksin oma kogemuse põhjal - vabalt (ma lendasin küll käsipagasiga, aga poole tunniga oleks see kord jõudnud vabalt teisele lennukile). Kui soovid aga käsipagasis lubatust suuremat kogust vedelikku kaasa võtta, siis see jääks Weezei lennujaama.

Sagrada Familia piletid soovitaks pigem ametlikult kodulehelt osta (broneerimise kohta ei tea, kas see on võimalik) http://www.sagradafamilia.org/en/tickets/ Tundub, et piletivalikuid on rohkem ja ei pea vahendajale tasuma (tiqets.com puhul nt lisandub 3€ - 6.60€ - sõltuvalt ostetud piletist).

Kuna endal ka oktoobri lõpus Ryanairiga Girona kaudu Barcelonasse minek ees, siis olen sellistel teemadel siin silma peal hoidnud. Tundub, et osadele transpordivahenditele vara piletit ette osta ei saa, aga http://www.sagales.com/sale/?sgLang=en lehelt saaks osta nt 6. septembriks pileti (13. septembriks veel? mitte) - Girona Airport - Lloret de Mar ühe otsa pileti 10€. Kuigi saab valida "ticket type", siis edasi-tagasi varianti millegipärast ei paku. Mingi sõidugraafiku leiab ka http://www.sagales.com/uploads/20160818110023_9a294b30768647eecca0accb8e9e355e1bb7fc4a.pdf Sellel lehel http://compras.moventis.es/paginas/resultados_trayectos.php leidus kellaaegu vähem ja ühe otsa hind on samuti 10€ Tähelepanu peab ka pöörama, et vaadataks õiget graafikut - hakkas silma, et 10-12 septembri paiku minnakse üle sügisesele sõiduplaanile.

Tekkis sama küsimus, kui jaanuaris Tallinn - Milano - Tallinn lendasin. Mulle vastati, et see pole oluline. Leidsin oma postkasti prügikastist ka nende toonase vastuse.

Thank you for writing to us.

As a reply to your email I would like to inform you that it is not mandatory that the boarding pass needs to have the API (Advanced passenger information) details added, as while check in at the airport the staff will be able to view on their system the API details added to the booking.

Hope this resolves your query.

Regards

Jonita easyJet Customer Services

fly us: www.easyJet.com follow us: www.twitter.com/easyJet friend us: www.facebook.com/easyJet

Hello! Just did the online check-in for my flights 14.01.2016 TLL-MXP and 17.01.2016 MXP-TLL. I filled in all information required but now I see that there is no passport number on boarding passes from TLL to MXP. There are passport numbers on boarding passes from MXP to TLL (excamples attatched). Is it OK or would it be a problem at the airport? I already read http://www.easyjet.com/en/help/preparing-to-fly/travel-documentation and didnt find my answer so please dont suggest that link. Best regards,

Käisime kuu aega tagasi samamoodi nädalalõppu Londonis veetmas. Võtsime ainult Madam Tussauds ja London Eye combo. Piletid ostsime internetist ette ära, Tussauds´sse läksime laupäeva hommikul kella 10 paiku reserveerimisnumbriga. Sisse saime maksimaalselt 10 minutiga. Madam Tussauds´st saime kohe kaasa ka pileti London Eyele, aga kohapeal selgus, et kohe sellega sappa seista ei saanudki. Kõigepealt pidi selle kõrvalasuvas hoones teistsuguse pileti vastu vahetama (ei tea, milleks see vajalik oli) ja alles siis vaateratta järjekorda. Pileti vahetamisele kulus vast 5 minutit, London Eyele pääsemiseks 40 minutit (võtsime aega, seetõttu tean päris täpselt). Kummalgi juhul ei olnud tegemist priority passiga.

Ise kasutasime nädalavahetusel Londonis käies nii ülalmainitud Oystercardi kui rattalaenutust. Oystercardi saime metroojaamast - kaart ise maksis 5 naela ja siis sai kanda sealsamas omale sobiva summa peale. Kui lahkusime, saime kaardi tagastada ja nii kaardi raha 5 naela kui summa, mis jäi kulutamata, maksti meile tagasi. Kaardiga on 1 sõit metroos 2.20, bussiga 1.45 (vist), aga meie asukohast Hyde Parki ligidalt nt ei läinud ühtegi bussi otse Tower bridge`ini, nii et kasutasime metrood. Neil on ka mingi day cap süsteem (nüüd enam peast ei mäleta), aga idee oli selles, et kui sa sõidad nt kõik otsad ühel päeval bussiga ja kasutad iga kord Oystercardi, siis maksimumsumma, mis kaardilt maha läheb oli vist alla 5 naela (et kui sõidad 7 korda bussiga ühel päeval, siis ei tule summaks mitte 7*1,45 vaid viimased otsad on nö tasuta). Samas tuleks uurida, kas igas bussis saab Oystercardi kasutada. Ratast saab laenutada 24 tunniks 2 naela eest (7 päevaks sai ka, summat ei mäleta) ja tõesti on neid laenutuspunkte palju. Iva on aga selles, et kui sa ühest laenutuskohast ratta võtad, oma sõidu ära sõidad ja teise kohta tagasi paned, siis pead seda tegema 30 minuti jooksul, muidu lisandub 1 nael otsa kui sõidad tunni (summa suureneb, mida hiljem tagastad). Soovitav oleks enne sõitu välja uurida, kus rattalaenutuskohad asuvad, et mitte otsimisele väga palju minuteid kulutada (seda, millal ratta tagasi panid arvestati minutipealt, juba 31 minutit oli üle aja). Rattateid kesklinnas eriti silma ei hakanud (parkide ümbruses neid siiski oli), sõitsime mööda autotee ääri, aga liiklus oli mu meelest viisakas. Kõnniteel sõitmise eest on trahv 50 naela, seda ütles meile politseinik isiklikult :) Kui inglise keel on suus, saad teiste kasutajate pandud linkidelt vajaliku info kätte. Ka kohapeal ollakse alati abivalmid aitama. Metrooga saab mu meelest kõige kiiremini, bussiga kindlasti näeb rohkem, aga ka seiklemist/ümberistumist on rohkem. Rattaga meeldis enim, lahe kogemus oli.