Meil on reisist juba 2 a möödas. Finnairi lend hilines 6 tundi, tegin volituse Lennuabile ja siiani pole juhtunud midagi. Kui kirjutan ja küsin, kaugel asi on, siis saan vastuse, et Soome tarbijakaitseamet ei vasta ja Finnair ei vasta. Ma ei teagi, mida ette võtta. 3 a jooksul saab kompensatsiooni taotleda, nüüd 2 juba möödas.
Mõtle nüüd natuke loogiliselt- miks nad inimestele raha tagasi maksavad? Et liiga palju sai? Ja see üks inimene, kes nüüd julgeb tunnistada, et ta on piletitest ilma jäänud, postitab oma jutu suletud gruppi, et kõik lugeda ei saaks? Oleks see ettekavatsetud pettus, siis oleksid nad detsembri lõpus, kui kõik oli alles vaikne, inimestel reisid tellitud, rahad makstud, oma poe kinni pannud ja pankrotiavalduse sisse andnud. Või siis on tegemist äärmiselt rumalate petistega.
Ma olen juba ammu ebapopulaarne. Kuna ma vist esimesena oma kogemustest kirjutasin, mitte eriti negatiivselt ja oma seisukohti püüdsin kaitsta, siis olen iseenesestmōistetavalt seesamune Riina. Kogu selle ebameeldiva loo juures on kōige imelikum see, et kōige suuremad kraaksujad siin on need, kellel omal selle firmaga mingit tegemist pole olnud. Mingi kadedus on hinges vōi lihtsalt s...a iseloomuga?