Tina160

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 aastat tagasi
2 meeldimist
0 postitust / 21 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Meil on reisist juba 2 a möödas. Finnairi lend hilines 6 tundi, tegin volituse Lennuabile ja siiani pole juhtunud midagi. Kui kirjutan ja küsin, kaugel asi on, siis saan vastuse, et Soome tarbijakaitseamet ei vasta ja Finnair ei vasta. Ma ei teagi, mida ette võtta. 3 a jooksul saab kompensatsiooni taotleda, nüüd 2 juba möödas.

Peterino- siis oled sina ka naine. Reisilemb on nii tüüpiliselt meheliku kōnepruugiga, et Marilin ta kuidagi olla ei saa, kui see Marilin pole just mehe nimi :)

kallis meelis, ma ei hala üldse. Tõsine teema on komöödiaks keeratud, ei muud.

halloo...nõuded ületavad ammu tagatisraha.

ma ei lahmi, vaid mõtlen, vastupidiselt mõnele teisele. Oleks see firma etteplaneeritult pidanud kestma märtsini, siis oleks see asi toiminud ka märtsini nagu kellavärk, aga see lonkab ju algusest peale.

Mõtle nüüd natuke loogiliselt- miks nad inimestele raha tagasi maksavad?
Et liiga palju sai?
Ja see üks inimene, kes nüüd julgeb tunnistada, et ta on piletitest ilma jäänud, postitab oma jutu suletud gruppi, et kõik lugeda ei saaks?
Oleks see ettekavatsetud pettus, siis oleksid nad detsembri lõpus, kui kõik oli alles vaikne, inimestel reisid tellitud, rahad makstud, oma poe kinni pannud ja pankrotiavalduse sisse andnud.
Või siis on tegemist äärmiselt rumalate petistega.

Sellisel juhul vastutab juhatuse liige oma isikliku varaga, kui on võimalik tõestada, et ta kuritahtlikult kõrvaldas firmale usaldatud raha ja teadlikult rikkus oma kohustusi.

See peab äärmiselt rumal kelm olema, kes aasta jooksul 2x sama petuskeemi kasutab

Ma olen juba ammu ebapopulaarne. Kuna ma vist esimesena oma kogemustest kirjutasin, mitte eriti negatiivselt ja oma seisukohti püüdsin kaitsta, siis olen iseenesestmōistetavalt seesamune Riina. Kogu selle ebameeldiva loo juures on kōige imelikum see, et kōige suuremad kraaksujad siin on need, kellel omal selle firmaga mingit tegemist pole olnud. Mingi kadedus on hinges vōi lihtsalt s...a iseloomuga?

mine lehele paradiisisaar.ee. Sealt leiad Jensi kontaktid, kirjuta talle ja ta annab sulle kõige paremat infot nii tegevustest, trippidest kui ööbimiskohtadest. :)

Hell.ed- kui sa poleks lugenud siit "heatahtlike" inimeste kommentaare, et see firma ongi tehtud sinu- ja minusugustel naha üle kõrvade tõmbamiseks, siis oleks sul närvirakke kindlalt rohkem alles.

ma ju kirjutasin eelnevalt, miks ma siia tulin, selle sama firma pärast, aga septembris, kui mul vaja oli, siis polnud siin veel midagi kirjas peale küsimuse, kas keegi teab midagi. Käisin reisil ära ja kirjutasin oma arvamuse. Ja ma ei kaitse, aga suht nõme on lugeda- aaa...ma tean küll, kuidas see käib; ah, lollidelt tuleb raha ära võtta; mõelge, inimesed, kellega te tegemist teete jne jne. Nendest on tõesti kahju, kes oma makstud pileteid ootavad ja ma loodan, et nad saavad nad lõpuks ka kätte, aga need, kes lihtsalt spekuleerivad oma oletustega...see on natuke piinlik, nagu delfi kommentaarium

lugesin Finnmatkate kodulehelt, et piletid saad välja printida tõesti 20 päeva enne reisi algust, mitte varem. Broneeringu kinnituse saad küll. See vastab tõele, et varem piletit ei saa.

mina selle postituse pärast kasutajaks registreerisingi. Kui septembris ise selle firmaga asju ajasin, siis otsisin ka netist infot, aga siis polnud midagi. Nüüd ammu reisilt tagasi ja tahtsin oma kogemusest kirjutada. Ongi kõik.

Toitlustus lennukil tuleb ka juurde osta. See läks ka meelest ära, ise küsisin, kuidas sellega on. :D

Helista kindlasti, siis ta lubab vähemalt, millal saadab ja kui siis ei ole, siis helista uuesti. Ega see väga normaalne pole, aga tõepoolest selline tunne jääb, et ta lihtsalt unustab ära :D

maksime ära septembri lõpus ja lubati 20 päeva enne reisi saata. See sattus laupäevasele päevale ja muidugi ei saanud me siis mingeid pileteid. Esmaspäeval hakkasin helistama ja järgmisel päeval sain kätte. Hotelliga läks kauem. Selle broneeringu sain lõpuks 1 päev enne väljalendu. Aga kindlasti oleks ehk varem saanud, kui oleksin helistanud. :P

me läksime reisile 13.nov ja kogu pakett kaheks nädalaks maksis 715 eur. Paketis olid lennupiletid, 14 ööd 4* hotellis koos hommikusöögiga ja transfeer hotelli ja tagasi lennujaama.
Hell.ed- meil enam- vähem sama hind, sest me Helsingisse läksime laevaga ja tulime tagasi ka. Vaatasime lennupileteid, aga tagasilend oli alles 20.30 õhtul vist ja ei viitsinud nii kaua seal oodata.

Lööb ikka põlema, miks ta ei löö. Aga kui võrdlen nende hindu suurte reisibüroode samaväärsete reiside hindadega, siis olen nõus natuke oma närve kulutama. Lendasime Finnmatkatega ja kui nende kodukalt vaadata Phuketi reisipakkumisi, siis kokkuvõtteks sain ma sama hinnaga, mis nad ainult lennupileteid pakuvad kogu reisipaketi 4* hotellis. Ma ei tea, kuidas nad lennupileteid broneerivad, sest peale broneeringu kätte saamist helistasin Finnmatkatesse ja küsisin toitlustuse kohta ja kas kõik on ikka ok. Muu oli korras, aga pagasi eest oli maksmata. Helistasin siis Reisiks Kaugele Gerlile ja riidlesin, et ehk oleks võinud sellest teavitada, et pagasi eest tuleb juurde maksta. Ütles, et nemad Finnmatkatega otse ei suhtle, aga pagasiga on kõik korras ja see kuulub hinna sisse. Nii oligi.

Meie käisime nende kaudu novembris Phuketis. Lennupiletid saadeti 20 päeva enne lendu meilile nagu lubati, pidin küll 2 korda seda meelde tuletama. Hotelli võtsime ka nende kaudu ja jäime väga rahule. Hotellibroneering tuli küll tõesti alles 1 päev enne äralendu. Mulle tundub, et see on väga väheste töötajatega ettevõte ja kuna hinnad on neil tõesti head ja tööd palju, siis lähevad seal asjad sassi ja meelest ära.