Tervitus kõigile. Kas ja kuidas lennufirma annab kliendile teada, mis põhjusel lend ära jäeti. Istusime tagasilennul Eestisse Weezes 3 tundi lennukis ja korralik vihm käis üle. Lõpuks tühistati samast kohast kokku ca 4 lendu (k.a meie lend). Lennukis istudes väga palju infot ei jagatud. Paar korda kapten ütles kõlaritesse, et natukene peame ootama ja varsti lendame. Pidid olema ilmastiku probleemid - vähemalt nii sain mina aru oma kehva inglise keelega ja lennuki olematu kõlarisüsteemiga. Samas Rayanairi tühistamise kirjas, mis e-mailile saadeti ei ole mingit märki selle kohta, miks lend tühistati. Ametlikku infot mul ei ole. Küsimus ongi - mida ma pean tegema, et kompensatsiooni saada? Ja kas mul üldse on õigus seda saada? Oskab keegi teadjam nõu anda? Oma tagasilennu piletite raha kandis Rayanair nädalakesega arvele.
Rentisin seal tõepoolest. Kahjuks või õnneks on mul eelnev kogemus sealt rentimisega ja seetõttu ei osanud ka seekord midagi karta. Eelmine kord oli Sakasamaal ja kõik sujus õlitatult. Aga vautser on mul olemas ja teenusepakkujaks tegelikult Joyrent. Otsisin vautserilt, aga ei ole ka ühtegi Joyrent firma meiliaardessi kuhu kirjutada. Autot vaja juba ülehomme õhtul ja seetõttu ei ole ka aega pikki kirjavahetusi pidada.
Rentisin ca veebruaris läbi economycar Milano lennujaamas auto. Eile sain sellise kirja:
With regards to the above rental, we wish to very kindly inform you that unfortunately we have just been informed by our partners that due to an issue occured with their fleet, they will not be able to honour it as it is.
In order to assist you, we have checked for an alternative option and have found another offer for the same car group.
Total price for this offer is 571.38 euros including our service. We have forwarded this offer to your e-mail address, you are requested to check the conditions and kindly finalize the order online if you wish.
By the confirmation of the new order, please contact us back so that we can cancel your original one and proceed with the refund of the prepayment amount. We are checking as well the option to be refunded for the price difference occured, by the end of your rental.
Thank you for your cooperation, we regret for the inconvenience this situation causes you.
Olen lugenud siin postitusi et itaalias rendi leti taga hakatakse rääkima juttu et selle hinna eest ei saa, ei ole jne. Kas selline kiri tasuks jätta tähelepanuta ja minna nõudma või leppida paratamatusega ja maksta...
Kas kellegil on sarnast kogemust?
Tere Uva.
Idee on loomulikult ääretult hea. Eesti klientidest saad kindlasti juba pool aega täis. Tuleksin isegi. Kuid...ei taha küll olla pessimistlik (mulle tundub, et kliente jagub seal kõigile) aga kui eelmine aasta seal käisime, siis ööbisime ka päris mitme linna juures. Paar korda ka päris linna servas. Ja need õhtud olid minule kõige meeldivamad. Oli tore soojal õhtul jalutada 5 minutit ja olid juba vanalinnas sees. Sai kuskilt mõni õlu võetud ja lihtsalt ringi jalutatud. Alati võib ju öelda et pane naine rooli, kuid eks ka naine on inimene :)
Ühesõnaga, mis ma tahan öelda on see, et üheks - kaheks ööseks tuleks sinu juurde kindlasti. Eriti kuna tegemist kaasmaalasega. Kuid kui on võimalik valida, siis valiksin linnale natukene ligemal oleva koha.
Tänud tähelepanu eest ja lootes arusaavale suhtumisele.