sigala

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

89 meeldimist
1 postitust
250 kommentaari
Viimased kommentaarid

Oleneb lennufirmast ja olukorrast. Näiteks ka piletitüübist (eelkõige muutmisvõimalustest), lisaks veidi staatusest, lennuklassist jne.

Kui üleöö transiit siis vast jah, kui lühike transiit siis pigem kindlasti mitte, sest on aru saada, et jätad lennule ilmumata. Mõned lennufirmad suhtuvad sellesse rangelt, võivad pileti ümber hinnastada. Mõnel on kasutusel no show fee isegi. Samas on endiselt ka suht liberaalse poliitikaga lennufirmasid ses suhtes, lennumiile muidugi no show korral keegi ei krediteeri aga see polnudki siin küsimuse sisu.

Poliitiliste vaadete pärast kustutatakse mu kommentaarid muidugi alati maha, aga siia teemasse siis arvestage et enamus Eesti seltse pakub nt tervisekindlustuse max 500k eurot juhtumi kohta ja ka raviperiood on enamasti aastaga piiratud. Pigem eelistaks siis juba ilma piiranguteta poliise pakkuvaid rahvusvahelisi seltse, niivõrd kuivõrd neid saada on. Igalühel ilmselt ei ole, aga see max 500k reaalsuses ehk 1-2 k pole teab mis suur summa mida vajadusel ka ise maksta, juhul kui peaks midagi halvasti minema. Et ses suhtes ei laida ka ilma kindlustuseta reisijaid sugugi maha.

Mis etalon see Tavid on?

Peab ikka eriline tarkpea olema sellisteks tehinguteks.

Et soovid 1 euro eest saada 41 MUR?

Kohapeal saaksid 40.50 umbes, 40 kindlasti igal pool.

Meie oleme tellinud igasugu seanahast tooteid seal, ülikonda mitte. Pigem on seal hinnad kõrgemad kui mujal Tais, meid see ei ole häirinud aga lihtsalt mainin ära, kui lootus midagi odavalt saada. Kvaliteet ei ole kuigi odav Tais.

eriti päikesehaigusi aga ärge unustage ka seagripi võimalust!

Seishellid pigem kui oled rohkem prantsusekeelne ja eelistad turvalisust, veidi kallim ilmselt kohapeal.

Mauritius pakub rohkem eri võimalusi. Ei ole küll mandri-Aafrikas käinud ja ei kipu ka, aga paari aasta tagune kogemus Mauritiuselt turvalisuse kohapealt ei olnud kõige meeldivam. Tulistamised tänaval, röövid, enamus jõukamaid inimesi kannab relva.

Mis neid odavaid hindu ikka alla kaubelda enam.

Lastest on lihtsalt kahju.

Aga kui juba selline valik tehtud siis palju peenraha kaasa, saate jootrahaks jagada.

Ekskursioonid on küll pigem odavad, iseasi, mida nendel ka näha oleks.

Parem turvaliselt hotellis olla.

Ilmad on jahedad.

Muidu 3. küsimusele vastates siis eks ikka hinda ka vaatame aga pigem otsiks preemiumklassi piletite pakkumisi ja neid siin tripis imelikult harva kajastatakse. Kuigi neid on teatud sõlmpunktidest päris palju olnud, pole mingit vajadust turistiklassis pikki lende teha.

Oi Liis, kes siis tänapäeval enam tööd teeb eriti veel Eestis ja selles vanas tähenduses. mina näiteks pean täisautomaatset sigalat, panime tehisintellekti peale ka veel, no üks töötaja on igaks juhuks kohal aga see kulu mingi 3-4000 euri kuus elab praegu veel üle.

Enamus aega reisimegi. 6 talvist kuud  sel aastal, kõik peamised Vaikse Ookeani saared sai läbi käidud. Ka need kus meie president oma hariduse ja meie riigi maine täis tegi. Uurige asja ja võimalusi, üllatute!

see ju suht teada fakt, et nad k***vad sulle sinna sisse

Minu praksis ootab huviga esimest selle putuka ohvrit. Tuleb küll mainida, et tegemist on veterinaarpraksisega.

Sellega vaevalt õnnestub müüa, juba väljastamisel on ju variant kas 350 rahas või 450 voucherina. 

Vot see on enamvähem õiglane hind, ainult et tehingu tegemiseks pead vast 25 peale alla tulema. Tavid pole mingi etalon.

Miks peaks keegi maailmaturuhinnast rohkem maksma ja veel müntide eest? Jumal küll.

Tänapäeval vist enamus, ka legacy carrier tüüpi firmad.


Oluline on hoopis see, et osadel odavlennufirmadel moodustab see paraku arvestatava osa palgast ja sealt ka surve neid liine mitte opereerida, kust töötasu niipalju ei tule.

See ju teada lugu, et kõikide käibe pealt lisatasu maksvate lennufirmade pardapersonali seas on Tallinn nende ebameeldivamate lendude hulgas just sellepärast, et suhteliselt pikk lend ja läbimüüki naeruväärselt vähe.

London eriti Heathrow on enamikele lennufirmadele ainult õnnetus kaelas, eriti Ida-Euroopa suunal, kus rahakad ärireisijad puuduvad.


Väga kõrged lennujaamatasud nii reisijaile kui ka lennufirmade maapealsete teenuste eest ja kallid maandumisslotid. Samas kui slot olemas, tuleb seda hoida, sest kuigi väidetavalt on neil suur väärtus, siis reaalseid tehinguid ka väga sageli just ei tehta nendest loobumiseks.

Hind 25-29 eurot suund (millest 7 eurot TLL lennujaamamaks) Tallinn-London saab ainult kahjumit toota, aga eks see kompenseeritakse mujal. Ka on konkurents Londonis väga tihe, ümberistumisega lende igasse maailma nurka hulgim saada, otse on pigem kallid muidugi (sellest BA veel näiteks elatubki).

Oneworldi lounged on LHRis see-eest korralikud, Euroopa parimad ilmselt.

Ikka rendi. Eriti mõne eestlase käest, kes mingi 10000 euriga ostetud uberiku eest 50 eurot öö tahab saada. Selliseid leidub küllaga.

Jah, tõepoolest, Jochen, miks sa reisid üksinda nii kaugele ja nii kauaks? Ja veel hotel hoppingu eesmärgil? Kahtlane.

Ma võiks 4 SH upgrade eest isegi 150 euri maksta, väikse allahindlusega, sest saadavus on kesine.

Lõviliha ta vaevalt kuskilt kätte saab, seega võiks eeldada, et piirdub hobusega.


Ise käin sageli just erinevaid lihareise tegemas, võib olla üllatav, aga paljudes leebemates islamimaades on väga head, varjatud küll, isegi salajased, sealiha pakkuvad restoranid.

Hobuseid olen käinud söömas just kasahhide juures, väga maitsvalt oskavad teha. Sel suvel jälle kavas minna.

Andaluusias on hoburestodega suht jama, enamuses ei pakuta ja kui üldse midagi menüüs on siis hind kõrge ja liha vintske.


Kasahstani mine, sealt saad odavalt korralikku hobusteiki.

Hong Kongi lennujaamas pakutavad kursid on küll väga kehvad, kuigi ma ei ole kursis kui kehvad need Tallinnaski juba olla võivad. Raha tasub vahetada Hong Kongi pankades või mitte-turismipiirkondades asuvates rahavahetuskontorites (neis küll enamasti kohalikud kauplevad Hiina renminbiga ainult, muudel valuutadel ei pruugi olla kuigi head kursid).