sigala

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 aastat tagasi
84 meeldimist
1 postitust / 240 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Sellega vaevalt õnnestub müüa, juba väljastamisel on ju variant kas 350 rahas või 450 voucherina. 

Vot see on enamvähem õiglane hind, ainult et tehingu tegemiseks pead vast 25 peale alla tulema. Tavid pole mingi etalon.

Miks peaks keegi maailmaturuhinnast rohkem maksma ja veel müntide eest? Jumal küll.

Tänapäeval vist enamus, ka legacy carrier tüüpi firmad.


Oluline on hoopis see, et osadel odavlennufirmadel moodustab see paraku arvestatava osa palgast ja sealt ka surve neid liine mitte opereerida, kust töötasu niipalju ei tule.

See ju teada lugu, et kõikide käibe pealt lisatasu maksvate lennufirmade pardapersonali seas on Tallinn nende ebameeldivamate lendude hulgas just sellepärast, et suhteliselt pikk lend ja läbimüüki naeruväärselt vähe.

London eriti Heathrow on enamikele lennufirmadele ainult õnnetus kaelas, eriti Ida-Euroopa suunal, kus rahakad ärireisijad puuduvad.


Väga kõrged lennujaamatasud nii reisijaile kui ka lennufirmade maapealsete teenuste eest ja kallid maandumisslotid. Samas kui slot olemas, tuleb seda hoida, sest kuigi väidetavalt on neil suur väärtus, siis reaalseid tehinguid ka väga sageli just ei tehta nendest loobumiseks.

Hind 25-29 eurot suund (millest 7 eurot TLL lennujaamamaks) Tallinn-London saab ainult kahjumit toota, aga eks see kompenseeritakse mujal. Ka on konkurents Londonis väga tihe, ümberistumisega lende igasse maailma nurka hulgim saada, otse on pigem kallid muidugi (sellest BA veel näiteks elatubki).

Oneworldi lounged on LHRis see-eest korralikud, Euroopa parimad ilmselt.

Ikka rendi. Eriti mõne eestlase käest, kes mingi 10000 euriga ostetud uberiku eest 50 eurot öö tahab saada. Selliseid leidub küllaga.

Jah, tõepoolest, Jochen, miks sa reisid üksinda nii kaugele ja nii kauaks? Ja veel hotel hoppingu eesmärgil? Kahtlane.

Ma võiks 4 SH upgrade eest isegi 150 euri maksta, väikse allahindlusega, sest saadavus on kesine.

Lõviliha ta vaevalt kuskilt kätte saab, seega võiks eeldada, et piirdub hobusega.


Ise käin sageli just erinevaid lihareise tegemas, võib olla üllatav, aga paljudes leebemates islamimaades on väga head, varjatud küll, isegi salajased, sealiha pakkuvad restoranid.

Hobuseid olen käinud söömas just kasahhide juures, väga maitsvalt oskavad teha. Sel suvel jälle kavas minna.

Andaluusias on hoburestodega suht jama, enamuses ei pakuta ja kui üldse midagi menüüs on siis hind kõrge ja liha vintske.


Kasahstani mine, sealt saad odavalt korralikku hobusteiki.

Hong Kongi lennujaamas pakutavad kursid on küll väga kehvad, kuigi ma ei ole kursis kui kehvad need Tallinnaski juba olla võivad. Raha tasub vahetada Hong Kongi pankades või mitte-turismipiirkondades asuvates rahavahetuskontorites (neis küll enamasti kohalikud kauplevad Hiina renminbiga ainult, muudel valuutadel ei pruugi olla kuigi head kursid).

Ühe sea nimi näiteks on mul isegi meeles: Сйгудйк

Viktor54, me viisime neid sigu sinna igal aastal, mõnikord lausa lennukiga. Igal seal oli ka oma nimi ja muidugi pidid nad puhtad olema.

Päris 200 eurot 9 inimest 4 ööd ehk 5.55 eurot päevakulu inimese kohta te vist tingitud ei saanud, seega ilmselt 200 eurot inimese kohta? Räigelt maksite üle siis ju, pole põhjust kiidelda siin.


Sõltub sellest, kus lennujaamas töötajatele provisjoni makstakse selle tegevuse eest, ja kus see neile oluline sissetulek on, ehk seal kus Air Balticu enda töötajad ja ida-Euroopas peamiselt.

OP ei tunne ilmselgelt (veel) Hiina elu loogikaid. Ja sageli müüakse rongides/lennukites esimesena läbi just äri/esimese klassi piletid.

Pigem on armulikud näiteks Hiina jm. turistid, kes selle riigi hüljanud on.

Põhjuseks on toetusmeetmete tingimused, mis nägid algusest peale ette üsna ebareaalseid eesmärke. Kuna neid enamjaolt täita ei suudetud, ei riski lennufirmad enam teise etapi lende pakkuda, kuna neil tuleks maksta ära ilmselt rohkem kui parima piletimüügigagi kasumit genereerida suudaks.


Täpseid lepingutingimusi pole küll kuskilt niimoodi vaadata ega võtta ja need olid ilmselt erinevatele lennufirmadele erinevad, aga kindlasti ei olnud mõeldud niimoodi, et jaanusm ostab pileti, mis lennufirmale tulu ei genereeri ega tarbi ka kohapeal nende firmade teenuseid, kes lennufirmadele peale maksma pidid. Aga nii umbes läks vist? Ei suudetud takistada nende lennufirmadega saabujate edasireisimist Egiptusesse (mida küll kavandati), edasi ei arvestatud, et saabub enamuses nö. rotirahvas, kes midagi eriti ei tarbi, hotellides ei peatu jne. Kuna nt airbnb keelustamine ka vist eriti ei edenenud enne Iisraeli valimisi, siis nii ongi lõpptulemus.

Mida siin imestada. Pigem paneb imestama kogenud reisija märkus, et tema käest tippi luniti. Egiptuses nagu ka paljudes teistes vaesemates islamimaades on täiesti tavaline, et taolised turvatöö ametikohad jms. on ostetavad, töökoha hinnad on üsna soolased ja arvestavad, et selle töö käigus saab tippi kas vabatahtlikult või sunniga. Teisipidi on araabia kultuuriruumis üldiselt omane, et kellel on (ja paljudel ju on), jagab veidi meelehead ka teistele, kellel on vähem või ei ole. Seda ei kutsuta isegi mitte tipiks kui selliseks. 

Krediitkaart, millega ostsid, tuleb check-inis esitada, enamasti peab ka nimi olema sama.

Pigem pettus ikka - Tansaania keskpanga kurss on täna näiteks 2667 ja rahavahetuse marginaal ei ole sealmail küll 4-5%.

388 eurot oleks õiglane hind, ja edaspidi pigem veel vähem, sest ei usu et see valuuta hoides kuigi väärtuslikuks osutub, ainuüksi viimase aasta jooksul oma tipust USA dollari suhtes pea 7% oma väärtusest kaotanud näiteks. 

Võib ka nime muuta, vaid ühekordne kulu ja vähendab oluliselt igasugu selliseid riske.

Paraku on olukord karmistunud, kõik vahetajad, praeguseks tõesti juba kõik, on seal rongijaama aulas sama kursiga. Kokkulepe. Veel eelmisel sügisel oli reaalset konkurentsi. Parem muidugi kui lennujaama ruumides pakutav, ent kehvem kui kesklinnas.