sigala

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

104 meeldimist
1 postitust
283 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kui on hea reisikindlustus ja reis algas enne 11.3. siis peaks ju kõik kulud korvatama?

VM on ikka naljakas küll, lennutada Eesti kodanik suvaliselt Saksamaale.

Kas tutvusringkonnas keegi miile ei paku mingis Stari programmis, tundub seda FRA-TLL lendu hästi saada olevat, need enamasti ka hea tühistatavusega.

Seda FRA-TLL pead võtma refundable klausliga, sest keegi ei garanteeri sulle, et sa üldse sellele lennule pääsed. Samas otselend Tallinnasse on kõige lollikindlam, passid seal transiittsoonis öö, ei tea kas võimalik ja ehk saab pagasi kui seda on? otse saata juba Keeniast.

Nojah see sadam on sealt 800 km kaugusel.

Aga kui VM mingi dokumendi/bookingu annab, siis ei välista.

Lend oleks parem, toimub praeguse kava kohaselt 31.3. FRA-TLL, lihtsalt sobiv pilet tuleb saada.

Ma ei saa aru, kuidas VM ei suuda seda ära lahendada, ühe nupuvajutuse küsimus Lufthansa süsteemides. Iseasi on hind, aga need nagunii suvad praegu.

Kui võimalik selline hind saada revenue managementist siis see peaks jääma 1400-2400 euro vahele suure tõenäosusega, paraku on nädalavahetus, ma pakun et vastav osakond ei tööta lihtsalt Saksamaa olusid arvestades.

Helista kuhugi Lufthansa kontorisse ja palu hinda kuni TLL, muud ei oska soovitada.

Huvitav ma ei näe sellist hinda FRA-HEL, kas see oleks AF pilet? ja CDG-HEL oleks Finnair AF codeshare? 

Väljumine oleks vist ikkagi 31.3. - ma ei usu, et Saksa piir lubaks sellist asja, et veel CDG transiit ja HEL ka mitte otse TLL, väga raskeks läheb seda ellu viia. Lisaks oleks saabumine HEL õhtul, mil pole enam laevu, ei tea kuidas Soome piir sellesse suhtub, asi muutub pidevalt rangemaks. HEL Vantaa lennujaamas on lõpetatud ühistransport.

No vot jah oleksid Nairobis olnud õigel ajal.

See on Lufthansa lend? Või Condori?

Saabuks see 31.3. päeval oleks teine asi nii Lufthansa enda kui Finnairi suhtes (Luft parem aga kui liiga kalliks jääb).

30.3. õhtusel saabumisel on öö vahel ja ainus võimalus milleski kindel olla on kui saaks need lennud ühele piletile, hind tuleb muidugi kõrgem.

Uuri seda sealt, kes sulle selle lennu tekitas.

LH pilet peab olema, mis algaks numbriga 220 ja sisaldaks transiiti.

Siin need suured miilide kokkuostjad, pange nüüd õlg alla ;)

Finnair on saada ka 19000p+44eurot taxes.

Star Alliance miilidega on seda Lufthansa lendu saada 31.3.

Ehk leidub keegi kui endal pole, kellel mingis programmis sobivaid miile pakkuda?

Finnair to HEL on 395 eurot, hetkel peaks selline transiit lubatud olema, tõestada seda Keenias ja Saksamaal ametnikele vb raskeks osutuda nagu kogemus näitab. Eraldi pilet ka. Oleneb kellaaegade ühenduvusest.

Kus sa täpselt oled hetkel? Mis selle Saksamaa lennu parameetrid on, kellaaeg nt?

Kes lendab Pariisist Tallinnasse? Ainult Air Baltic - need lennud ei toimu isegi kui keegi OTA neid müüb. Pärast ei saa raha ka tagasi.

Pealegi edasitagasi pileti ostmine viib hinna mingis kombis 881 euro peale.

Tuleb siiski osta fully refundable pilet mis kallim, sest pole kindel et seda ka reaalselt kasutada saab.

Äriklass 1261.

31.3. on FRA-TLL 922 eurot, mis ei ole olukorda arvestades nii jube kallis midagi arvestades et see on sisuliselt privaatlend - aga selleks peab Saksamaale saabuma samal päeval, et transiidi lubatavuses kindel olla.

Või siis pigem juba sama asi äriklassis 1154 eurot.

See võib olla üks viimaseid lende üldse.

Tuleb saada Lufthansa lennud ühele piletile kuni TLL, siis on vast lootust.

Selle hind võib aga olla kosmiline.

Just alles oli võimalus veel 800ga NBOst tulla, kuigi siin sel juhtumil vist teine alguspunkt?

Lufthansa ei lenda enam iga päev FRA-TLL, sind ei pruugita sellele Saksa lennule võtta kui otsekohe edasi ei saa. Olukord FRA lennujaamas olevat väga kaootiline hetkel, tõsiseid probleeme isegi nendel kel lennud ühel piletil, aga hilinemisest tingitult ei jõudnud selle FRA-TLL peale. Kuna järgmiseni on nii mitu päeva aega, siis riiki ei lubata ja põhimõtteliselt ainus variant on tagasi sinna kust tulid (kui oli liinilend). On ka risk, et Lufthansa lõpetab selle FRA-TLL liini ootamatult, täituvus olevat väga väike.

Lisaks veel QR lendab veidike eri kohtadest, ka lennud DOH-HEL.

NBO küll mitte enam.

Finnair isegi veel vist paar korda BKK-HEL.

Aga tasub kiirustada küll, kel soovi tulla.

Seda veel, et see soovitus hetkeseisuga hindade andmebaasist.

Kui Keenias mingid kohalikud uued otsused ja üldse lende pole, siis need muidugi ei kehti.

Keenias lõksus olijatele veel ka HEL variant, ajad head aga viimane lend SASiga kas toimub arvestades selle lennufirma käitumist, ei oska küll lubada. Rootsist laevaga Turku pluss rong Helsingisse ja siis laev Tallinnasse on küll teoreetiliselt võimalik endiselt, alla 100 euroga tehtav.

Tasub küll arvestada, milline klientuur sõidab ADD-ARN lennul. Aga see lend jätkub vist veel pikalt, sest neil on vaja kogu Aafrikast ise ja oma sugulased "koju" intensiivravile saada. St hindu on ka ainult NBO-ADD-ARN ja kuupäevi valikus rohkem.

31.3.

678 eurot turistikl

1640 eurot ärikl

Ethiopian (ET) LLOWKE NBO to HEL

Ethiopian (ET) DOWKE NBO to HEL

Fare Construction (can be useful to travel agents)

NBO ET X/ADD ET X/STO ET HEL 500.59LLOWKE NUC 500.59 END ROE 1.00 XT 46.78TU 7.49YA 5.61YQ 149.03YR

Fare Construction (can be useful to travel agents)

NBO ET X/ADD ET X/STO ET HEL 1529.21DOWKE NUC 1529.21 END ROE 1.00 XT 46.78TU 7.49YA 5.61YQ 149.03YR

Olen palju tegelenud erinevate piletite hankimisega viimasel ajal.

Lennufirmade valmiduses kliente aidata on suuri erinevusi.

Kõige räigem on olnud SAS.

Aga ega liinilende suurt jäänud ei ole.

Turkishi viimane IST-TLL on siiski juba 26.3. mitte 27.3.

Kel on, proovige kasutada miile.

Ka võib osta edasitagasi pileti pikalt ette tagasikuupäevaga, on sageli odavam kui üks suund. Mõnel marsruudikombil on äriklass ok hinnaga ja vähema täituvusega.

Enne pandeemia väljakuulutamist alanud reiside puhul korralik reisikindlustus ikka kehtib ja korvab kõik seni kuni pankrotid tulema hakkavad. Esitage nõuded kohe!

Ega peale Lufthansa FRAst 25/27/31.3., 2/11.4., hiljuti pandi välja ka 4/9.4., muud Tallinnasse lendama ei ole jäänud, võib püüda ka Helsingisse jõuda ja sealt laevale, praegu lubatud variant. Finnair lendab mitmest linnast veel, isegi Tokiost NRT 25/26.3., kuhu teistest Aasia riikidest veel lende. Iseasi on transiidi tingimused Jaapanis eraldi piletitega ja kui pagasit sisse/välja vaja võtta. Katsuge saada lennud ühele piletile.

Keeniast on hetkel odavaim 25.3. läbi ADDi ja ISTi viimase Turkishiga 803 eurot. Panen koopia tingimustest siia, aitab nt reisibüroos toodet kiirelt leida. Lennuajad ka enamvähem head.

Ethiopian (ET) VKOWKE NBO to TLL

Fare Construction (can be useful to travel agents)

NBO ET X/ADD ET X/IST TK TLL 558.45VKOWKE NUC 558.45 END ROE 1.00 XT 46.78TU 5.00TR 3.74YQ 224.87YR

Ma loodan, et oled Kanada kodanik või alaline elanik, sest piir on suletud ja Kanadas minuteada transiit samasugune nagu USAs - pead riiki sisenema.

Selleks on vaja elektrooniline reisiluba, mida enam ei väljastata - halvemal juhul ei saa juba USAst lennukile sellepärast? Loodan, et eksin, aga võiks arvestada.