Me oleme ka kaks aastat Banskos käinud ja täitsa rahule jäänud. Suusakeskus on väga hea, pikad laskumised, piisavalt võimalusi. Probleem võib olla hommikune gondlijärjekord. Seetõttu meie oleme käinud märtsi keskel - vähem rahvast ja rohkem päikest. Bulgaaria köök on imeline ja hinna mõistlikud. Hotell tasuks võtta selline, millel on tasuta transfeer gondli juurde.
Vietnamist. Saigonis polnud hullu. Da Nangis ja Hues oli täitsa puhas. Aga selle kandi metsikumad rannad - oh õudust, kohati meetrikõrgused prügivallid. Eks ookean toob ka. Aga minu imestunud näo peale, kui intelligentne pereisa rämpsu maha viskas, ütles ta: ehh, Vietnam. Nende jaoks pole probleem.
Kõige muretum ikka atm, me küll ei tahtnud suure sularahakogusega rännata. Dollarid viisa jaoks. Ja taksoraha saad lennujaamas atm-st. Muide, Saigonis kasutasime pidevalt Grab'i. Summat näed taksot tellides ja tasud sulas. Ei mingeid arusaamatusi :) Ühistranspordi jaoks on seal hea Busmap äpp. Näiteks kena lennujaamabussi aega vaadata :)
Käisime märtsis. Võtsime vallast välismin-i soovitusel ingliskeelse väljavõtte elanikeregistrist ja isa kirjutas volituse. Notariaalset paberit ei olnud. Ainus koht, kus küsiti, oli Tallinna Lennujaamas. Ei türklased ega bulgaarlased küsinud mingeid lisapabereid, kuigi passis oli 4-kuuse imiku pilt ja poiss täna 4-aastane.
Käisime lastega Istanbuli kaudu Sofias. Minnes-tulles ööbimine Istanbulis. Põhimõtteliselt kõik sujus. Aga esmalt peab ootama hotel deski's transfeeri, sõit hotelli võttis meil ca 30 min. Minnes hotell Four Points By Sheraton 4*. Hotell oli uus, tuba väga ilus. Aga suunitlusega äriinimestele ehk mingit spad ega muud meelelahutust seal polnud, asukoht ka kehv. Hommikul Turkish hoidis transfeeride pealt kokku, kamandas meid kell neli bussile, kuigi lend väljus 07.50. Hommikusööki sel kellaajal loomulikult ei pakutud. Tagasi tulles hotell Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn 4*. Sellel hotellil oli parem asukoht (ilus jalutatav ümbrus) ja väga hea hommikusöök. Spad ei olnud. Küsisime hotelli võimalikult lennujaama lähedal, sellest polnud mingit kasu. Aga müts maha, kogu masinavärk töötas õlitatult. Samas oli meie lendudega mitu muud häda, Euroopa parimaks selle kogemuse põhjal neid küll ei hindaks.