makk

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi
2 meeldimist
0 postitust / 33 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Asi ongi selles, et Air Asia kodulehelt ei saa odavalt osta. Nii eraldi, kui ümberistumisega ostes tuleb piletihinnaks kokku ligi 185 eur. Kui Momondost eraldi osta, tuleks ühe pileti hinnaks 153 eur. Nelja peale on see kokku üle 120 euro vahet. Küsimus oligi, et kui Momondost eraldi osta, ega ei tule mingit jama, et vahepeal peab mingeid terminale vms vahetama. Pole Kuala Lumpuri lennujaamas kunagi käinud ega Air Asiaga varem lennanud, mistõttu teemat uuringi.

Seda küll, aga siis tuleb pileti hind jällegi kallim, kui Momondost eraldi ostes. Mind ikkagi huvitab, miks ta momondo kaudu ei näita seda ümberistumisega varianti. Isegi vahendaja on mõlema otsaga sama.

Kas keegi oskab selgitada sellist asja, et kui otsin Momondost lennupiletit Phnom Penh - Osaka, näitab erinevaid marsruute ja pileti hind üle 200 euro. Kui otsin eraldi Phnom Penh - Kuala Lumpur, on hinnaks 55 eur ning kui Kuala Lumpur - Osaka, on hinnaks 98 eur, ehk kokku 153 eur ning mõlemad otsad Air Asiaga. Miks huvitav Momondo seda ümberistumistumisega varianti ei näita, kuigi ümberistumiseks aega ca. 3h ja mõlema väljumise lennujaamaks näitab Klia? Kuupäevaks 18 november.

Tere,
Kas Kuala Lumpuris ümberistumiseks 1,5h piisab, kui ühe pileti peal läbi Momondo ostetud marsruut Phnom Penh - Kuala Lumpur - Osaka? Lennufrmaks Malaysia airline ning kaasas tõenäoliselt ainult käsipagas. Võimalik, et ka ära antav pagas, aga seda vahepeal välja ei pea minu arusaamise järgi võtma. Kui ümber istuda ei jõua, kas Malaysia airline on kohustatud meid siiski Osakasse toimetama, kuna selline pilet on müüdud või peab olukorra lahendama pileti müünud vahendaja? Reisikindlustus vist nii lühikese ümberistumise puhul ei aita.

Tere,
Lugesin kuskilt, et Finnairil on võimalik Jaapani otstel istekohad tasuta kohe ära valida või lausa check in teha. Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas selle asjaga siiski on? Kui ühe pileti peal on TLN - HEL - BKK - OSAKA - HEL - TLN, kas siis on kõikidel suundade see võimalik või ainult Osaka -HEL otsal?

Esimesed reisijad peaksid aprilli lõpus nüüd minema, kui keegi midagi teistpidi ei kommenteeri, siis tundub et nendel on igatahes minek.

Läheme neljakesi 6.11-21.11 TLN-BKK/Osaka-TLN. Huvitavad ideed ja soovitused teretulnud, kuigi aega on veel üks jagu.

Ma nendest broneeringusüsteemidest vaatasin ja minule sobivatel kuupäevadel alla 300 EUR ei leia, kui ei ole plaanis 2 päeva ühte otsa rännata.

Kellelgi äkki ettepanekuid, kuidas normaalse hinnaga Sofiasse ja tagasi saada?

Kas keegi Sofia kohta ka midagi oskab öelda? Vaja minna aprilli lõpus komandeeringusse, kuid infot on suhteliselt vähe, mis on muidugi ka arusaadav, kuna ei näe erilist põhjust, miks peaks sinna keegi reisima. Otselennud sinna puuduvad ja ümberistumisega lennud tunduvad samuti päris kallid. Aga kuidas sinna siiski kõige mõistlikum oleks minna ja mida teha? Vaba aega jääb päris palju üle ja niisama hotellis ei tahaks passida.

Kui keegi Eckeröga 30 jaanuaril juhuslikult läheb, siis võime klappida airport taxi. 4 inimest 39.50 näiteks.

Suur tänu! Küsin veel, kas päikeseloojanguks oleks aeg panna kell 17.00 või 17.30? Kaua sinna üles sõidab?

Suur tänu dreamtrip. Kui keegi veel mingit head lehte teab kust kõrbesafari, burji khalifa või mõne muu põneva koha pileteid ette saab osta, oleks mõni link väga hea.

Head kõrbesafari pakkujat palun soovitage. Kui keegi teab juhtumisi mis kell veebruari alguses Dubais päike loojub, võib selle ka ära mainida.

Ootaks endiselt värsket infot valuutakursi kohta Dubai lennujaamas

Tegelikult peaks infot olema väga palju saadaval, kuna väidetavalt detsembris-jaanuaris Helsingist lennates on lennukis enamjaolt eestlased. Üks asi mis foorumitest ei ole läbi käinud, kuid mulle tuttav ütles on see, et kaardiga on väga mõistlik maksta, kus võimalik, ainult et sellisel juhul laske hind sisse lüüa ikka dirhamites, mitte eurodes, siis samuti pidavat soodsama kursiga tulema.