Paparazzi Imre

Reisisell, liitus Tripiga 4 aastat tagasi

17 meeldimist
7 postitust
78 kommentaari

6 külastatud riiki, 3% maailma 195st riigist

5 külastatud linna või piirkonda

Viimased kommentaarid

Maafushi on kõrgete majadega saar, Fuliidhoo'l kõrgeid maju üks

Kiisela, kui tahad vaikust väiksel saarel ilma suure ehituseta, siis soovitan Fulidhoo'd. Tulime sealt, teha pole seal peale logelemise midagi, aga rahulik on küll. Kohalik paat läheb Maafushilt 3x nädalas, hind 53 kohalikku. Fuliidhoo'l soovitaks kahte hotelli, ühes peatusime ise, Seena Inn, Kinan Retreat käisime õhtust söömas, tundus ka hea. Sooja veega siiani pole muresid olnud.

Maafushil on kerge pettuda. Linnastuv saar, palju turiste, aga tänu sellele on mingigi teenustevalik ja oskus olemas.

Pettuda saab siis kui on kujunenud ootused. Mida sina ootasid?

Saartel on suur erinevus, oleme Kroksiga praegu Omadhool ning siin puudub selgelt oskus turistiga tegelda. Aga sellega tuleb siis arvestada ja olla nagu on kombeks siin.

Aprilli lõpus saab küll Euroopas juba päikest: Malta, L-Hispaania, Küpros, aga vesi on isegi basseinis siis jahe. Maltal ma soojendusega basseini ei leidnud. Mai esimestel päevadel oli vesi karastavalt külm. Küprosel mäletamist mööda midagi vist oli. Kõige rohkem käiakse aprillis soojas vist Türgis.

to punamutsike

Paar vigadeparandust, mitte paha pärast, vaid riivavad silma.

TUI pankrotist pole kuulda olnud, küll aga tema konkurendi Thomas Cook´i kohta.
Boeing 747 hüüdnimi on Jumbo ning tootmine lõpetatud, Dreamliner on 787.

Vot TUI ja TUI Baltic seotuse kohta ma nüüd ei oska öelda, pole uurinud. Aga TUI enda lehel tõesti viidet ei näe. Samas oleks vast TUI kohtusse pöördunud kui mingitki kokkulepet poleks.

Soomes ja veel rohkem Rootsis leiab tihti parimaid hindu parimatesse hotellidesse kui Eestis. Eks ole suuremad riigid ka. Soomlasele ei saa kehva hotelli müüa, kipub kaebama igale poole. Seetõttu alumise otsa hotelle seal peaaegu polegi pakkumistes.

Vastuseks dim123´le.

Tripi lugejail oleks igav detailselt lugeda, mida oma kogemuste põhjal silmas pean, seepärast vastan üldistatult.

Enamik paketireise toimibki põhimõttel. Ostad netist reisi ja sõidad. Samas peab arvestama, et kõik inimesed ei ole ühesugused, mul on mitmeid tuttavaid, kes ei tunne ennast reisi ostes ega reisides kindlalt ning vajavad füüsilise isiku, mitte äpi tuge ostul või reisil.

Puhkust planeerides läbi reisikorraldaja me ostame eelkõige kindlustunnet ja mugavust. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis ei erine suurelt ükski reisikorraldaja teisest. Kui aga mõni tegur x muutub, siis küll. 
Ja ma ei räägi ainult muredest, mis meie SmartLinxi vaevavad, vaid ka juhtudest kui endal tuleb reisiplaane muuta. Suhtumise ja suhtlemise vahe on kahjuks olemas.

Ostan viimastel aastatel paketireise harva, aga kuuldavasti ei ole paremaks läinud.

Kuniks nõudlus sellisele teenuse tasemele on, on ka pakkumine. Meie sinuga ilmselt teame, mida oodata neilt pakkujailt, seega võime kasutada pakutavat teadlikult riske arvestades. Aga nagu kirjutasin, on ka nõrgemaid ja on ka neid kes kohe mossitavad ning delfisse kirjutavad. 

Meeldivaid reise!

TUI Soome - omalajal Finnmatkat, no super teenindus. Nii broneeringut muutes, lennul kui sihtkoht riigis. Oodati viimane eestlane isegi ära, kes viisaametnike poolt, aega-on süsteeminga teenindati.

Arvestades, et TUI õigused Baltikumis said leedukad...

Minge käige korra Maximas ntx ära, saate vastuse.

Järjest hullemaks see olukord siin paketireisinduse turul läheb. Juba praegu puudub sisuline valik. Varsti lähme üle võta või jäta pakkumistele. Kurb.

Aastavahetuseks nüüd odavat hinda ära küll oota. Novembris on olnud järjest häid pakkumisi. Ehk jaanuaris tuleb.

Kui alla 100€, siis soovitan piletid ära osta. Ise pidin kõvasti rohkem maksma 2018. Blanketi tervise kohta pidime ka täitma, aga arsti järjekorras seisma ei pidanud.

Rentisin 2018 aastal Cancunist auto nädalaks. Netis Top Car Rental nimelisel lehel, millele saadeti ka kinnitus. Valisin auto kättesaamise kohaks ADO terminali, kuna tundsin varasemalt seda kohta.
Loomulikult ei tulnud mingit autot.

Mingi hetk potsatas mu e-postkasti järgnev kiri.

Thank you for your reservation and preference. We have tried to
communicate with you and unfortunately it has not been possible. Please,
contact us as soon as possible. Waiting for your instructions to have
the pleasure of attending you soon, good day.

saatjaks hoopis reservas@america-carrental.com
Ei ühtegi kontakti. Ok nutitelefoniga otsides ja kaardilt järge ajades jõudsin nende kontorisse. Hakkas hämamine ja keerutamine. Broneeritud hinnaga autot anda ei tahetud kuidagi. Egas midagi, algas hobusekauplemine, küll mängiti kindlustushindadega, hind jaotati osadeks et segasem oleks.
Lõpuks leidsime sobiva kokkuleppe mitte kaugel sellest hinnast, mida oleksime pidanud saama.
Muide teepeal jõudsime vahendajatelt uurida hindu, siis täisvastutuskindlustust ei tahtnud keegi pakkuda. Kogemus aga ütleb, et pole mõtet 10/90% vastutust hingerahu pärast võtta. Rahaliselt ei võida.
Saime täiskasko, tagastades käidi küll ring ümber auto, aga ei mingeid muresid.

Kui täna peaks valima Mehhikos autot, valiks Herzi. 2015 aastal võtsin, oli küll kallim, aga teenindus oli viisakas ja usaldusväärne.

Igal juhul, valid mida valid, anna teada kuidas läks. Võib-olla ei olnud see mu viimane Mehhiko reis.

Singapurist on varemgi siin teemasid olnud, olen isegi postitanud. Lisasin kunagi ka 2017 aasta video lingi. Singapuris ei pea tõesti millegi pärast muretsema, kui on raha.

Eeldusel et Mehhikos soovid Yucatani, siis sel aastal polnud Helsingist häid pakkumisi. Stockholmist oli ca 350 + Eestist sinna. Parimad viimase hetke pakkumised Helsingist olnud Novembris. Mulle meeldib Mehhikos rohkem, kui Havanna kogemuse põhjal Kuubal.

Cancuni pileteid tasub vaadata ka algusega CDG LGW. Viimasest tasub vaadata ka Tui viimase hetke pakkumisi. Kuniks TLL-LON pileteid soodsalt veel saab. Cancuni piletite minu ülempiir on 510€

Eelmise aasta nov-dets. kogemus ütleb, et sularaha kindlasti saab automaatidest. Seal pangakaardiga maksmine on niikuinii selline kaootiline värk. Juhtum 2015 kus raha broneeriti aga müüja kinnitust ei saanud. Krediitkaarti siiski maksmisel kasutasin.

Sama päeva õhtuni tähendab seda, et vahet pole kas ostad passi hommikul kl 7 või õhtul kl 21, esimene sõidupäev lõppeb keskööl. Seega kui vaja hommiku edasi sõita, pead ostma kahe päeva passi. Kui kasutad Singapuri vaid "sleep over" ja väga palju vaadata ei jõua, võib tulla soodsamaks standard pilet. Aga tegelikult räägime ju hinnavahest mõni euro. Seega kindlasti on pass mugavam. Jah, viimasel õhtul sa ära seda anda ei saa, seega pead varem andma või jätad $10 suveniiri. Samuti ei saa seda pikendada. Saab ümber vahetada siis uue vastu. Sinu puhul pakun variandiks, esimesel külastusel kasutad 3-päevast (oleneb millal edasi lend) passi ja tagasitulles kasutada ühekordseid pileteid kuhu laed siis raha vastavalt sõitudele.
EZ-ga peab jah piiksutama ka väljumisel. Samas sinna võib lahkudes kasutamata jääk üles jääda.

Iga metroojaama automaadist saad osta standard pileti sularaha eest. 2017 novembris kaardimakse ei toiminud. Automaat väljastab papi peal magnet ribaga kaardi. Maksad lisaks sõidule 10 senti juurde, mille saad kolmanda sõiduga tagasi. Kuuenda sõiduga saad 10 senti alet. Järgmise sõidu ostmiseks lihtsalt sisestad automaati selle varem ostetud kaardi ja valid maršuudi ning maksad. Turisti passi müüakse ainul "office" nime kandvast kioskist ning lennujaama tagasi saabudes, oleneb lennuajast, kas saadki ära anda. Office võib suletud olla. Aga kolmeks päevaks soovitan ikkagi passi kastutada, sest sobib ka bussides kasutamiseks.
Hotelli soovitan valida metroojaama lähedusse. Kiirendab  liikumist.

Cancunis näiteks check-in sabas küsitleti kõik läbi ja vajadusel müüdi. Ehk nii mujalgi.

Grazias, julgen vaielda. :)
Ka Jamaikal osatakse Pinacoladat teha. Olen maitsnud mõlemat. 

Uurisin netist veidi. Saabumisel ja pagasi kõrvalekaldest teada saades tuleb lennujaamast lahkumata täita PIR ankeet. Nüüd tagasi olles koostad kompensatsiooni avalduse koos nimekirjaga pagasis olnud asjadest, soetushinnaga (umbes nii) ning vanusega. Kui oli tõestatud lisakulusid, ntx hambahari jne., lisa eraldi. Kirjuta sinna nõutav summa. Reaalsustaju numbrites ei maksa ka kaotada. Saada e-postiga nõide, aadressi leiad https://www.tui.fi/hyva-tietaa/lentomatka/matkatavarat/myohastynyt-vahingoittunut-tai-kadonnut-matkatavara/

Abiks tõlkeprogrammid. Edu!

TUI lendab charterit, vahemaandumisi pole. TUI Soomel on vägal heal tasemel telefoni teenindus, äkki saad sealt abi. Arvesta, mida paremini suhtud teenindajasse, seda rohkem tal motivatsiooni aidata. Edu

Kui kirjas, maks lisandub, siis ongi kohapeal vaja maksta. Mehhikos ta tavaliselt 16+3% see eraldi ikka kirjas.

Gloobus112, seekord Tulumis vetikad koristatud. 2015a oli veidi. Nagu Holboxil nägin, tuleb vetikas tõusuveega, seega garantiid nende eest pole. Tulumile annan 5+. Olen käinud Carmenis, Mujeresel, Holboxil, Prigresios. Käige keegi Mahahualis ära, ma ei jõudnud, aga see on arenev kuurort, foto järgi hea rand ja rannahotellide hinnad pole nii kõrged kui Tulumis.

Saabusin Canunist 4. Detsembril. Kui on soov kõik hinnas puhkust nautida, siis peale Hotel Zone pole ju neid. Mina peatusin kesklinnas, Av. Tulum, kuna sealt oli mugav edasi  liikuda. Reaalne elu, turistile ehk igav. Söögikohti leiab turistikaid kui kohalikke. Supp+praad $70 kohalikus kohas lõunaks väga ok. Aga minagi soovitan ringi liikuda, kui nii pikk lend juba ette võetud. Tulumi rand 5+. Holbox ja Isla Mujeres ranmad 5-. Arhitektuur ja kultuur, vähem turismi, Merida. Tean, et osadel linnahotellidel on "oma" rannakluibi kuhu siis tasuta sisse saab. Sõita siiski tülikas. Buss R11 vist sõidab Hotel Zone ja kesklinna vahet.

Katrin, laadisin alla Vianavigo äpi ja see näitab millistel liinidel remont. 12. nov sain ka kohapeal tõestuse, et remont on. Kahe ndl pärast peaks RER B töötama.

Kas on mõni soodne päevane variant CDG st Eiffelini ja tagasi. RERi remont peaks vist kohe-kohe lõppema?