entu1151

Reisisell, liitus Tripiga 3 aastat tagasi
32 meeldimist
5 postitust / 62 kommentaari
1 (0.2%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Juu vist ,olen ka seda jälginud,et lausa 1000+ vaatamist iga päev ! Ju siis see läheb inimestele korda . Kidy  toursile igatahes väga halb reklaam.

See teema näitas täielikku kliendi õigusetust turismifirmade ees :( 

tfc

Ma olen siin teemas kogu aeg seda rida ajanudki ,samuti saatsin vihje Delfile ....kuid vastust pole saanud .Samuti olen siin ühes kommentaaris kutsunud teisi reisifirmasid teemat kommenteerima ,senini samuti tulutult.Tänud veelkord Kaie22,et ta selle teema tõstatas ja näitas kui haavatavad on heausksed pakettreiside,ka varajase broneeringu tellijad.

ftc.

Sellepärast tulekski teema anda ajakirjandusele järada ,sest tundub,et turismifirmade poolt seatud tingimused on kliendi vaenulikud .Praegult tundub küll nii ,et reisfirma ei vastuta mitte millegi eest ....isegi mitte oma lolluse eest .

Ma ei ole nõus väitega,et materiaalset kahju ei tekitatud. Inimeselt võeti ju ära võimalus valida õigeaegselt odav varajase tellija broneering ,kas siis sellelt firmalt või mõnelt teiselt.

Heauskse kliendina usaldas ta ju Kity Toursi.

1966

Aga siis muutub ju varajase tellija broneering mõttetuks 

Aga tänud Kaie22 le teema püstituse eest! See Sinu selgitus muudab ju täielikult asja ja näitab ehedalt kui rumalad on Kity Toursi töötajad kui selline vastus saadeti .


Nagu mina aru saan oli tegemist kõigepealt firma poolse eksimusega ja nüüd proovitakse seda varjata õigustada tingimustes olevate punktidega .....!

Tegemist on sulaselge oma luhakusega ja tellija eksitamisega.

Kasutan ainult Novatoursi varajase tellija pakette ning seni pole mingeid arusaamatusi olnud,olen selle firma teenustega väga rahul !!! Sellepärast olen väga üllatunud Sinu probleemist. Tuleb ära oodata Tarbijakaitseameti juristi otsus,ei jää muud üle.


Kaie22 aga kui sa selle paketi ostsid kas siis seda reklaamiti kui varajast tellimust ?

Huvitav vaatasin just ka oma 
i broneeringut ning ka seal pole kirjas,et see on varajane tellimus millele peaks teised tingimused kehtima ??? Kirjas on üldtingimused. Broneering sai kindlalt tehtud kui varajane tellimus ja ka toonitati et summa on lõplik !

Kaie22 

Lugesin veel kord Sinu postitust ning seal ei olnud kirjas ,et varajane tellimus :( nii et Sulle kehtivad tavabroneeringu tingimused .
See vist muudab kogu asja .

Huvitav siin äkki Novatoursi varajase tellija tingimused ei avane ?natuke aega tagasi veel avanesid :( Guuggeldage seal avaneb.

https://www.novatours.ee/shared/uploads/EENOV/Docs/EBconditions_pdf.pdfsiin lisan Novatoursi varajase tellija tingimused millest selgelt nähtub,et Kity Tours,ei leidnud nende varajase tellija tingimusi ,on läinud seda teed mida ma kahtlustasin mõni postitus tagasi.

Kity Tours on muutnud oma reisitingimusi 21.01.2019 a. https://www.kidytour.ee/klientidele/reisitingimused/  loe Kaie22 tähelepanelikult siis mõistad,et sellest firmast varajase ja üldse mingit tellimust võtta on nagu loterii !

Loe reeglit 3.4 !


Üha enam veendun , et asi on vaja avalikustada ajakirjanduses !Neil on samuti juristid ning tavaliselt hakkab siis probleem kiiremalt lahenema.Kas tripikate hulgas tõesti ei ole juristi ,kes võiks anda omapoolse arvamuse ?

veigo

Ei ole. Vaid siis kui selleks on vääramatud jõud,maavärin tsunaami vulkaan .
Selleks põhjuseks ei saa olla firma sisene korralagedus ja ebakompetentsus.

see skeem ,millega tegeleb Kidy Tours on ju meie ärimaailmas enam kui tuttav .Kõigepealt tehakse vähempakkumine,võidetakse konkurss ja siis hakatakse raha juurde nõudma ! See on tuntud skeem ehituses, transpordis ( viimane näide on Atko koolipussid) jne.

hbert.

SIIs kaotab ju varajase tellija leping igasuguse mõtte ja muutub loteriiks ,Jääb mulje,et sa oled Kity Touri palgaline siin :) 
:) Rohkem ma Sinuga siin ei vaidle.

hbert,Arvan et kõige tähtsam on aidata Kaie22 oma õiguste jaluleseadmisel kas või Delfi abiga Sinu kommentaaridest kumab läbi,et ta peaks nagu lammas end petta ja pügada laskma .


Ootame ära Tarbijakaitse juristi otsuse Loodame,et Kaie22 seda meile siin ka vahendab.


Trip on Trip aga Delfi on siiski laiema lugejaskonnaga.Ma ei mõista miks siin mõnedele ei meeldi,et see pretsedent nö.suure kella külge pannakse ? Delfi on kõige kiiremini reageeriv sellistel juhtudel.

KIDY TOUR tekitas selle pretsedendiga kõigile reisifirmadele,kes pakuvad varajase tellija soodustust, mainekahju 

Tahaks kohe väga näha siin Novatoursi ja Teztoursi kommentaare !

Võtsin julguse saata see teema vihjena Delfile ,

Selge siis ,aga selle KIDY TOURiga onju ka enne probleeme olnud .

Muidugi võiks selle teema anda ajakirjanduse hammaste vahele !