1967

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 aastat tagasi

9 meeldimist
0 postitust
25 kommentaari
Viimased kommentaarid

Ma istusin kodus oma arvuti taga Tallinnast ikka rohkem kui 130km kaugusel ja valisin makseviisiks Masterkaardi ja sisestasin kõik vajalikud andmed ka kaardi pöördel 3 numbrit.

..ja nüüd toimib kenasti!
Mul on ka lisada, et täna sain SEB-lt kr.kaardiga makstud summa kõik tagasi! Tänan väga!

Midagi kahtlast siin igatahes toimub:
Lisasin 2 nädalat tagasi siis kommentaari ja see teema ei tõusnud tippu, et lisatud 1 sek tagasi.Siis kirjutasin kommentaari mingisuguse suvalise teema alla ja oh "imet",
lisatud 1 sek tagasi oli minu kommentaar kõige esimene. Lonkab tõsiselt...

Kas tõesti nii vaikselt teema vaibubki ?
Ja jäävadki tühjad pihud? 1500 reisihuvilist - kõige odavam pakett 200€ - ikka päris korralik raha......kellegil taskus.

Mina soojalt soovitan tuua nohupulkasid. Nuusutad ja nina kohe lahti.
Ühed on ainult nohupulgad ja teised on kahepoolsed - ühel poolel on nohupulk ja teisel poolel geel, mis väga hästi aitab pea-ja kaelavalu vastu.
Taimsed.(pöördel on näha kas ühe- või kahepoolsed)
7/eleven müüb kindlasti, seal aga hinne vähe kallim.
Välja näevad nagu hügeenilised huulepulgad, riputatud 6 - 8 tk kaupa kassade juures (meil on mingid palli moodi nätsud niimoodi riputatud et
rebid ise palju tahad). Tõin 80 tk ja läksid nagu soojad saiad.

Tänud, kutse olemas.
Ootaja aeg on pikk - pean vabandama ei oodanu 3 päeva.

Tänud ako777! Ise ootan vastust IF-ist!
Cherry´ga suhtlesin 05.07. sain küsimusele vastuse koheselt.

sama siin, ootan juba 3 päeva

reisija07!Makse tegin ikka oma arvutis.Panga jätan esialgu enda teada. Aga kohe kui vastus olemas annan laiadele massidele teada. Mu meelest on see siin nii pangale kui ka kindlustusele täitsa tasuta (anti-) reklaam! Igal juhul Nordea Pangal pluss kirjas!

Aga on ju nii, et netist ostetud kauba võid tagastada ja saad
raha tagasi aga kauplusest ost läheb ümbervahetamisele?
Sain ka esialgu pangast eitava vastuse, aga tegin uue taotluse ja
nüüd pank küsis kogu mu kirjavahetust Cherry, TKA, WOW Traveli
ja hotelliga.
Aga varuks on mul TKA kiri kus ametnik ütleb: "Kui pank keeldub kr.kaardimakset tagasikutsumast, siis pöörduge minu poole ja ma sekkun ise." Ei tundnud huvi kuidas ma makse tegin.

See on küll väga huvitav, et tehakse vahet kr.kaardi makseviisil.
TKA kodulehel oleva info järgi ei tohiks küll mingit vahet olla makseviisil.
"Cherry vahendusel on edastatud soovitused edasiseks tegevuseks neile reisijatele, kes ostsid reisi järelmaksuga või selle eest tasunud krediitkaardiga."
Palju neid inimesi ikka on kes internetikeskkonnast olevat pakkumist lähevad kontorisse vormistama?
See oleks juba ilmselge diskrimineerimine .

Don Muangist Suvarnabhumisse ja vastupidi on käigus tasuta buss. Väga mugav ja kiire, olen ise kasutanud.
http://www.suvarnabhumiairport.com/en/122-transfer-bus-between-suvarnabhumi-don-muaeng

ako777!
Kas võiksid nii "reklaami" mõttes panna siia kirja milline kindlustus
keeldus hüvitamisest? Ise ootan vastust IF kindlustusest

Ilusat hommikut!Meie pere on ennegi Cherryga reisil käinud ja kõik on toiminud lausa suurepäraselt! Pole väga mõtet siin targutada ja reisiostnuid turakaks nimetada, Kaine Mutt!

Võta vähe hoogu maha! Meil on ka ostetud reis neljale koolivaheajaks!Mis on siin lahmimisest kasu? Said sa omad rahad tagasi?Mina pole saanud, aga suudan siiski jääda viisakaks.

Tänan, sain kätte ja edastasin ka panka.

Olen ostnud reisid krediitkaardiga, aga pole saanud mingit teavitust.
Kas keegi on saanud vastava teavituse?

  1. Oleme koostanud teavituse järelmaksulepingu sõlminud või krediitkaardiga tasunud tarbijatele, mis edastati asjaomastele tarbijatele Cherry Media OÜ vahendusel 10. juuni hommikul.

Cherry!Palun kas võimalik saata kiri samale aadressile,
aga ilma numbriteta (31)?Ma ei oska leida põhjust miks kirjad minuni ei jõua.
Tänan!

Tere! Ostsin 4 voutserit 04.04.16 algusega # 5964

Tere Cherry!Tore, et avalikus ruumis saame suhelda!
Esimese kirja saatsin 27.06.16 14:33,
teise 07.06.16 11:37 ja kolmanda panen koheselt teele.
Spam kaust on tühi.
Meie pere on ennegi käinud Cherry´ga reisil ja jäänud vägagi rahule!Tänan!
Väga tahaks seegi kord minna aga...
Saaks vaid teada - toimub reis - ei toimu?
Mul on tehtud korraliku kattega reisitõrkekindlustus,
aga kuna reisi ära jäämist pole kinnitatud,
pole nagu põhjust ka kindlustuse poole vist pöörduda?
SEB Pank mind ju ei teenindanud, ega kutsunud makset tagasi,
kuna reisi algus 26.10.16!? Pole ju kindel et reis ei toimu!
Vahest on võimlik panna siia kirja, kas üldse mingigi reis veel toimub?

Tere!Imestan kuidas küll kõik see rahvas on saanud vastused oma kirjadele! Kirjutasin 27.05.16 Cherry´le, WOW Travel´ile, Küprose hotelli - ei mingit vastust.Ainult Tarbijakaitsest sain automaatvastuse.
Igatahes SEB keeldus minu krediitkaardiga tasutud makset tagasukutsumast !
Põhjendus - reis broneeritud oktoobriks - pole ju kindel et reis ära jääb!
Juuni reisid on juba jäänud ära aga oktoobris - veel ei tea -äkki ikka toimuvad!!
Tarbijakaitse seisukoht:
"Tarbijad, kes maksid kauba või teenuse eest krediitkaardiga, võivad makse tagasikutsumiseks pöörduda panga poole. "
Hanna Turetski-Toomik, Tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja
Kasulik.ee