Reisija9

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

1 meeldimist
1 postitust
6 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kallis S1976,

Mitte keegi ei räägi hetkel sinisilmsest ja naiivsest lootusest raha kohe tagasi saada. Loogiline, et keegi rahasid inimestele tagasi kandma ei hakka. Minu küsimus oli täiesti loogiline järeldus käesolevale infole. Põhieesmärk on lõppkokkuvõttes välja selgitada, kelle käest raha tagasi nõuda. Meie puhul on muidugi suuresti segavaks faktoriks osalise informatsiooni puudumine, seega oleme sunnitud teatud mahus spekuleerima. Pöördudes tagasi S1976 kommentaari poole, siis palun hoia oma suu kinni, et asjalikud jutud saaksid korrektselt räägitud, seosetut lahmi oskab kirjutada ka väike laps, ent kasu sellest jutust ei ole mitte midagi. Proovigem olla veidi intelligentsemad ning kirjutada vaid siis, kui see info võib osutuda ühel või teisel moel kasulikuks, mitte suruda oma pettumust ja nördimust siia foorumisse.

Aitäh...

Tere taas kõigile.

Sain Cherry käest tasumist tõendava BDOC formaadis faili, seega kandeid on Cherry tõesti WOW travelile teinud. Summaarselt tundub summa olevat küll väiksem, kui võiks eeldada 85% reiside tasumisel, ent siinkohal ei hakka vastu vaidlema. Siinkohal tekib aga küsimus, millele võiks vastata juba TKA: Kas WOW travelil on juriidiliselt õigus öelda, et nemad reisikinnitusi inimestele ei ole saatnud, seega pole nad ka ühtegi lepingut tarbijaga sõlminud?

Niipalju, kui ma hetkel broneeringute tegemisest aru sain, siis broneeringute süsteem, mis genereerib inimestele automaatse emaili on üles seatud Cherry poolt. Kogu tegevus asub ju Cherry enda domeenil, nt: "https://cherry.ee/et/booking/14-kupros", see et automail tuleb WOW traveli poolt, saab korraldada IT alaselt väga lihtsalt. Siit ka arusaamatus, kui kohane on WOW travelil õigus vastusest loobuda öeldes, et nemad kinnitusi ei saatnud.

Hästi ei usu seda 85% juttu, tundub olevat sama iba nagu esimestel päevadel, kui cherry otsustas uksed sulgeda. Pole tänase päevani cherrylt ühtegi mõistlikku ja täpset vastust saanud. Eks jääme muidugi parimat lootma.

Huvitav on see, et tarbijakaitse seisukoht meedias on kindel, et tarbija peab saama teenusepakkujalt teemuse kätte olenemata Cherry'st ent kui nende poole sama murega pöörduda suunatakse ikka esmajoones Cherry poole. Minul kusjuures reis ostetud 14-21.10.

Mul on eelneva kommenteerijaga sama kogemus. Soetatud piletid oktoobri reisile. Cherry vastused on täiesti automaatsed: "reisi eest vastutab teenusepakkuja" ja kõik. Wow travel ei vasta mitte ühelegi kõnele ega kirjale. Mind huvitab fakt, miks cherry juhatuse liige hr Susi kaubandus.ee lehe intervjuus rääkis, et enamus reisipakette on neil juba tasutud ning ülejäänud katab kindlustus. Internetist leiab juba inimesi, kes on lähiajal toimuvatest horvaatia reisidest ilma jäänud, rääkimata meie "kauges tulevikus" toimuvatest Küprose reisidest. Eks lähiajal, kui inimesed hakkavad reisidest ilma jääma, hakkab info rohkem liikuma. Jään kindlasti foorumeid ja internetti jälgima. Olen eelneva inimesega nõus, et kui kokkuvõttes jääme kõigest ilma, siis tuleb võitlust alustada. Isegi mitte raha, vaid põhimõtte pärast.