Krissis

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

8 meeldimist
0 postitust
15 kommentaari
Viimased kommentaarid

Olen saatnud vautšerid, grupikutset pole kahjuks saanud.

Täpselt sama jama, link ei toimi enam. Cherry koduleht ka maas nüüd, seal olid ka olemas muidu, minu ostude all. Kui ei salvestanud või ei printinud, siis polegi enam kuskilt taastada.

Selge, tänan vastuse eest. Ja palju õnne kõikidele tarkadele inimestele, kellel oli oidu osta reis järelmaksu peale või krediitkaardiga. Ning kaastunne rumalatele, kes reisi kohe välja ostsid, ise olen nende hulgas.

Mul on eelnevaga täpselt sama küsimus. Ja järelmaksulepinguid lõpetati juba enne kui WOW üldse ametlikult teatas, et ei tee ühtki reisi. Ikkagi ei saa aru, kuidas osad inimesed nii lihtsalt ja kiiresti cherry probleemist vabanevad. Ja osad hakkavad siis tsiviilkorras aastaid kohut käima. Palun seletage, mulle lollile inimesele: olgu, inimesed ei maksnud cherryle, võtsid järelmaksu peale. Aga pank pidi ju maksma cherryle? Kuidas nad nüüd pank raha tagasi sai cherrylt, et inimeste järelmaks on võimalik tühistada?

Aitäh Katrin Malmile tarbijakaitsest, kes meile siin vastab. Cherry ja WOWTravel on kahe peale kohutava jama kokku keeranud. Nüüd teie suhtlete ärritunud ja petetud inimestega. Saan aru, et üritate aidata, vaevute isegi foorumites käima ja vastama. Kuigi mul ei ole usku, et oma raha tagasi saan, aitäh Teile sellegipoolest.

Cherry teatas et enamik reise on maksetega kaetud.Järelikult mõni oktoobri lõpu ja novembri reis ei ole kaetud. Siis peaksin ju küll cherry tagatisrahast hüvitust saama. Või kuidas?

Üllatus missugune!!!Tarbijakaitse on otsustatud väljamakseid Cherry Media OÜ 51 000 euro suurusest tagatisest mitte teha. Terve elu olen arvanud, et ei osta asju, mille jaoks kohe raha ei ole. Elus esimest korda pean kahetsema, et ei ostnud reisi järelmaksu peale. Probleem oleks sel juhul juba unustatud. Vot siis mis veel vanas eas õppima pead, kasutama järelmaksu.

Küsisin ka toona Cherrylt kas tegemist on garanteeritud väljumisega? Cherry vastas:"Hea Krissis, kindlasti on tegemist garanteeritud väjumisega!" Siis soetasin voucherid ja kandsin raha. Hea Cherry, palun garanteerige siis!!!

Küsimus cherryle ja tarbijakaitseametile! Saan aru, et need kes ostsid reisi järelmaksu peale või krediitkaardiga, neile on antud juhised mida tegema peavad. Ühesõnaga siis pöörduma panka ja makse tagasi kutsuma või teisel juhul voucherid tühistama ja järelmaksuleping lõpetatakse ja kõik laheneb. Kas teil on ka mulle mingeid juhiseid anda, kes ma ostsin sügisese reisi kohe välja, makstes deebetkaardiga? Pole ka reisitõrkekindlustust. Pean ma ka kuskile pöörduma, mingi avalduse tegema või dokumente esitama? Või hetkel lihtsalt ootama?

Mina ootaks selgitusi eelkõige Cherrylt endalt, kuna minu sügisese reisi raha said siiski nemad ja edasi seda WOWTravelile ei andnud. Cherry omanikud ütlesid, et ei poe peitu ja tegelevad sellega, et inimesed saaksid oma teenused kätte. No tulge välja siis ja ütelge meile kuhu meie raha panite ja mida meie nüüd tegema peaks? Cherry lehel pole infot uuendatud sllest ajast saadik, kui teatega välja tulid, facbooki lehe sulgesid hoopiski. Ei ühtki vastust ei inimestele ega meediale. Üle lasid meid ikka meie oma kaasmaalased ja ei kavatsegi vastata ega vastutada, loodavad et reisifirmad hakkavad ilma raha saamata reise korraldama.No tõesti, äkki hakkavadki.

Äkki peaks meediaga ühendust võtma? Reisiootajatele cherry midagi mõistlikku ei vasta, äkki ajakirjandusele peaks hr Susi midagi vastama. Andis ju vägagi rahustavat informatsiooni avalikkusele, et enamik reise maksetega kaetud ja toimuvad. Ma küll rahulik ei ole momendil. Mõni telekanal võiks ju uuesti intervjuud paluda, me peaks vihjama ajakirjandusele ise äkki?

Mina olen ka tarbijakaitsesse pöördunud, nemad soovitavad, et pöörduge ikka ennekõike cherry poole.

viaje - mis kuupäevadeks sina reisi ostsid? ise ostsin koolivaheajaks 21.10.2016 - 28.10.2016 Endale tundub samamoodi, et reisist oleme nii ehk naa ilma, Probleem on aga sellest, et sellest piskust tagatisrahast, mis cherryl on, sellest ei jätku isegi viiendik reisijatelegi kompensatsiooniks. Huvitav kuidas üldse asi käib, kas kes ees, see mees?

Ei ole Horvaatiasse, aga on sügisel Cherry ja WOWTraveliga Küprosele bronnitud. Selle kohta ei ole küll seni mingisugust infot antud. Kas Horvaatia toimub? Andke teada!

Endal täpselt sama mure. Soetasin reisi Põhja-Küprosele 21.10.2016-28.10.2016 Ei ole mingit mõistlikku vastust cherrylt saanud, ainult tüüpmeili nii eesti kui vene keeles, et kogu info on edastatud tarbijakaitseametile jne. WOWTraveliga pole ühendust võtnud, eelnevast kirjast sain teada, et ilmselt poleks ka vastust saanud. Mida siis nüüd edasi? Mida teie teete, kes veel reisi ostsid? Kirjutage palun need, kelle reisid peaksid toimuma juba lähiajal. Mida teile vastatakse?