krismiss

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
6 kommentaari
Viimased kommentaarid

Jagan oma kogemust ka. Minu mehel oli aastane kindlustus ERGO-s(sisaldab reisiabi), ülejäänud perele tegin kindlustuse Seesamis. Esimene lend jäi ära, tänu millele teisele loomulikult ei jõudnud. Meid päästis ERGO reisiabi töötaja, kes otsis ja broneeris uued piletid kogu meie seltskonnale (tõsi, Seesamis kindlustatute eest tasusime enne arve), lõppkokkuvõttes kaotasime ainult pool päeva ja jõudsime sihtpunkti õhtu asemel järgmisel hommikul. Minu mehel ei olnud kogu selle jamaga seoses ühtegi lisakulutust ja koju jõudes täitis vist ainult ühe avalduse koos sinna juurde kuuluvaga. Mina seevastu võitlesin Seesamiga ca 2 kuud, et lisaks ostetud lennupiletite raha tagasi saada. Täitsin erinevaid avaldusi ja ajasin lennufirmast tõendeid välja, aga rahad sain tagasi siiski alles siis, kui teatasin, et ei kavatse enam vaielda ja pöördun tarbijakaitse poole. Edaspidi olen kasutanud eranditult ERGO kindlustust.

Üks lõiguke Cherry Media OÜ tagatise kohta: ...Tuvastasime, et nii Cherry Media OÜ ja reisikorraldajate vahel sõlmitud agendilepingute kui ka kehtiva õiguse kohaselt vastutab pakettreisilepingu täitmise eest tegelik reisikorraldaja ja seda sõltumata sellest, kas Cherry Media OÜ on reisitasud edasi kandnud või mitte. Kuna vautšeri registreerimise järel said pakettreisilepingu poolteks tarbija ja Wow Travel GmbH, siis Cherry Media OÜ tagatis antud juhul kasutamisele ei kuulu.

Ka mina sain täna TKA vastuse, kopin mõned lõigud: ...Soovime juhtida Teie tähelepanu asjaolule, et nii vautšeriportaalis www.cherry.ee avaldatud reisipakkumised kui ka väljastatud vautšerid sisaldasid põhjalikku infot reisi, sealhulgas reisikorraldaja kohta. Seega Cherry Media OÜ vautšeriportaalist reisivautšerit ostes olite teadlik asjaolust, et tegemist on Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH poolt korraldatud reisiga. Tarbijakaitseametil Wow Travel GmbH kui Saksamaal registreeritud ehk piiriülese reisikorraldaja suhtes administratiivsete sunnivahendite (haldusmenetlus, väärteomenetlus) kasutamine võimalik ei ole. Reisijatel, kes on ostnud reisi järelmaksuga, on õigus krediidilepingust ja sellega seotud müügilepingust taganeda. Selleks tuleb tarbijatel, kes seda veel teinud ei ole, edastada taganemisavaldus krediidipakkujale, müügilepingust taganemiseks müüjale (Cherry Media OÜ) ja reisikorraldajale. Krediidipakkuja on kohustatud tagastama talle laekunud osamaksed, välja arvatud intressi. Sissemakse osas, mis tehti Cherry Media OÜ-le, saab tarbija esitada individuaalse nõude või liituda ühise nõudega tsiviilkohtumenetluses Wow Travel GmbH vastu.
Krediitkaardiga reisi eest tasunud reisijatel, sõltuvalt kaardiorganisatsiooni (VISA, MasterCard jt) kehtestatud reeglitest, võib olla õigus kaarditehing vaidlustada. Juhul, kui krediitkaardilt on reisitasu maksumus maha võetud, tuleb pöörduda kaardi väljastanud panga poole ja esitada kaarditehingu vaidlustamise avaldus.
Reisitõrkekindlustuse sõlminud reisijatel tasub ühendust võtta kindlustusega ning selgitada välja, kas kindlustustingimused näevad ette reisitasu hüvitamise juhul, kui reisikorraldaja jätab reisi ära. Rõhutame, et antud juhul ei ole tegemist reisikorraldaja maksejõuetusega. Reisileping on sõlmitud Wow Travel GmbH-ga, mis on tegutsev ettevõte.
Muudel kui ülal loetletud juhtudel on tarbijate jaoks kõige mõistlikum ja ajaliselt perspektiivikam pöörduda ühise hagiga kohtusse. Arvestades, et tegemist on Saksamaal registreeritud reisikorraldajaga, kes on sõlminud pakettreisilepingud Eesti tarbijatega, on reisi ostnud tarbijatel nii kohalduva õiguse kui rahvusvahelise kohtualluvuse reeglite kohaselt õigus esitada oma nõue Eesti kohtusse. Lõpus veel selline lause: ...Tarbijakaitseameti seisukoht on lõplik.

Kas fb-s on mingi grupp tehtud? Kui jah, siis mis nimeline ja kuidas kontrollida, et guppi lubatav isik oleks reaalselt petta saanud isik, mitte mingi vuhvel- nuhikonto? Vouhceril oleva nime järgi?

Selline info, et eile startis lend Kreekasse, kus inimene oli ostnud cherryst lennupiletid. Nii et mingid asjad siiski toimuvad, ei tea, kas probleem on ainult Wow Travelis? Kellel on infot, kas ärajäänud Horvaatia-reisid olid ka Wow Traveli korraldada?

Aga tundub, et kahel mehel on elu ilus ja räägitakse uutest väljakutsetest! Cherry omanikud õhkavad fb-s kauneid sõnavõtte ja nutavad(koos kommentaatoritega) kaunist cherry-aega taga, äkki läheks sinna kommenteerima kõik see mees siit foorumist? Tooks mehed maa peale tagasi? Seal imetletakse äripäeva artiklit, mis nende avaldust ettevõtte tegevuse lõpetamisest taevani kiidavad ja muuhulgas annavad heast südamest soovituse "võtame cherryst eeskuju". Vähemalt ühe mehe lehel saab kommenteerida! https://www.facebook.com/andressusi?fref=ts https://www.facebook.com/ptomp?fref=nf&pnref=story