EgoP2rdik

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Esiteks vabandused, et siia foorumisse postitan, kuid hetkel tundub, et on ainuke koht, kus elav arutelu ning mingil määral ka saab vastuseid.

Eelkõige on küsimus Tarbijakaitse ametile:

Pole küll Wow traveli ning Küprosega seotud, kuid samuti Cherry-st reisi ostnud ning InterLux traveli klient.

Mis on seis selle firmaga? Viimane seis firmaga on see, et antud firma Eesti esindus ei vasta ning Läti firma saadab teate, et kui tahate enda valitud reisile minna makske veel ca 200 euri iga voutcheri eest, mis olete soetanud ja sõlmige leping, et kui Cherryst peaksmingi hetk neile raha laekuma siis kanname teile makstus x * 200. - tagasi. Ma saan aru jah, et paistab et väiksel Eesti inimestel ehk läheb paremini, kui Läti kodanikel kuid nagu misasja?

Kuidas mina, kui tarbija, peaks sellele vastama? Reis pole veel toimunud kuid nädala alguses jääb kuu aega reisini. Kui paluda tühistada reis, siis lõpeb asi sellega, et InterLux travel väidavab, et on klausel, et 30 päeva enne reisi, tagastavad nad vaid teatud protsendi (Voucheri info)kuigi nad ehk teatud ajapärast saavad likvideerimise protsessi/pankroti menetluse käigus Cherry-st kätte minu poolt makstud täissumma.