reisija7

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi
13 meeldimist
1 postitust / 22 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Foorumi haldajad, kas võtate cragum ettepanekust sabast kinni ja teete ära selle pakutud teema?
Oleks õiglane kaitsta tarbijaid reisi ostes mingitki moodi, sest neid ei aita Eesti riigis isegi Tarbijakaitseamet ja ei kaitse tema pakutud advokaadibüroo Lextal.

Mõttetu on vaielda inimestega, kes ise antud loos kahju kannatajad ei ole ja ei oma täit informatsiooni tegeliku olukorra kohta sellel konkreetsel teemal.
Nimetage seda teemapostitust ja teadet nüüd emotsiooniks või milleks iganes ise soovite ( mis teile endale parasjagu parem tundub või mis teid õnnelikuks teeb).
On vale väita, et mitte keegi enda kaitsmiseks midagi ei tee. Pigem on see, et viidates isikukaitse seadusele, ei aita Tarbijakaitseamet meid kahju kannatajaid kokku koguda ja teavitada, et võitluses ebaõigluse vastu peaksime oma jõud ühendama. Niipalju kui meid on erinevaid kanaleid pidi kogunenud FB gruppi, ei ole ma aru saanud, et keegi oleks selle vastu, et tema meiliaadressi oleks teiste kahjukanantajatega jagatud.
Allpool üleskutse käikidele kahjukannatajatele, ka neile kes oma raha tagasi saada ei taha/looda, aga tahaks Eesti õigussüsteemis korra jalule seada.

Väga tähtis teade teile on see, et te kõik kiiremas korras teeksite Cavere Õigusbüroole nõudeavalduse ära. Cavere kaudu te raha tagasi ei saa, aga seda on vaja selleks, et maha jääks märk, et kahjukannatajaid on palju ja kahju on tekitatud eriti suure summa ulatuses. Mis omakorda kohustab pankrotihaldurit esitama politseile taotluse algatama kriminaaluurimist Cherry vastu. (Vabandan, kui valesti sõnastatud, aga loodan, et põhimõttest saate aru.)
Avaldus Caverele tuleb esitada allkirjastatult. Ja kindlasti veenduge, et saate ka vastuse, et nad on teie avalduse kätte saanud. Kui vastust ei tule, küsige üle!
Avalduse esitamine ei maksa midagi ja ei kohusta millekski ning selle peaksid esitama KÕIK KAHJUKANNATAJAD - ka need, kes on ostnud vb vaid mõne üksiku voucheri ja on leppinud sellega, et raha on tuulde lastud ja otustanud selle sinnapaika jätta.
Kindlasti küsige Caverelt vastust avalduse kätte saamise kohta. Ise nad seda ei kipu saatma. Lisan siia allapoole ka kirja, mida olevat saanud kõik kahju kannatajad juba 10.06.2016, kuid mida tegelikkuses on saanud vaid need, kes ise on avalduse esitanud või muul moel uurinud, et mis nad tegema peaks. Nõudeavaldusi saab esitada 4 kuud peale teate väljastamist.
Peale Caverele esitamise tähtaja möödumist on võimalik antud avaldust esitada pankrotihaldurile.
Postimehe majandusuudistes on ka infot Cherry pankroti kohta. Soovitan ka see läbi lugeda http://m.postimees.ee/v2/section/517/3794471
Antud teates on välja toodud:
Pankrotiavalduse läbivaatamiseks määrati kohtuistung 5. oktoobri pärastlõunal, selgub pankrotimenetluse teadetest. Firma ajutiseks pankrotihalduriks sai Andres Tootsman.
Seega, ESITAGE AVALDUSED KIIREMAS KORRAS, sest TÄHTAEG tiskub!

Kes avaldust ise vormsitada ei oska või ei leia avalduse põhjasid ka inernetiavarustest, siis FB grupis on isegi avalduse näidis üles laetud. Kahjukannatajad - olete teretulnud liituma! :)

Ja see Cavere kiri ( mis peaks olema potsatanud meie kõigi postkasti) :
Lgp Cherry Media OÜ võlausaldaja
10.06.2016.a.
Cherry Media OÜ (likvideerimisel)
Likvideerija Kerli Kase
Cavere Õigusbüroo OÜ
Estonia pst 1, 10143, Tallinn
Tel: 68 444 00
E-mail: kerli@cavere.ee
TEADE
Käesolevaga teatame Teile, et Cherry Media OÜ, registrikood 11901864, osanike otsusega on otsustatud Cherry Media OÜ tegevus lõpetada, algatada likvideerimismenetlus ning määrata Cherry Media OÜ likvideerijaks Kerli Kase.
09.06.2016.a. ilmus likvideerimisteade ametlikus väljaandes Ametlikud Teadaanded.
Vastavalt Äriseadustiku § 212 lg 1 avaldavad likvideerijad teate osaühingu likvideerimismenetlusest ametlikus väljaandes Ametlukud Teadaanded. Äriseadustiku § 212 lg 2 kohaselt peavad likvideerijad saatma teadaolevatele võlausaldajatele likvideerimisteate. Likvideerimisteates tuleb märkida, et võlausaldajad esitaksid oma nõuded nelja kuu jooksul teate avaldamisest.
Eelnevast tulenevalt palume Teil esitada oma nõuded nelja kuu jooksul likvideerimisteate avaldamisest väljaandes Ametlikud Teadaanded aadressil Estonia pst 1, 10143, Tallinn, Cavere Õigusbüroo OÜ või e-posti teel aadressil info@cavere.ee
Lugupidamisega
Kerli Kase
Cherry Media OÜ (likvideerimisel)
Likvideerija

1967, küsimus ka sulle, et kas reaalset maksid kaardiga või kasutasid maksmiseks pangalinki? St kaardiga makseks pidi loetama seda kui sa valid makseviiskiks krediitkaart ja siis sisestad muude andmete hulgas ka kaardi taga olevad 3 numbrit.
Kui kasutasid aga pangalinki ja sisestasid oma kasutatunnuse ja seejärel suunati sind e-panka makset teostama.

Ja tõesti ei ilmu sellel teisel Cherry teemal kommenteerides see foorumis esimeseks. Äkki foorumi haldajad siiski paneks pead kokku ja teeks need mõnest hiireklikist rohkemad liigutused. Või kui omal mõistus otsas, siis küsiks abi kelleltki, kes oskab aidata?

mhmm, vabandust kui nüüd kedagi solvan, aga paistab, et kellelgi on hädasti vaja, et nii Cherry kui Tarbijakaitseameti avalikud väljaütlemised oleksid raskesti leitavad ja isegi eemaldatud.....

Jaa, kui kasutada linki sinna jõudmiseks või oled seda teemat enne kommenteerinud, siis leiad kenasti oma konto alt ka üles, aga kui võõra inimesena tripi sisened ja üldfoorumis otsingusse paned "Cherry pakkumine Küprosele", siis seda teemat enam ei leia.
Teema uuesti avalikuks tegemine olekski aus just nende suhtes, kes seda teemat enne näinud ega kommenteerinud ei ole ja google otsingu kaudu selleni jõuaks.

Teema ei ole vaibunud! Tegutsetakse edasi FB kinnises grupis. Eelpool info ka grupiga liitumise kohta.

MJküprosele, küsiksin siinkohal üle, et kas tegemist on ikka krediitkaardiga või deebetkaardiga? Ja kas makse tegid kaardiga nende kontoris kohapeal või läbi internetipanga panga lingi kaudu? Või kaardiga neti teel, kasutades selleks ka neid kolme turvanumbrit kaardi tagaküljel?
Tänud sulle vastuse eest juba ette! :)

Gerli, saada kiri Avu-le koos oma voucheri ja maksekorralduse kinnitusega ja sulle saadetakse kutse Facebooki grupiga liitumiseks.
Üllatav, et sa viimase kirja 22.06.2016 saanud oled, enamus meist on viimase kirja saanud 30.06

Avu
Tere!
Palun saatke voucher (attachmenti / lisana), lihtsalt numbritega kutset ei saada:
kirsikesevastu@gmail.com

Sain Swedbangalt kirja, et ta keeldub reisikindlustuse välja maksmisest põhjusel, et lepingus ei ole see eraldi punktina välja toodud, kui reisi korraldaja reisi lihtsalt ei korralda, kuigi on raha saanud.
Samas ei ole reisikindlustuse välja maksmise keeldumiseks jällegi sellist punkti ka välja toodud, et sellisel juhul ei maksta.
No mida peeed....... ja siis nad julgevad mulle saata veel pakkumisi muudeks kindlsutusteks, mida ma võivat vajada - käigu tead kuhu, ausõna - urr, kui kurjaks teeb :(
Palun erilist tähelepanu pöörata teksti lõigule "või
seetõttu, et valdavas osas ei ole Teist olenemata asjaoludel võimalik reisi eesmärki saavutada." No kas antud juhul ei ole see siis minust mitte olenev, et reisi ei toimu? Mina ju tahan minna! Probleem on selles, et minu eduka puhkusereisi lihtsalt ei korralda keegi!!!

  • Miinused Swedbanga kindlustusele!!!!!!

KÜSIMUS neile, kes siin KREDIITKAARDI kaudu tehtud MAKSETE TAGASIKUTSUMISE kohta pangast vastust ootavad. Kas olete vastuse saanud? Kui olete ka Facebooki grupiga liitunud, siis võib vastuse sinna ka panna. Aitäh juba ette!

Allpoolt väljavõte reisiõtrkekindlustuse punktidest:
Hüvitame eelkõige kulud, mille tegemine oli vajalik reisi jätkamiseks parimal viisil, mis on võimalikult lähedane algsele reisikavale. Reisi ärajätmine või selle katkestamine peavad olema põhjendatud haigestumise või vältimatu kodumaal viibimise vajaduse tõttu või
seetõttu, et valdavas osas ei ole Teist olenemata asjaoludel võimalik reisi eesmärki saavutada.
Me ei loe reisi ärajätmist või katkestamist põhjendatuks, kui näiteks:
• jätate reisile minemata, sest väljalend hilines, kuigi see asjaolu ei muutnud väga oluliselt
reisi eesmärgi saavutamist;
• katkestate reisi, sest mingi reisikava osa jäi täitmata (nt ei saanud osaleda soovitud
ekskursioonil).
Me ei hüvita tekkinud kulu, kui reisikava muutuse põhjustab:
• valesti planeeritud ajakava, milles ei ole arvestatud ümberistumisteks ettenähtud
vajalikku miinimumaega (nt lennufirma soovitusest lähtuvalt), tavapäraseid ilmaolusid
jms;
• rasedus, sellest tingitud komplikatsioon või sünnitus, v.a juhul, kui Te ei olnud rasedusest
kindlustuslepingu sõlmimise hetkel teadlik;
• krooniline haigus või selle ägenemine;
• psühhiaatriline või psühhoneuroloogiline haigus, k.a depressioon;
• tahtlik enesevigastamine, haigestumise põhjustamine või vara kahjustamine.

Ei ole midagi unustanud ja ei kavatse ka - pätid peavad saama karistatud! Võtsin endale väheke aega asja üle erinevatest punktidest vaadata.
Suurim probleem on hetkel see, et me privaatselt asju arutada ei saa. Ja hädasti oleks vaja täpset infot, et palju meid üldse kokku on, kes kisa tõstnud ja olukorraga rahul ei ole. Mulle tundub, et päris palju on ka neid, kes ongi olukorraga leppinud :( Või siis neid, kes sellest foorumist ei tea ja ei oska seega ise midagi peale hakata. Vajalik oleks kuidagi siiski omavahel kontakti saada ja levitada kõikvõimalikul moel infot, et kannatajad kokku koondada ja ühiselt tegutseda. Ka tuleks välja selgitada, kas ja kui palju on neid, kellel kindel arusaam, et hageda tuleks Wow Travelit ja kui palju neid, kes leiavad, et Cherryt. Kui palju on neid, kes olekski seisukohal, et vb ongi kõige õigem tee koonduda inkasso alla Cherry vastu?
Hetkel tundub kõige mõistlikum luua siiski Facebooki grupp. Parim oleks muidugi suletud grupp, aga selle puudumisel saaks infot koguda ja infot levitada suhtlusvõrgustiku kaudu ka tavagrupis. Sinna gruppi oleks võimalik luua siis ka nn küsimustik, et kes kellel süüd näeb. Ilmselt kardaks nii mõnigi avalikult öelda, kelle vastu ta hageda plaaniks, aga see vast ei tohiks probleem olla, kui küsimustik oleks vormis, kellel ta süüd näeb olevat?
Ma ise ei ole kahjuks gruppide loomisel just kõige tugevam pool ja loodan salamisi, et äkki leidub mõni hakkaja, kes asja ära teeb?
Avu pakkus siin enne abi. Aga andke teada, mis te mõttest arvate, et kas siis tema või keegi teine saaks tegutseda. Ilma nõusolekuteta ja huvilisteta pole ju mõtet gruppi üldse luua.

ma leidsin krediidiinfost sellise meiliaadressi kerli@cavere.ee
aga ma pole kindel, kas klientide nõudeid sellel aadressil ka kogutakse. Likvideerija tegeleb vist ainult võlausaldajate nõudmistega?

viaje, aga seda ma räägingi ju, et meilt on raha ära võetud ja meile ei ole nõuetekohaseid dokumente väljastatud. Raha võtjaks oli Cherry, kes oli vahendaja ja oleks pidanud vahendama siis ka kõiki dokumente. Kuna ta seda teinud ei ole, siis raha peaks tagasi maksma ka tema.

1967, mis pangaga tegu on? Ja kas ma saan õigesti aru, et sa maksid ülekandega? Ootan huviga, mis vastuse saad ja loodan, et jagad seda meiega siin ;)
Igasugune info on igati teretulnud, siis teab, kuhu veel tugevamini pressida kannatab, et oma raha siiski mingi ime läbi tagasi saada.

Aga nii on, TKA ütles mulle täpselt nii, et kui kaardiga on füüsiliselt kohapeal makstud, siis saab raha tagasi kutsuda, aga kui makse on tehtud internetipangas ülekandega, siis ei saa. Mina ka loogikast aru ei saa - nii või teisiti oled ju ise maksnud ja keegi ei ole sundinud. Või peitub uba selles, et kui kohapeal käisid, siis Cherry töötajad tinistasid kliendi ära ja nüüd on kliendil õigus tehingust loobuda, kuna ta polnud terve mõistuse juures? :D

Erkki, ja äkki paneksid selle info ka, et kas maksid reaalselt kaardiga (Cherry kontoris?) või tegid ülekande krediitkaardi arvelt?
Mulle TKA ütles, et ülekandega tehtud makseid ei hüvitata, ainult kohapeal kaardiga makstud maksed tagastatakse. Sooviks teada, et kuidas tegelikult. Aitäh vastuse eest juba ette!

Reisiplika, kas sa palun selgitaks mulle blondile, mida sa Cherry likvideeriva firma Cavere Õigusbüroo OÜ käest küsisid/küsida soovitad? Siis tean ka, kas kuskile veel nõudeid/kaebusi esitada :)

Avu, kas sul on ideid, kuidas seda näoraamatu grupi asja korraldada saaks? Äkki sa saaksid teha mõne suvalise meiliaadressi ja selle siia üles panna ja me saadaksime siis sulle kõik oma voucherid? Kuigi sel juhul jääb ikka võimalus, et mõni cherry nuhk suvalist voucherit ei fabritseeri ja seega gruppi ei ürita trügida :(

Kõikvõimsa interneti andmetel on Pealtnägija ilmselt suvepuhkusel ja peame seega vist sügiseni ootama, et teema seal üles keerutada. Ma arvan, et see peaks olema õige koht, kus me saaksime ennast meelde tuletada ja seda sigadust mitte unustada laskma. Mulle vähemalt tundub, et nad surgivad ja urgitsevad ikka päris korralikult.

Ja siis tekkis mul veel selline mõttekäik, mida ma tahaksin teiega jagada. Nimelt on Wow Traveli nimel saatnud Cherry Media OÜ meile broneeringu kinnitused, aga meile ei ole saadetud Wow Traveli ega Cherry poot nõuetekohast reisi tagatiskinnituskirja (mis pidavat TKA andmetel olema Saksa firmade puhul ülioluline), seega leian, et meie leping nendega ei ole ka õige ja ei saa olla kehtiv, sest ei Wow ega Cherry ei ole täitnud endapoolset osa lepingust ehk tehing on alles pooleli ja rahade tagastamisega peaks tegelema Cherry Media OÜ, kui teenuse edasimüüja, kelle panga kontole on rahad kantud.
Ja kas keegi on kuskilt reisi ostes näinud infot, et peale reisivoucheri ostmist ja registreerimist peaks Wow meile peale broneeringu kinnitust saatma ka reisitagatiskinnituskirja? Mina ei ole näinud. Seega ei ole osanud seda ka küsida. Nüüd ka TKA väidab, et see on ülioluline ja seda ei ole, siis millest me räägime? Ja Cherry saadab rõõmsalt klientide raha koostööpartneritele, veendumata, et kõik vajalikud dokumendid on klientidele saadetud?

Aga kui Avu oleks nõus kinnise grupi loomisega FB-s, siis ma arvan, et tasuks TKA-st uurida ja küsida, kas nad väljastaksid kannatanute nimekirja, mille alusel grupiga liitumist saaks kontrollida? TKA ise ju on andnud soovitused meil ise tegutseda ja ma ei näe küll praegu mingit paremat varianti omavahel suhtlemiseks.

Paistab, et meil pole abi kuskilt mujalt (loe TKA ja politsei) loota :( . Tuleb ikka ise seljad kokku panna ja ühiselt tegutsema hakata, kuigi ma pole veel päris veendunud, et Lextal selleks kõige õigem on, kuna ei ole tema teenuste ja hindadega veel tutvuda jõudnud.
Kas on keegi Lextaliga ühendust võtnud ja infot hindade jm kohta saanud?
Või on keegi siin foorumis või üldse petta saanutest uurinud ka teisi advokaadibüroosid?
Ma olen nagu aru saanud, et me peaks siiski ühisavalduse tegema ja siis jaguneksid esindustasud kõigi vahel võrdselt ja ei pidavat väga suured olema? TKA andmetel umbes 20 eur/in.
Kas keegi oskab öelda, et kuidas see ühisavalduse esitamine üldse käib? Ma oleksin igati käpp selle sigaduse vastu võitlema.
Veel uuriksin, et kas kellelgi oleks häid ideid, kuidas me saaksime suhelda privaatsemalt, ilma Cherry Meedia OÜ-le meie lähematest tegevusplaanidest teada andes?
Keegi siin eelnevates postitustes mainis, et TKA võiks olla meie vahendaja, aga nagu näha siin ühes teises eelpool olevatest postitustest Copy Paste kirjast, mille Cherry on TKA vahendajana saatnud (enne Jaanipäeva) osadele valitud klientidele (kelle hulka mina ei kuulu, sest pole seda siiani saanud), siis soovitab TKA põhimõtteliselt ise hakkama saada ja Lextali või mõne muu firma poole pöörduda või esindada ennast ise.
Seega loota, et TKA meie vahendaja oleks, oleks vast liiast. Seda enam, et alguses oli TKA jutt ikka kuidagi nii, et varuge kannatust, nad tegelevad hetkel meile Saksamaal kohtus Wow Traveliga võitlemiseks advokaadi otsimisega, kes meid ühiselt esindaks. Olen ma nüüd ainuke, kes on millestki valesti aru saanud või mis?
Ühesõnaga - on kellelgi ideid välja pakkuda?

olen vijajega nõus - praegusel juhul on Tarbijakaitseamet jätnud tarbijad kaitseta ja paistab, et ei kavatse ka edaspidi kaitsta. Ja kuna tegemist on riigi ettevõttega, siis peaks riik oma kodanike huve kaitsma ja hüvitama kulud, milleks TKA ei ole piisavaid tagatisi firmadelt sellisteks juhtumiteks nõudnud.
Ka olen selle poolt, et see asi uuesti meedias "suure kella külge" tõmmata, et sellist sigadust ei unustataks. Näiteks Pealtnägijasse või uuesti uudistesse anda. Ei ole normaalne, et hr. Susi ja teised asjapulgad niisama lihtsalt pääsevad ja rõõmsalt edasi elavad :S

oot, aga ma olen ka saanud kinnituse aadressilt no-reply=wowtravel.de@cherry.ee ja kui ma vajutan replay ehk soovin vastata kirja saatjale, siis ilmub aadressiribale info@cherry.ee
Mismoodi see kinnitus siis Wow Traveli saadetud on, kui kirjale vastates kuvatakse Cherry aadress ja kiri läheb nende postkasti?

Arvutusoksustega ei olnud minu eelmises postituses küll mingit pistmist. Ma usun, et keegi pole valmis oma raha korstnasse kirjutama ja sellise summaga nõustuma. Tundub lihtsalt kummaline, et kästakse pöörduda Wow Traveli kui reisi korraldaja poole, kuigi rahad oleme maksnud just Cherry Media OÜ-le, kes Tarbijakaitse väljastatud teates esitab ennast kui reisi ettevõtjat. Reisi ettevõtjal aga on teadupärast kohustused tarbijate ees.
Leian, et kuna Wow Travel ei ole meile kellelegi saatnud nõuetekohast reisi tagatiskinnituskirja, siis ei ole leping nendega ka juriidiliselt õige ja kehtiv ehk tehing on alles pooleli ja rahade tagastamisega peaks tegelema Cherry Media OÜ, kui kauba või teenuse edasimüüja, kelle panga kontole on rahad kantud. Ka ei ole Cherry Media OÜ informeerinud teenuse müügi ajal, et reisikorraldaja Wow Travel peaks peale tellimuse kinnituse saatma ka reisi tagatiskinnituskirja. Ostes reisivoucheri Eesti riigis tegutsevast Eesti firmast, siis eeldab ilmselt igaüks, et reisi vormistamiseks vajalikud dokumendid saadab vastutav firma ise, mitte klient ei pea teadma neid ise küsida. Kas keegi siinkirjutajatest oli eelnevalt informeeritud ja teadlik sellest, et Wow Travel peaks sellise dokumendi ka saatma?
Meie pere on Wow Traveli korraldatud reisil ka aasta tagasi käinud, kuid ei saanud ka siis ühtegi sellekohast paberit. Reis sujus sellegipoolest hästi ja me jäime väga rahule. Seepärast, ausõna, ei osanud ma seda ka seekord küsida.

Tere!
Kuna asjad on väga segased ja kõik osapooled keerutavad ühte ja teispidi, siis tekkis minul küsimus, et miks Tarbijakaitseamet peab ikkagi Wow Travelit reisikorraldajaks, kelle poole tarbijad pöörduma peaks, kui nad enda ametlikus teates reisi ostnud klientidele, mille nad välja on saatnud 10.06.2016 kell 13.57 ja milles on vähemalt minu jaoks küll väga oluline märge, kus Cherry Media OÜ tunnistab ennast reisiettevõtjaks ja esitas taotluse tagatisraha arvelt tarbijate nõuete rahuldamiseks.

"Cherry Media OÜ vahendusel sõlmitud pakettreisilepingud Wow Travel GmbH-ga.

26.05.2016 teavitas Cherry Media OÜ Tarbijakaitseametit kogu tegevuse lõpetamisest ning esitas reisiettevõtjana avalduse maksejõuetuse kohta ja taotluse tagatisraha arvelt tarbijate nõuete rahuldamiseks."

Tekib õigustatud küsimus, et miks Tarbijakaitseamet viivitab tagatisraha arvelt nõuete rahuldamisega, kui Cherry Media OÜ ise on selle taotluse esitanud???