Enno Kaukver

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi
9 meeldimist
2 postitust / 18 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Vabandan, laiskuse tõttu ei viitsi mujalt otsida. Evka, kas saad siia kirjutada, kuidas täpselt eviisa taotlemine käib.

Kodanik nendertaal, ma vabandan, et minu sõnaseadmisoskus ei võimaldanud mind Teile arusaadavalt väljendada. Ma ei virise siin, vaid üritasin jagada reaalset negatiivset kogemust GOLDCAR rendifirmaga.


1) Olid Super Relax ja Mega relax cover. Deposiit on selliste kindlustuste puhul 0 ja kaetud on peaaegu kõik, välaja arvatud salongikahjustused, mis pole tekkinud õnnetusest.
2) Mingeid kahjustusi salongis minu poolt ei tekkinud. Pagasikate, mille ma kinni pidin maksma, oli tegelikult tagastamise hetkel olemas. Tegemist on GOLDCARSi poolse puhta valetamise ja vargusega minu arvelt.
3)Terve internet on täis postitusi, millised raskused on GOLDCARiga suhtlemisel ja probleemide lahendamisel.

Tõe huvides tuleb muidugi tunnistada, et isegi kaasnenud näppamisega oli GOLDCARi rent lõpuks sama kallis, kui Eesti AVISe kaudu pakutud auto. Eesti HERTZi pakkumine oli pea kaks korda kallim, kui GOLDCARi rent+vargus.

Tehke pilte autost, enne ja pärast rentimist. Küsige kohapeal üleandmis ja vastuvõtmisakte ja ärge usaldage meelaid teenindajaid.

Sain ka just hiljuti Goldcarist pisikese tünni Faro lennujaamas ja seetõttu sooviks kõiki selle firma eest hoiatada. Varastasid mult nimelt 108 EURi ära 


Rentalcar lehelt võtsin rendi, laua taga tegin super, mega ja kõik muud kindlustused. Tädi andis lahkelt võtmed ja ütles, et mine kihuta. Üritasin küll uurida, et kas autot üle poleks vaja vaadata, aga soe pilk millega mind teele saadeti äratas piisavalt usaldust ja nii ta jäi. "Full cover" pidi kõik olemasolevad ja tulevased puudused katma.

Auto oli iseenesest hea, kütust ainult nuusutas ja kuskil ära ei lagunenud.
Viimasel päeval avastasin, et keegi tõmmu on parklas esitiiba kena mõlgi vajutanud, aga noh, kindlustuse eest sai ju makstud.

Põrnikat tagasi viies oli plats tagastatavatest autodest pungil, vastuvõtjaid aga napilt . Sain ühel neiul nööbist kinni ja tema ütles, et mingu ma ilusti koju ära ja ärgu tüüdaku siin inimesi oma auto kontrollimistega. "Full cover" ikkagi. No ega ma peale ka ei pressinud eriti, oli ilusa ilmaga muudki mõttes.

Kodus hakkasin krediitkaardi väljavõttelt vaatama, et mis kõik tehtud sai ja kus käidud. Oli suuremaid ja väiksemaid numbreid, aga silma riivas Goldcari 108 EURine näppamine, Aru ka ei saanud, mille eest see võetud on. Netilehelt saab neil arve alla laadida, aga see teenus muidugi ei tööta.

Kuna mul aega juhtus olema, siis hakkasin neile ainukesele avalikule meiliaadressile kirju saatma.  Algul ühe, paari päeva pärast 3 kaupa. Nädalapärast mõtlesin, et saadan kohe kümme tükki järjest. Ju neil läks isu ära postkasti juures käimisest ja ootamatult sain sealt ka vastuseid. Algul väga segaseid hispaaniakeelseid, siis pisut google translatoriga tõlgitud ingliskeelseid ja lõpuks juba täitsa loetava tekstiga.

Selgus, et pagasiruumi kate olla kaduma läinud ja mind arvati olevat selle sissevehkija . See vist küll on üks väheseid asju mille olemasolus ma selle auto juures 101% kindel olen. Oli teine pisut paindunud ja räämas, oma käega sättisin seda parklasse jõudes tagasi, et kenam välja paistaks .

Vaidlemine nendega on suht sama , mis porganditega kuud alla proovida visata. Noh nagu ansambel Ursula laulus Tiffer " Ma ei kuule sind, sa ei kuule mind .. )

Kokkuvõtteks sain 108 EURi eest natuke hispaania ja inglise keelt harjutada, siia postituse teha ja sobival hetkel saab oma kurva rännumehe saatuse üle mõnes  õllelauas kaevata.

Heameel on sellest mõlgist, mis nende auto esitiivale minust jäi :)

Jah, ma tean. Aga ma pidasin silmas teema pealkirja, et Trip.ee avamisel oleks kohe arusaadav, kellega tegu. 

Muidu päris hea skeem riskivabalt võõra raha eest äri ajamiseks. 

Kas võiks selliselt käitunud reisikorraldaja nime antud teema pealkirjas välja tuua. Äkki on tulevikus kellelegi kasulik informatsioon, kui valib, millisele pangaarvele reisi eest ettemaksu teha.

Igaks-juhuks märgin, et mitte kõikides WizzAiri sihtlennujaamades pole mobiilse pardakaardi võimalust ( Eilat näiteks ). Tagasilennu kaart tuleks siis ikka välja printida.

   Wizzairi priority on mulle ka segaseks jäänud. Pole kordagi näinud, et väravas kellegi pagasit mõõdetaks. Küll aga on suuremaid seljakotte ära korjatud ja alla pagasisse pandud. Pärast saab need pagasilindilt kätte.
    Mul õnnestus kevadel pass pagasiruumi minevasse seljakotti unustada ja Kutaisis oli siis seletamist, sest kotini pääses ainult läbi turvakontrolli, kus oli vaja passi, mis oli turvkontrolli taga pagasilindil olevas kotis.

Minibusse on piiripunkti kõrval kümmekond tükki ootamas ja nende juhtidest on võimatu ilma nendega vaidlemiseta mööda minna. Meie olime kahekesi ja vend rääkis mingist 700 naelast, 2 inimest ja otse Sharmi. Samas mul oli kindel plaan bussi peale minna ja ma ei viitsinud tema käest täpselt uurida, kas ta kavatseb peale meie veel mingeid teisi inimesi sinna bussi otsida. Tõenäoliselt 50 EURiga saab sealt terve minibussitäie rahvast Sharmi kindlasti, kuna bensiin maksab neil 25 senti liiter, turiste on vähe ja taksojuhid tundusid rohkem niisama logelevat.

Bussiaknast Nuweiba vaatamine tasus muidugi bussisõidu ära. Pealegi buss läheb kell 15:00 ja arvestades lennuaega ja Tabasse seiklemist on see suhteliselt ok aeg.

Kui mitme peale maksmine on, siis ma ise kaaluksin tulevikus Taba-Sharmi ja Sharm-Taba vahel taksoga liiklemist. Esimene ettejuhtuv taksojuht pakkus Sharmis seda otsa 1200naela/60 EURiga. Sealset kultuuri tundes, on see hind kindlasti kaubeldav. Tabast - Sharmi pakkusid marsakajuhid mäletamist mööda 700 naela/35 EURi ja see on juba mõistlik, kui arvestada, et bussipilet inimese kohta on 4 EURi. 

Taksoga pole vaja bussi oodata, viiakse otse hotelli ja sõiduaeg on ca tund lühem ma arvan. 
Samas liinibussiga sõit on elamus omaette. Buss on vähemalt 30 aastat vana, täielik romu ma ütleks. Poole tee peal käidi vahepeal näiteks rattapolte pingutamas :) Samas ei seganud see bussijuhil gaas põhjas mäest alla tuisata. Mina fikseerisin GPSi järgi kiiruseks üle 120 km/tunnis, aga kindlasti oli ka kiiremaid lõike. Kusjuures sirgeid teelõike on seal vähe.
Lisaks tundub tavaline olevat, et bussi ronivad kohalikud, kellel Sharmi või Tabasse sisenemiseks luba puudub. Nende kontrollimise ja läbiotsimise pärast sai mõlemal suunal ca 20 minutit oodatud.
Kui rohkem rahvast ja lapsed ka seltskonnas, siis vast on minibussiga mõnusam.

Lennujaamast saab bussist väljumata piiripunkti. Esimene peatus on kesklinna bussijaam, siis teeb hotellide juurde ühe tiiru ja siis läheb piiripunkti.

Meie saime Taba bussijaamas paar tundi niisama passida ja bussi väljumist oodata. Eriti hullusti peab piiril minema, et saal päeval bussist maha võiks jääda.
PS! just vaatasin, veebruari alguse lennukipiletid Riia-Eilat-Riia on 22 EURi

Kuna just sai tehtud tiir Riia-Eilat-Taba-Sharm ja tagasi, siis jagan siia värsket infot.
Käisime kahekesi. Kõik hinnad allpool on kulu ühe inimese kohta.

Riiast Lennuk Eilati(OVDA) lennuväljale. Kuna pileti ostmine jäi viimasele minutile, siis edasi-tagasi ots tuli 109 EURi. Kui aja suhtes paindlik olla ja passida, saab kindlasti soodsamalt.

Lennujaamast Eilati buss 21,5/NIS, ehk 5 EURi. Bussipileti saab osta terminalist. Sõit TABA piiripunkti ca 1 tund.

Eilat-Taba piiriületus on valutu ja kiire. Vaja on: 10 korda passi näidata, mõnele Israeli tollitöötaja küsimusele vastata ja 105NIS/25EUR maksta(kaardimakse). Egiptuse poolne ületus on veel lihtsam. Piiripunktis saab EURod naelteks vahetada, Seda on seal soovitav teha.

Piiripunktist tuleb ca kilomeeter edasi vantsida ja vasakul pool teed on bussijaam. Sharmi buss väljub 15.00, maksab 80naela/4EURi Sõit kestab ca 4 tundi. Buss on vana ja vilets, aga selle eest on juht kiire:)
Bussipilet tuleb osta bussijaamast. Egiptuse sisenemistasu saab maksta kohe peale bussi liikuma hakkamist esimeses kontrollpunktis. 400 naela/ 20 EUR.

Sharmi bussijaamast hotelli sõidu hind sõltub hotelli asukohast. Meie hotell oli Naamas ja sinna on normaalne hind ca 50 naela. Meie maksime sada, ikkagi paksud valged turistid :) Taksole kulu 2,5 EUR/inimene.) Marsakaga saaks 50 sendi eest :)

Hotell oli Naama Bays, 5 tärni , Superior tuba , otse basseini äärse terassi ja muruplatsiga. Kõik hinnas, kohalik alko kaasa arvatud. Mulle isiklikult tundub, et jutud , nagu kohalik alkohol ei kuuluks kõik hinnas paketti on eksitavad . Booking.com hindadesse tasub muidugi paindlikult suhtuda. Meie 280 EURosest bookingu hinnast sai sujuvalt 380 (linnamaksud , teenustasud jne ).
Kuna näkku tuli hinnaks ikkagi 190 EURi 6 öö eest, kõik hinnas, siis meil sobis see hind ka ja vaielda ei viitsinud.

Sharmist tagasi Tabasse läheb buss 9.00 ja maksab jälle 4 EURi. Pluss takso hotellist bussijaama 2,5 EUR.

Egiptusest Israeli minnes midagi juurde maksta ei tule. Taba piiripunktis Eilati kesklinna on väga tihe bussiliiklus. Kahjuks meil polnud Israeli sularaha ja piiripunktis jätsime ka õigel ajal rahavahetuse tegamatta.
Kuna bussipiletit osta ei saanud, siis taksoga piirilt kesklinna 10 EURi, ehk 5 EUR/nägu

Eilatis hotelli otsida ei viitsinud. Võtsime esimese kesklinnas bussijaama lähedal oleva hotelli koos hommikusöögiga, hind 58 EUR kahele , ehk 29 EUR/inimene

Järgmisel hommikul viis buss nr 282 meid Eilati bussijaamast otse OVDA lennujaama , hind jälle 5 EURi.

Lennujaamas oli turvakontrollis hulk jantimist, seljakotiga Egiptuse poolelt  tulemine pole seal just kõige usaldusväärsem tegevus. Lennukile ikkagi saime ja viie paiku maandusime Riias.

Kõik summad kokku arvutades tuli hinnaks 400 EUR/inimene. Selle eest sai olla 6 ööd Sharmi 5 tärni hotellis, 1 öö Eilati hotellis ja kogu transpordi.

Odav ei olnud, aga lennupiletite ja hotellide optimeerimisega saab sealt 100 kergesti alla.

Pakettreise võib mingil hetkel vast sarnase hinnaga leida, aga meile oli oluline, et reis toimuks koolivaheajal. Sinna perioodi normaalset hinda leida on pehmelt öeldes keeruline.

Samas nägi Eilatit, Tabat, Sharmi ja bussiaknast Nuweibat ja Dahabi. 

Kodanik sigala, kas suudaksite ka täpsustada, mis seal kohapeal veel lisaks maksta tuleb ? Kas keegi 24.12 plaanib Riiast Eilati kaudu Sharmi minna ?  

Kutaisi lennujaamas on pangaautomaat, sealt saab võtta. Lennujaamast saab ka interneti jaoks telefonikaardi. 

Catania Bari lend on 32-Euri sellel päeval

Või näiteks Bari-Riia 12.06 97 Euri