haithar
Reisihuviline
haithar
Liitus Tripiga 8 aastat tagasi
5 meeldimist
4 mittemeeldimist
1 postitust
6 kommentaari
Viimased kommentaarid

9 nädalat ootasin ja AirBalticult sain lõpuks raha tagasi.

1
0

9 nädalat ootasin AirBalticult raha. Nad teevad neid tagastusi jumalast lambises järjekorras vist - nt sõbrad tegid taotluse hiljem ja nende lend pidi olema pärast minu oma ja said juba mõne päevaga tagasi.

0
0

Tavaliselt olen alati võtnud tasuta tühistamise võimalusega Booking.com’is  hotelli, aga seekord otsustasin mitte, sest hinnavahe oli päris suur ja koroonat ei osanud ennustada ka, planeerisime reisi juba eelmisel sügisel. Ja öeldi otse, et non-refundable ja midagi ei saa tagasi, hotell pakkus, et soovi korral võin kuupäevi vahetada.

0
0

Minu kogemused siiani:

21.03 pidin lendama TLL-MUC. See lend tühistati 3 nädalat tagasi ja kuna piletid olid läbi reisibüroo, siis nende vahendusel piletite ümbervahetamine võttis 4 päeva. Sain läbi FRA uued piletid. Pidin konverentsile minema, mis tühistati 13.03. Asi eskaleerus nii Saksas kui siin, pandeemia ja eriolukord. Hotell keeldus raha tagastamast, kindlustus (Swedbank) ütleb, et pandeemia ja sellega on välistatud igasugune hüvitiste maksmine nende poolt ehk hüvitavad teatud kulusid enne asja pandeemiaks kuulutamist. Lufthansa pakkus võimalust lende tasuta muuta kuni juunini, lendamise võimalus detsembrini. Hetkel loodan neid veel muuta siis millalgi, äkki päris raisku ei lähe. Kuna kindlustus ei hüvita, siis loobumine lihtsalt tähendaks ka seda rahalist kahju. 

06.04 pidin lendama TLL-AMS, AirBalticuga. Sain teate, et lend tühistatud ja saab kas muuta või refund'i taodelda. Kuna aprilli kuupäevad olid ainsad, mis kõigile asjaosalistele sobisid, siis nüüd cancel. Üritasin 2 päeva refund request'i kodukal teha, kuid kogu aeg technical difficulties. Siis helistasin AirBalticu eesti numbrile, olin 10 min liinil. Pärast kõne lõppu tuli meil, et refund request confirmed. Telefonis öeldi, et kuni 4 nädalat praeguse koormuse tõttu läheb aega tagasimaksega. Eks ootan, saab näha, kas raha ka saabub. Kindlustus ütles taas, et pandeemia ja nad ei maksa midagi. 

Peab õnnelik olema, et isegi väike rahaline kadu võrreldes teistega. Sõpradel nt läks 2 aastat planeeritud pikk reis untsu nüüd. Õnneks osade hotellidega said tasuta canceldada booking.com-is, aga 2000 euro väärtuses lennupiletid olid ostetud vahendaja kaudu ja nad siiani ei ole ühendust saanud nendega.

0
1

Tere Minul huvi külastada ja kui võimalik, siis hea meelega loeks neid muljeid, kui nendele kuidagi ligi on veel võimalik pääseda :)

0
0
Reis KuubaleÜldfoorum

Minu kogemus marsruudil Varadero-Cienfuegos-Trinidad-Santa Clara-Matanzas-Havana-Pinar del Rio-Vinales oli selline: Esimene suur soovitus - ööbige casades mitte hotellides! Kohalikelt saab palju infot ja kontakte, mida võib vaja minna! Kes tahab kontakte või casade kohta lisa küsida, võib kirjutada. Rongiliiklus on olemas, aga see on kohutav (!) ja seda ei soovitanud kohalikud ka adrenaliinisõltlastele mitte. Bussiliiklus oli olemas, Euroopa mõistes kehv. Erinevad bussid turistidele ja kohalikele. Aga taksod liiguvad ka - nt Matanzase bussijaamas piletijärjekorras oodates lähenes meile üks taksojuht, kes oli samasse linna teel ja pakkus mugavamat varianti. Need taksod muidugi ei liigu enne kui auto täis, meil vedas ja ootasime ainult 10minutit. Siselende ei kasutanud lõpuks, aga kohalike jutu järgi saavad turistid pileteid normaalse hinnaga ja ette osta ainult kontaktidega. Mul üks kontakt on, kes tahab, võib küsida ja katsetada. Autorendil on veidi teised tingimused kui Euroopas ja kui te ei leia rendis kedagi, kes inglise keelt räägiks, siis soovitan casa omanikelt abi paluda. Meie saime casa omaniku abiga auto 3ks päevaks ja palju parematel tingimustel, kui rendifirma aknal reklaamitud. Liiklus Kuubal ei ole nii hull, kui paljudes foorumites räägitakse, aga erinevusi liikluskultuuris on ja tuleb vägaväga tähelepanelik olla. Ei ole midagi ebatavalist, kui Kuuba kiirteel laiutab äkki löökauk, mis Tallinna omad häbisse jätab ja see ei ole kuidagi märgistatud. Soovitan ka endale telefoni laadida offline töötava Kuuba kaartide appi, sest nt Google Maps ja Apple Maps on puuduliku infoga ja too aeg ei saanud neid alla laadida offline kasutamiseks, võibolla nüüd saab - peate proovima - aga ilma kaardita on keeruline ja arvestage, et kohapeal on wifiga keeruline, seega igal hetkel te kaarti refreshida ei saa. Pangas antakse turistile CUCid ja CUPe antakse turistile restos või taksos siis kui neil CUCe ei ole. Üldjuhul turistil CUPe väga ei teki ja neid on ka raske kulutada (me jätsime nendega jotsi kohvikutes või ostsime Kuuba tänavatoitu). Varuge sularaha! Me üritasime ühe korra kaardiga maksta, see oli umbes 15minutiline protseduur ja igal pool kaardimakset ei ole. Pärast seda ühte poodi me kaardimakset ei kasutanud. Sularahaautomaadid on olemas, aga meie ei leidnud masinat, kus Mastercard oleks ok. AmEx samuti mitte. Visa oli ok. CADECAdes oli silt, et ka Mastercardi aktsepteeritakse, aga me ei proovinud, kas ja kuidas see tegelikult läbi läheb. Inglise keelt räägitakse seal üsna halvasti - väikestes kohtades pea olematult - seega elementaarse hispaania keele võiks selgeks teha endale. Taksod on usaldusväärsed - kui lepid enne sõitu kokku, et hind on 5 CUCi, siis nii on ja mingeid üllatustasusid ei lisandu. Ärge minge kaasa tüüpidega, kes tänaval pakuvad sigareid ja kutsuvad korterisse või majja endaga! Kellel ükskõik mis küsse on, tahab soovitusi või infot, võib kirjutada! Muidu head reisi, õppige kohalikelt salsat ja jooge palju rummi! :D

4
0