Raul

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi

2 meeldimist
0 postitust
10 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kui ma nüüd õieti mäletan oli viisa hind paar aastat tagasi Kambodsa-Laose piiril 30USD.

Tänud, vastajatele õnneks märkasime asja veel viimasel minutil, jõume veel lisa passid teha.

Kiire küsimus, kas vahepeal on midagi muutunud?Nimelt nädalapärast minek Kiievisse, aga passid ühe teise riigi konsulaadis viisataotlusel.

Teema algataja pole ikkaveel avaldanud, kus linnajaos ta hotell on?Sultanahmeti linnaossa viis taksojuht meid 15euro eest, hotell pakkus ise transfeeri 25.- eest.Hiljem seiklesime juba ühistranspordiga, mis on tõesti mugav ja kiire.

Olin just viis päeva Istanbulis, siinsete oludega harjununa tundus küll ,et turvalisusega pingutatakse üle aga võib olla on selleks siis põhjust.Põnev linn mida külastada.

Uuriksin, et kui lennujaamast takso võtta hotelli jõudmiseks. Kas tuleks hind eelnevalt kokkuleppida või sõita taksomeetri järgi.

Angkori kohapealt, kuidas kellele. Ise käisin kakspäeva, oleks aega olnud rohkem oleks rohkemgi käinud, tegemist väga muljet avaldava piirkonnaga. Päevapilet oli 40usd, kolmepäeva oma 62usd ja sai kaardiga maksta. Giidi saad Angkor Wati juurest vajadusel (kõigil on vorm ja ametitunnistus), meil oli esimene päev giid, teine päev vaatasime iseseisvalt. Tuk-tuki mehe saime 15 dollariga terveks päevaks.

Vurr no siis oled ju kohe Jasna suusakeskuse kõrval, seal on väga mõnus mäenõlvadel jalutada ja muid igasuguseid aktiviteete.

Mina oma teadmatusega olen küll kasutanud ainult tagasilende. Tegemist oli paar aastat tagasi Lufthansa streigiga. Kuna streik algas üsna ootamatult päev enne väljalendu ja oli vaja olla kindlal kuupäeval ja kellaajal Calcutas, siis sai õhtul netist piletid ostetud ja hommikul teisi radu kohale lennatud. Tagasilennul Delhist Lufthansa tütarlaps punnitas küll silmi ja klõbistas kümmekondminutit arvutiga enne ,kui boardingpassid ulatas.

Oled enne Indias käinud, India liiklust näinud -)? Ma ei kipuks seal ise mingi hinnaeest rooli. Kõrvalt vaadates tundub et liikluses puuduvad igasugused reeglid, kuid samas tundub et kehtivad mingid kirjutamata reeglid, mis aga jäid arusaamatuks. Valgusfoore oli Kalkutas vähe, ainult suurtel ristmikel, punase tule taha jäid ikka autod seisma ja lülitasid mootori välja. Tihedama liiklusega kohtades tänavat ületades juhindusime kohalike järgi , kui nad hakkasid jooksma siis meie ka. Samas õnnetusi ka ei kohanud . Igasuguse sõiduvahendi puhul on seal põhiline, töötava signaali olemas olu.