Marta3

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi

5 meeldimist
2 postitust
18 kommentaari
Viimased kommentaarid

Tellisin eelmisel suvel sealt kohvrid1.ee. Tundus ka veidi kahtlane, kuid kohver tuli mõne päevaga kohale. Maksta sai ikka ülekandega ning kõik nagu toimis. Garantii kohta ei oska midagi öelda, pole vaja läinud.

Air Balticuga seotult. Mina tegin tagastustaotluse 4.aprillil. Meilile tuli sama kiri, millele siin viidatakse. Paar päeva hiljem helistasin veel kindluse mõttes nende Eesti klienditeenindusse. Seal siis teenindaja ütles, et jah taotlus on kätte saadud, kuid pole veel "tühistatud" või midagi sarnast. Igaljuhul tegi ta seal midagi veel omalt poolt lisaks ja ütles, et kolme kuu jooksul tuleb raha arvele. Hetkel pole veel tulnud.

Üks asi, mis minul peale seda helistamist muutus, oli see, et kui enne sain enda bookingu numbriga enda lendu veebikeskkonnas vaadata, siis peale seda see kadus.

Mul tuli sama teade vastuseks, ilmselt mingi standardtekst. AB Eesti kontakt täna hommikul ca.9.30 ka ei tundunud töötavat, kuid pool tunnikest hiljem oli täitsa töökorras. Soovitan siiski aeg-ajalt uuesti proovida. 

Rahatagastust ma loomulikult näinud ei ole, sellega pidi kuni 3 kuud aega minema, kuid pärast helistamist sain ma kindluse, et minu avaldus on arvesse võetud ning rohkem ma midagi tegema ei pea.

Minul tuli kiri, millelt pääses lingile https://www.airbaltic.com/en/payment?form=booking_cancellation

Kui seal booking reference ja perekonnanimi ära täita, siis avanes uus "vorm", kust sai linnukesega valida, kas soovid voucherit või bank transferi.

Helistasin täna ka AB Eesti klienditeenindusse (ca 10 minutit ootamist) ning sealt kinnitati, et on kombes ja raha laekub 3 kuu jooksul tagasi.

Minul sama arusaamine, s.t. kui ise tühistad basic kategooria pileti, siis ainult lennujaamamaksud. Nüüd, kus AB ise lennud tühistab, siis ikka full refund.

Sain eelmisel nädalal samuti lennu tühistamise teate ning täitsin vastava avalduse. Siiani pole ei kippu ega kõppu. Ootan veel mõned päevad ja võib olla tõesti helistan nende klienditeenindusse nagu siin soovitati. Samas usun, et ega see avaldus nüüd ka kuskile ei kao, lihtsalt võtab aega kõik.

Kust selline info, et AB ainult lennujaamamaksud tagastab? Ma küll seda kuskilt välja pole lugenud.

Sain ka eile AirBalticult lennu tühistamise teate (juuni algus, Itaalia). Pakuti kinkekaarti või raha tagastamist. Valisin viimase. Eks siis nüüd näha ole,  millal vastus tuleb.

Huvitaks sarnane küsimus, mis Katjusha00 püstitas. S.t. kas kindlustus (minul küll Swedbank Gold) hüvitab tasutud hotellid kui reisitõrke põhjuseks on lennu ärajäämine. S.t. olen juba kuulnud, et mõni kindlustusfirma ütleb, et reisi ärajäämise põhjus pole lennu ärajäämine vaid pandeemia, mis välistab kõik. Eks täpse vastuse annab muidugi kindlustusfirma, mul on selle teemaga tegelemiseni küll veel aega...

Kuna Airbaltic on Itaalia lennud mai lõpuni tühistanud, siis sealt peaks piletiraha tagasi saama. Seejärel suhtlen swedbankiga Gold krediitkaart ) ning loodan tasutud hotellibroneeringu tagasi saada. Ei tohiks seda epideemia kaela ajada, vaid tegu on ju sellega, et lennuk lihtsalt ei käi sinna kui mul vaja on.

Eks laste kasvades tekib jah vahel see hetk ootamatult, et ka nende eest n.ö täishinda tuleb hakata maksma. Ma olen sellega juba leppinud (lapsed 8, 11 ja 13) või lihtsalt odavamat võimaluse, s.t. appartemendi võtnud. Kuid see tundub ka riigiti erinev olevat. Küprose kohta ei tea, Itaalias sai lapsi väga soodsalt ja paindlikult juurde (diivan või lisavoodi). Pariisis aga väga keeruline. Mina olen broneerides ags alati kõik lapsed ja vanused üles lugenud, ka siis kui mõni päris beebi oli. Lihtsalt kindluse mõttes, sest hommikusööki nad ju ikka söövad ning paljudes kohtades on lastele oma hind. 12 aastat on tihti jah viimane piir, kuid olen kohanud ka 9 eluaastat ja 15.

See isegi hästi saadud kui 12 eluaastani ühte tuppa on saadud. Me reisime 3 lapsega ning ning tavaliselt tuleb võtta kahene ja kolmene tuba. Kuid soovitan samuti hotelli kodulehelt vaadata või isegi otse hotellist küsida lisavoodite kohta. Tavaliselt saab selle lisatasu eest juurde ikka kuskilt. Kolmeseid tube või lisavoodiga kaheseid peaks ikka saama.

Siin üks link, kust saab jälgida, millistes riikides ja kui palju nakatunuid on https://www.worldometers.info/coronavirus/ Hetkel Türgit seal ei ole, kuid ilmselt võib olukord päevadega muutuda.

Kas neil mitte see teema ei olnud, et võivad küll kõrgemal kui 29000 jalga lennata, kuid mitte täisvõimsusel. Mida iganes see tähendab, lennuäreviku teeb see kõhedaks ikka... Samas on kõik need juhused lahenenud ning lennukid ühe mootoriga kenasti maandunud.

Nii, aga palun soovitage siis rumalale ka häid kohti täpsemalt. Mul on ees juunis reis Itaaliasse. Vaja võtta auto 7päevaks. Algus ja lõpp da Vinci lennujaamas. Auto peab mahutama 2 täiskasvanut ja 3 teismelist ning 5 käsipagasi kohvrit. Soovitavalt võiks olla automaatkäigukast. Praeguse broneeringu näidisauto on peugeot 3008. Kui ma ikkagi soovin 0 omavastutust, siis mis hinnaga ja kust ma saaksin soodsaima pakkumise?  Reisikindlustust eraldi enam ei tee kuna oman swedi gold krediitkaarti.

Tõsi ta on, ei ole ma teisi rendifirmasid kasutanud kuna olen senisega rahule jäänud. Lihtsalt ei viitsi stressata auto iga nurga alt eelneva ülepildistamise või mingite hilisemate vaidlustega. Jah, olen ka teadlik, et kindlasti saaks kuskilt odavamalt, aga kui mõnikümmend kuni sada eurot siia-sinna pole oluline, vaid pigem südamerahu, siis miks peaksin teisi firmasid proovima või vahendajatelt rentima. Ja ei ole sealjuures firma palgal :).

Kriipsud-kraapsud on meil tekkinud lihtsalt nii, et lähed autole parklasse järgi ning autouksel on kriips peal, mida enne ei olnud. Eks ilmselt inimestel ongi erinevad kogemused, kuid meil just Itaalia Avisega kõige meeldivamad kogemused. S.t. rent sai vormistatud küll Eesti kontorist, kuid kohapeal (Milanos) anti näiteks laste turvaiste üldse tasuta juurde (hinnakirja järgi maksab see kena kopika). Auto saime mitu klassi kõrgema ning autol olevate kriipsude vastu ei tundnud tagastamisel keegi huvi. Rendime paar korda aastas ning ei tee isegi pilte enam.

Aga sõltub ilmselt rendikohast ja selle personalist.

Vaata igaks juhuks üle ka Eesti Avise Avis360 pakkumine. See on koos 0 omavastutusega. Ei tea küll, kus täpsemalt sa Itaalias plaanid auto võtta ja kui suure, kuid väiksemate autode hinnad võivad seal kaheks nädalaks koos 0 omavastutusega olla sarnases hinnaklassis, mis on sinu poolt välja toodud.

Jääb ära igasugune stress võimaliku omavastutuse jne teemadega. Meil tavaliselt on kriipse-kraapse ja peegleid viltu sõidetud parklates. Seega võid olla ise ükskõik kui hoolikas, kuid ikka juhtub.

Rendin tavaliselt Avisest ning võtan 0 omavastutusega kindlustuse juba kohe broneerides ka ära. Eesti Avise lehelt kindlustust kohe broneerida ei saa, kuid kasutades saksa, inglise, prantsuse või muud sobiva keelekeskonnaga lehte, on tavaliselt ka kindlustus võimalik ära broneerida. Jääb ära leti taga kauplemine. Pikemalt ette broneerides on hind sisuliselt sama kui vahendajatel.