bdsm

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi

58 meeldimist
4 postitust
154 kommentaari
Viimased kommentaarid

Praegusel ajal saab positiivselt küll ainult mõni viirus üllatada. Pariisi teatud eeslinnades pidi elu siiski enamvähem tavapärane olema, ainult need turistirohked kohad on kinni keskel.

Eks ma siis lähen minema, hüvasti!

Eks see lugupeetud Veigo muuhulgas mind silmas peab. Lihtsam on otse kiri saata, et ma pole foorumisse oma üüratute teadmiste ja kogemustega oodatud, selle asemel et siin vihjeid jagada? Kuigi siin on jah veel mõned kahtlased aegajalt.

Oleneb, mis on alternatiivid? Ja praegune/endine sissetulek? Ma ütleks, et väga väike palk. Parem võta Eestis kuskil 2200-2300 eurose netopalgaga pakkumine vastu. Maltal oleneb ka, kuidas toimub pensioni teeninine/arvestamine ja kuidas pakutakse tervisekindlustust. Ilmselt ka kas tasutakse riiki/riigist kolimiskulud jm. parameetrid, mis tavaliselt rahvusvaheliste palgapakkumiste läbiräägitav osa. Oluline on ka töösuhte kindlus, tagatud lahkumishüvitise periood jne. Kuhugi katseajaga tööle, mille tegijat on lihtne asendada, sellise palgaga küll ei tasu minna.

Mida eile nõuti, pole enam kuigi oluline. Kui sul on juba sümptomid, tee test ja jääd sinna. Kui sümptomeid pole ja lendad eelduste kohaselt Lufthansaga, siis oleneb kas sinu lend on nende pilootprojektis, mida (osaliselt) testitakse, testi tasu kohta ei tea. FRA-TLL lend vaevalt nende seas on, DXB-FRA ka vist mitte. Emirates seevastu nõuab enamikelt testi. FRAs oleneb ümberistumise pikkusest, kui ööbimist pole ja viibid ainult transiittsoonis, ei pea testima, Saksamaa elanikele tasuta, muidu mitte. Tallinnas tasub test teha kuna saad ilmselt tasuta selle.

Aga minek eraldi piletitega odavlennufirmadega ümberistumisega riigis, mis on koroonasuletud lockdownis, ei ole ilmselgelt nõrganärvilistele algajatele reisijatele. Arvata võib, et odavlennud on valitud rahakoti kõhnuse pärast, tasub loota, et ootamatuid kulutusi reisil ei tule. Kindlustus ei kata kõiki sündmusi, Covidi tõttu on väga palju välistusi. Need tasub endale selgeks teha.

Misasi see siis on kui mitte reklaam? Korralikult mõtlev ja majandav inimene valib oma teenused ise, mitte ei kasuta maaklerit. Võta pakkumised ja tingi.

Kontroll on piisavalt põhjalik, et niisama millegi genereerimine aitaks.

Mina loen ka välja, et lennujaama ilma testita ei siis enam pääse.

Mis siis veel saab kui tuleb positiivne test, ei tea.

Soovitus mitte lahkuda lennujaama regioonist kui kavas ainult lühireis.

Ta ei taha vist positiivsega 10-14 päevaks Saksamaale kinni jääda, kuigi peaks ju loogiliselt võttes. Samas saaks seeläbi reisi pikendada ka kuna tundub nii hädavajalik olevat reisile minek praeguses olukorras. Muidugi on olemas valepositiivsed tulemused jne. Ise teab, millega riskib.

Võid ju siis osta uue pileti lennufirmale, mis ei testi. Neid esialgu jagub.

Aga Lufthansa pidi ikka kõiki testima hakkama, lihtsalt esialgu mitte kõiki lende kuna täisvõimekust veel pole. Samuti pole arusaadav, kas see test ikka on reisijale tasuta.

Ohoo see on küll juba hea, hiljuti prognoosis see automaat ooteaega üle 16 tunni!

Mida siis? Hiltoni punkte? Aga palun, 0.50 US senti tükk. Sadu tuhandeid.

CX ja JL soovitused on muidugi head, sinnakanti pole tavaturistil aastaid enam asja ja selle aja peale ennustan, et kaovad ka need siiani üsna lihtsalt toiminud teiste lennufirmade piletid, siin näites siis BA piletid teistele lennufirmadele. AY juba kaotas ära RTW piletid ja muidki näiteid. Et koguda miile ei tasu pikalt.

Tean või ei tea, aga kui lennujaamast tellitud autot kätte ei saa, ei tasu mind süüdistada. Tasub telefonitsi üle küsida, kas konkreetne punkt töötab siis ja siis. Osad küll ei tööta, mõni võib ju avada kui tellimus ette makstud, seda tõesti ei tea.

Ei tohi. Pealegi kus sa öösel rendiauto saad? Lennujaamast enam öösel ei saa.

Miks kogu aeg up?

Praegu saad suuri koguseid osta 0.64ga otse allikast saades lisaks ka staatuspunkte tasuta, ei usu et keegi siin oluliselt alla 0.50 no ok ehk 0.40-0.45ga neid müüb, väiksed kogused ka nagunii ja kogu asjaajamise keerukus. Finnair on ka sulgema hakanud neid kontosid, kuhu suurem hulk nö. sõpru ülekanneteks liidetud.

Reisijaid ei ole ju üldse ja kahjumlikult ei saa lennata. Isegi kui need esimesed paarieurosed piletid ära müüdi, siis müümata on need kallimad piletid samale väljumisele, millele pole mitte mingit nõudlust enam (osalt hinna aga peamiselt Covidi pärast) ja vastavalt Wizzi ärimudelile siis lende lihtsalt ei toimu. Sama mitme teise sihtkohaga ka neil praegu. Või näiteks ka Ryanair Tallinn-Bergamo pandi samuti kinni vähemalt lähiajaks.

Tundub, et täna tehti nendega tehinguid umbes 79% peal nimiväärtusest, kusjuures kehtivusaeg oli oluliselt pikem ja kogumaht väiksem. Seda vahet arvestades julgeks sulle pakkuda reaalseks hinnatasemeks mitte üle 69% nimiväärtusest ehk pigem sinna 1200 kanti.

_Kommentaar ei vasta foorumireeglitele. _

(toim.)

Siin oli ju lausa 2 korda positiivne? See ikka peaks kindel positiivne olema. Lihtsalt keegi märkis digiloosse valesti ilmselt. Tehke kolmas kord umbes 5 päeva pärast. Viiruse kogus võibki väike olla kui kuskilt lennujaamast veidi saadud, eriti sümptomeid ei anna, aga peiteaeg on tõepoolest pikk ja viirusel läheb aega oma koguse juurde tootmiseks. Või siis saab organism sellest kogusest võitu.

Seda sa küll ei saa. Rootsi lähevad laevad ainult Turu sadamast, kuhu pole Tallinnast otsereisi. Seal vast oleks transiit kuidagimoodi mõeldav, Helsingis vaevalt. Iseasi kui tööreis ja ka Soomega otsapidi seotud.

Rebane sõi vist sead ära?

Eestis on spad üldiselt odavad, meie oleme alati sviidi moodi asja võtnud ja enamasti saab alla 300 öö kätte kui otse hotellist küsida.

Palku arvestades ei ole ju palju paar kolm ööd kuus võtta aru ma ei saa?