bdsm

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi

50 meeldimist
4 postitust
126 kommentaari
Viimased kommentaarid

Rebane sõi vist sead ära?

Eestis on spad üldiselt odavad, meie oleme alati sviidi moodi asja võtnud ja enamasti saab alla 300 öö kätte kui otse hotellist küsida.

Palku arvestades ei ole ju palju paar kolm ööd kuus võtta aru ma ei saa?

Tubli, just seda kodus passimist ja nulli langemist jne. see viirus tahtiski. Edasi tekitab järjest sügavamat majanduskriisi ka.

Pole siin midagi nii arusaamatut. Äri on äri, kui sa otse lennufirmast ei taha osta, siis teenid vahendajale. Vahendaja ei ole vedaja, tema vastutab kuidas sind kohale toimetab. Vahendaja saab lisaks kasu ka sellest, et saades lennufirmalt tagasimakse, jätab selle sulle edastamata ja ongi puhaskasumi rida jälle suurem. Aga üleüldse oli muidugi oma rumalus kui juulis kõik roosiline tundus.

Sõja pärast mitte aga viiruse pärast peaks küll ära jätma. Tea kas tagasilendki enam toimub (kui otselennust jutt).

Teravmägedel aktiveerusid jälle jääkarud üle hulga aja ja surmasid seal ühe turisti või polnud see turist?

No äkki piirab ikkagi viiruse levikut kui siin igasugused edasi tagasi enam ei liigu? Praegu on ju tüüpiline seis, ei taheta tunnistada, et liigne ühiskonna avamine oli viga ja majandus pannakse esikohale. Viirus vaikselt ringleb ja varem või hiljem oleme kevadises olukorras tagasi, pakuks et oktoobri lõpuks, paremal juhul detsembri alguseks. Siis läheb ju nagunii kõik järgmise suveni kinni. Riigi haldusvõime on meil kriisiolukorras pigem kesine ja ühiskondlik sidusus madal nagu kevad näitas. Pole alust arvata, et järgmine round kuidagi eelmisest erineks.

Läti ja Soome puhul on olulised nende endi näitajad. Hetkel võiks neid Eestiga ju veel veidi lahti hoida, aga mida seegi aitab. Leedule ma juba Eesti sulgeks. Niiet Ungari tee on igati loogiline, seal neil naabruses lihtsalt pole enam Läti ja Soome tasemega üksikuid erandeid.

Aga teisipidi, Läti ja Soome ise kinni, siis Soome nagunii seda teeb ja Lätil oleks ka praegu targem, suudaksid ehk madalamat näitajat säilitada. Viirus levib vaikselt ja teatud piirist on olukord just selline nagu praegu mitmes Euroopa riigis.

Suht pikk kehtivusaeg, kui Estravel vastu peab need aastad siis võiks ikka 1200 kätte saada. Täna aga pigem 1050 kui 1150. Nad on oma juurdehindusi ka tõstnud.

Ei taha küll seda idülli rikkuda aga enamus eestlastest ei tunne millestki sellisest mingit puudust ja kes tunneb on siit ammu juba lahkunud.

Aga tõenäoliselt lähiaastail Tansaaniasse sõita ei saa. Võiksid parem kirjutada hetkeolukorraga seotud muljeid, ametlikult teil seal ju mingit viirust polegi?

Hagi Iiri kohtusse ja soovitavalt paks rahakott.

Kahju küll, niimoodi me viirusest küll lahti ei saa nagu hiinlased.

Muidugi on lahkelt oodatud ka Singapurist pärit turistid, jäi mainimata.

Tais on ka arvestatav siseturism ja lisaks hinnatakse rohkem jaapani ja veidi ka hiina turisti just maksevõime pärast. Eriti ei usu, et riik Euroopa turismile sel aastal ega ka 2021 alguspoolel avaneb, kui siis äärmiselt rangete piirangutega, mitu testi, charterlennud otse kuhugi saartele, hotelli alas turistid kinni ja ainult väga kallid hotellid valikus. Keskmine taimaalane ei salli eriti välisturiste, sellest ka praeguse sõjaväelise valitsuse käekiri, soovitakse rahvale meeldida.

Puhtalt kulude osas siis Lufthansa ja Air Balticu kulubaas pole võrreldav, personalikulud erinevad üle 3 korra, pilootide osas pea 5 korda. Sama umbes ka Ryanairiga, kuigi erinevused väiksemad. Odavlennufirmadele on oluline komponent kõrvalteenuste müük, kui sul õnnestub neid mitte osta siis väga hea, aga arvata et nii pika lennu omahind väikese täituvuse juures on näiteks 80 eurot, on pigem siiski vale. No 80 võib isegi olla, aga palju alla mitte. Samas kõik tahavad ka kasumit teenida ja lennud on odavamad ainult pikalt ette ostes.

Arusaadav aga olukord on natuke teine praegu. Kui tahad kindlat lendu, siis ainult FRA-TLL peale julgeks panustada ja no ka HEL-TLL esialgu (kuigi Finnair on sagedust tunduvalt vähendanud, sest nõudlus langeb pidevalt).

Ja siis tulebki neid lende püüda, see edasitagasi LH variant paarisajaga, tagasi kunagi tulevikus ei ole ju üldse paha.

Ma ei soovita midagi, lihtsalt juhtisin tähelepanu riskidele ja võimalustele.

Võib ju neid 30-80 pileteid lõputult osta ja pärast chargebacke teha kui lennud ei toimu praeguses olukorras.

300 eurot ei ole ju kallis nii pika lennu eest kui kohale tahad saada, isegi need 500sed äriklassi hinnad on pigem head. On ka ca 200ga variante isegi. Need on lennufirmale juba kahjumlikud tegelikult, mõelge peaga. Lisaks sisaldavad ka pagasit, staatusega või äriklassis lounge sissepääse jne. (vaatasin expertflyeri hindu, pagasita võib Lufthansa kodulehelt odavamgi olla).

Neid hiinlasi Eestis käinud küll, see ei muuda nende maailmavaadet vaid pigem kinnistab. Sest 95% han-hiinlastest jagavad seda ideoloogiat, see on nende jaoks ainumõeldav. Ja see ülejäänud 5% hoiab ka moka maas reeglina. Erandiks mõned isendid Hong Kongist, aga eks see muutub ka juba kiirelt. Õnneks või kahjuks on igaühe enda otsustada. Ei maksa teisi rahvaid õpetada.

Lufthansa on isegi ca 200 eurot ainult edasitagasi kui kuupäevades veidi paindlik olla. Aas ei sulge seda liini ma arvan. Finnairil on HEL-TLL muide kesine väike lennuk.

Ära kasuta odavlennufirmasid. Osta Lufthansa või Finnairi pilet (või kasuta Stari/Oneworldi miile).

Jah, hind on muidugi teine, oneway ca 350 eurot turistiklassis või 500 äriklassis Finnairi näitel ja päris 29.aug ei olegi lendu, aga see ei ole ju tegelikult kallis ja vastab umbes reaalsetele kuludele. Lufthansal vastavad hinnad (lende ka 29.8) ca 800 eurot (või 500 kui oled valmis nii FRA kui ka MUC ümber istuma). Äriklass vastavalt 1000 või 750 (vastavalt 1 või 2 ümberistumist). 

Või lase hinnastada ka edasitagasi pileteid ja jäta kui pole vaja tagasilennud kasutamata. Vaata ka lende lõpp-punktina Helsinki või Riia.

Ja kui Ukraina peaks 36.nädalal miskipärast 17.6 ja 24.9 vahele jääma oma näitajalt, siis on Eestis 2 nädalane karantiin pärast reisi samuti kindlustatud, mis alates septembri algusest ka rangemaks muutub ilmselt. Sobib kui oled töötu.

Kas müüakse lende 4.septembriks? IATA näitab et kuni 6.september on lennud tühistatud. Kui usud, et Ukrainas langeb näitaja alla 25 siis võid ju Air Balticut krediteerida või on see Wizzi lend? Halvemal juhul jääb tagasilend ära, nädal on pikk aeg. Kuigi Läti hoiab oma näitajad madalad, siis võib ka meie enda number nii kõrgeks kasvada, et Ukrainas pead jääma kohustuslikku karantiini ja/või tegema 1-2 testi omal kulul, mis kordades kallim tuleb kui see 37 euri.

Ja mida see testimine üldse annab peale selle, et nuumame mingit Hiina firmat? Kui oled haige, siis ole, isoleerid end nagunii. Test on vajalik ainult teatud protseduuride tegemisel ja siis võiks ka kokkuhoiu asemel kasutada korralikke kaitsevahendeid, näiteks hambaravis ja mujal. Mu Hiina tuttav hakkas naerma kui sai teada et alles augusti alguses raviti Eestis (Tartus vist oli) hambaid täiesti ilma kaitsevahenditeta. FFP3 plus visiir kohustuslikuks ja nende üüratute maksude eest riigil ka midagi organiseerida!

Laias laastus on ainult 3 võimalust ja pärasoolest ei anna kohe alguses tulemust. Neelust on aga meie ametkondadele liialt kallis, jääbki see ninavärk mis siianigi olnud. Verest võib teha, aga sealt ei näe viirust vaid ainult võimalikke antikehti ja needki teiste haigustega kergesti segunevad ja palju tõlgendamisruumi. Muidugi ka see ninast võetud test on kuskil 85-90% täpne ainult, lisaks on seda kerge halvasti võtta ja siis tuleb valenegatiivne tulemus.