bdsm

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi


17 meeldimist
0 postitust
57 kommentaari

Viimased kommentaarid

Kui rahakott veel kuigi paks ka ei ole, siis tõepoolest saab parimat kraami nendest endistest liiduvabariikidest. Bishkekis oli mitu head sashlõkikohta ja ka peenemaid söögikohti muidugi, kus hobuseid serveeritakse.

Lugesin juba, et trip.ee suletakse!

Aafrikas on kulud täpselt nii kõrged nagu su kindlustuse maksimum.

Kõigepealt võiks põhikoolis ära käia.


Odavatest Ukraina, aga see pigem ilma oma autota. Muidu Balkanist allapoole kui kaugus sobib.

Viisat sa enam teha ei jõua, kui KLM neid ei jaga ega müü, siis lennule ei saa, kui kaardi olemasolu kontrollitakse. Tegelikult saab neid ka saabudes kohapealt osta, vist 25 CUC, aga see on lennufirmadele suur teenimise allikas ja seepärast reeglina pardale ei lasta kui sul pole kas kaarti, viisat, Kuuba passi vms. ette näidata.


Samas sel juhul on lootust, et KLM ise müüb, aga kindlalt ei oska seda öelda. Odav see kindlasti pole, suure juurdehindlusega.

Siin neid liiakasuvõtjaid ikka tegutses, ei tea kus nad nüüd on? Nädalavahetust peavad? Finnair müüb neid check inis vist 59 euroga, ja Finnair Tartu kaudu on neid pakutud nii 70-90 euro eest, vist on Finnair rangemaks muutnud oma sisemisi protsesse, et enam nii avalikult ei pakuta? Lennufirma saab need muidu enamasti tasuta.

Sa Marti ei arvesta selle Kadi kasumiga, vaata on teine lausa reisikonsultandiks õppinud, oskab Ryanairi pileteid osta jne. Ja võibolla ei olegi Ryanairiga lennud vaid millegi paremaga? Siis oleks hind ju teenusega kooskõlas. Aga ilmselt soovib Kadi, et ostja kataks tema nimevahetuskulud, see ise maksab nende kodulehe alusel al ca 115 eurot reisija kohta +VAT.

Lennuväli ja kogu taksondus on seal täiesti maffia kontrolli all. 79 eurot (1 suund ilmselt 2 inimesele kokku) ettetellitud transport on väga hea diil, sõltumata kus hotell asub! Lisaks on hinnad tõusnud, korraliku auto päevaks koos juhiga saab umbes 100 euro eest. Suuremad eurokupüürid kõlbavad küll, varuge sajalisi.

Kurb kuulda, et Turkish on kellegi kogemusel toitlustuses langenud Aerofloti tasemele (mis omakorda olevat ka veelgi alla käinud). Järeldus endale - mitte kumbagi kasutada. "Sääst" pealekauba, pole vaja ise proovida, ja kõik tänu teiste kogemustele.

Tagasilennud ka läbi Londoni tehti? Siis poleks ju viisat vaja. Asjata saite viisa sel juhul. (Ma ei märganudki seda Skyteami Londoni otselendu ega ka uskunud, et midagi tasuta ümber tehakse, seepärast soovitasin Cathayd.)


Kui aga mitte, siis saite suure vastutuleku hiinlastelt ja lennufirma suur eksimus teid ikka ka Londonist peale lasta.

Krediitkaartideta pole USAs midagi teha, kogu ühiskond seal elatubki krediitkaardiboonustest.


Lihatooteid, lahtiseid juur/puuvilju ei tohi viia. Pagaritooted peaksid nagu lubatud olema. Kilusid keegi USAs vabatahtlikult ei söö, mainstream ei tunnegi sellist asja.

50 min AMS ei ole piisav kui on vähegi tõrkeid, hilinemisi, saabuv pikk ruleerimine, täiendavad küsimused USA kontrollis vm. Samas kui 1 pilet, st ostetud korraga ühelt lennufirmalt vedajast sõltumatult, siis küll edasi viiakse, iseasi on et koheselt ei tasu USAs ajakriitilisi tegevusi esimesed 24 tundi planeerida.


See variant ei tule pähe, et jätta Ryanairi jms kottijate lennud ostmata? Olukorras kus nö. tasuta pakutavast pagasist ei piisa.

Thai esimeses klassis A380 oli päris huvitav, Oslost seda ei pakuta.

Air Baltic TLL-RIX-CPH 123 eurot kui jutt 1 suunast, pagasita ja pikk transiit 3.jaanuaril, edasitagasi piletid al 190 eurost.


Algusega Helsingist SAS 87 eurot (edasitagasi al 142).

Päev hiljem varahommikul Air Baltic Tallinnast via RIX 111 e.

See on suht selge case, et läbi Pekingi siselennuga niimoodi viisavabalt ei saa.


Võimalusel laske piletid ümber marsruteerida, Hainani 2 lennuväljale on palju rahvusvahelisi lende. Iseasi, mis see maksma läheb praegusel tipphooajal. Hiina viisat vaevalt et 1-2 päevaga tänase seisuga saab, kui siis ehk ainult Hong Kongist.

CX lennud ex-AMS via HKG Haikousse algavad lähipäevadeks umbes nädalase kestusega reisiks 1447 eurost turistiklassis ja 3274 eurost äriklassis, mis on küllalt head hinnad iseenesest, kui uusi pileteid otsida.

Käruõnnetusest oleks muidugi supervisori käest väikese compi võinud välja nõuda kui asi juba allkirjadeni läks.

Minu viga jah, esialgu nt veebruariks on tõepoolest Aeroflot B777 Phuketisse alles. Ent Rossiyale siirdasid nad osa Bangkokist, Colombost jne. Tulevikus pole välistatud ka Phuket. Tasub teadlik/valmis olla.


Helen - Aeroflot ei lenda kuidagi Phuketile, ilmselt pead silmas Rossiya lendu?


Snoopi pole samuti kritiseerida vaja, tema juba turistiklassis ei lenda.

Enda kogemusest ütleks, et pikk Aerofloti lend äriklassis oli talutav ainult tänu sellele, et see salong väga tühi oli, samuti oli talutav QR lend turistiklassis samal põhjusel. Qatari lennud äriklassis, go figure, on pea alati väljamüüdud ja põhjust võite ise arvata. Lennuelamust pole vaja eriti mujalt otsima minna, samuti ei kohta seal kuidagi ülbeid teenindajaid.

Araabiakeelse takso saab iga kell odavamalt kui 40!


Julge sõnavõtt, Reaper! Respect.


Paraku kustutab Veigo tiim kohe sellise tema roosasse maailma mittesobiva kommentaari.

Ei taha riidu kiskuda, aga tripi probleem on selgelt liigne vasakpoolsus.
Kõik ei pea meiemoodi Ekre valijad olema, aga kui Lissabonis tõepoolest röövmõrv toimus ja n olevused nagunii selle taga on, siis pole seda mõtet maha kustutada siit, las jääb neid naiivseid lillelapsi hoiatama (isegi tubli, et nad siit nõu küsivad), kes kavatsevad kl 1 öösel seal metrooga sõita. 99% ei juhtu muidugi midagi aga ettevaatus ei tee paha.

Kuigi kurjad keeled raporteerivad, et taolisi mitmekordseid viisasid on ka mitte väljastatud. Aafrika asi eks nad ise teavad kõige paremini kust tuul puhub. Mina nii keerulise viisapoliitikaga riike ei külastaks põhimõtte pärast juba.

Kui diplomaatilist passi pole, siis on mitmekordne Helsingis olnud 118 eurot, ehk 3 korra puhul tuleb tõesti odavam 3 eraldi taotlust teha a 33 eurot kokku 99.

Tõenäoliselt on kuskil vaestele buss ka aga kõik autod viivad sealt Wadi Rumi. Alguses küsitakse 200 dollarit aga tingige 120-150 peale ja tehke selgeks et see on auto mitte inimese kohta ikka.