Henry

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi

17 meeldimist
1 postitust
47 kommentaari
Viimased kommentaarid

Ok, äkki saaks tehingu vaidlustada kui on nt Bookingult kinnitus, et kõik tühistamistasud/ trahvid nullitud? Nagu seda M354, "The guest may cancel - we'll waive all fees" ja näitas, et kogumaksumus on 0€" puhul. Et siis pangas tehing vaidlustada, lisage juurde kuvapildid jmt ja saatke panka!?

Hea teada. Kuskile delfisse võiks ka teadaanda. Teemaalgatajat siin kiruda on väär, sellistel kohtadel töötajad peavad olema rohkem informeertitud või küsima üle targemalt/vahetusevanemalt, sest inimese reis võidakse alusetult canceldada.

Ma nüüd küll ei usu, et oma toidu-joogi pärast nüüd lennukist välja tõstetakse... :D Nagu mingis Linnumäe kinoš... Kui siis oma alko tarbimine võib probleemi valmistada.

Kas siin piletite hinna külmutamst ei saaks kasutada? Lufthansa ja airbaltc lehel on  võimalik hind külmutada. Ühele kogusele külmutad hinna, ostad ülejäänud ja siis ostad külmutatud osa?

Lahendust lugedes oli ka mul mõttes, kas see kõik tuleneb kindlustuslepingust või mängus on "meediapromo", et kõik kinni plekiti?

Tere!Esiteks soovitaks kustutada postitusest broneeringu nri.Võiksid pöörduda ka panka, peaks olema võimalik maksed tühistada.

Kas endiselt on selle krediidipangaga nõnda, et "riskiriikides" on limiit ATMist 100eur päevas?  

Postimees kirjutab ka nendest. Sealgi Kidyst Gidy. :S :)

Sellistest firmadest, kes võtavad alusetult (maksekaardi) teenustasu, tuleks anda teada panka/tarbijakaitsesse. Kas kohe CC reaga (koopiaga) või pärast rahatagasust.Usaldusväärsusest ei ole siinollaga, ühest küljest näitab, et on kliendisõbralik, teise poolega laseb üle...

Imelik meil. Piletite eest on makstud ja sellega broneering kehtiv. Teistes keskkondades, veel enam maksmata broneeringud (need kustuvad üldjuhul ise) ei puutu asjasse.Hea, et veel mingi "online kontrolli" eest raha ei küsita.

EI oska hilnemiste kohta midagu öelda aga tegelikult kl 01.50 peaks järgmine buss väljuma.

Broneering on tehtud eile õhtu ja 18p reegliga peaks saama kogu papi tagasi. Nagu ma aru saan oled juba tühistanud, nüüd tee kõigest screenhotid ja saada veel kord kiri mujutusse ja koopia airbndsse, soovitavalt kõrgema astme supportti (meiliaadressid netis olemas). Arvan, et hiljem on ka võimalik panka pöörduda.Kui oled FB kasutaja, jaga oma kogemust ka nende FB majutuse ja airbnb lehel. 

Nt iizi.net kindlustusmaakler siis. 

Ise olen võtnud Läti, Soome jt lähiriikide jaoks Ifist.Võibolla on sul krediitkaart, millega kaasneb reisikindlustus (kui oled sellega mingi reisiga seotud kulutuse teinud, küsi pangast).

Lennujaam peaks avatud olema vastavalt lennugraafikule ja lennujaamad "peab" vist olema mingi 2h enne väljalendu, seega peaks ju olema ok?

No, mida pekki. Inimene tuli küsima teist arvamust, juhuks kui asi võib pahaks minna... Kui sellises olekus minnakse reisile, kas kindlustus hüvitab pärast ravikulud?

Äkki saaks selle kindlustuse alla panna e reis ära jätta, kui arst arvab, et asi läheb "hapuks"?

Ok. Otseselt ei ole reisijate arvu välja kirjutatud, seega ei lugenud seda välja. :)Kui kuupäevad klapivad, käiksin mina ära, aga tulevikus võtaksin NT käitumist arvesse.Ps Tänane Pealtnägija peaks Novatoursist rääkima, kirjutab Pealtnägija FBs.

@norsuKust võtad 75eur?Kirjas on ju 15eur/reisija.Tobe olukord aga ausaltöeldes, ega reisikorraldaja ei pea ju kõike läbikäima: et kas kindlustused on ja ettetellides söökid, tranfeerid jne on nt soodsamad. Klient peaks selliste asjade vastuhuvi näitama.Kindlasti mõned erandid ala viisad ja dokumendid...

Lepingulise numbriga ja "õige paketiga" ei ole ELis nett probleemiks. :)

Riias on ka baltictaxi norm hinnaga. Baltictaxi.lv