trip-krainetrip-ukraine-dark

henry086

Uus kasutaja, liitus Tripiga 3 aastat tagasi

102 meeldimist
13 postitust
288 kommentaari
Viimased kommentaarid

Enda kogemus küll selline väga kummaline.

Tallinn - Nüremberg Ryanairiga ei huvitanud test mitte kedagi ei Tallinnas ega kohapeal.

Tallinn - Frankfurt Lufthansaga ei saanud pardakaartigi enne testi esitamist kätte.

Mõlemad lennud viimase kolme nädala jooksul toimunud.

Kohapeal mõttekam. Aga nendele kaardimaksete soovitajatele, siis Horvaatias reaalselt kuskil peale suurte poodide kaardiga maksta ei saa. 

Konkreetne näide: Spliti vanalinnas jalutasin ja konkreetselt mitte üks kebabi koht ei aktsepteerinud kaarti. Lõpuks viskas üle ja läksin supermarketisse.

Ühistranspordist nii palju, et vältige Trenitalia REGIO ronge. Konditsioneeri pole, ülimalt räpased, istmed nagu kirikupingid, sõidavad aeglasemini kui bussid. Reaalselt sõitsime ise 45km marsuuti 2h.

Check in oli veidi aega maas, kuna Aegean muutis lennukitüübi A320neo pealt A321neo peale (mis on antud liinil ikka väga haruldane) ja sestap oli ka check in süsteemis vaja sellekohane uuendus teha. Nüüd peaks kõik tavapäraselt toimima.

Enamik lende Tallinnast ongi Malta Airi poolt opereeritud, välja arvatud lennud Suurbritanniasse ja Iirimale, mida opereerib siis “õige” Ryanair. 

Aga mingit erinevust neil küll Ryanairist pole, seega muretsemiseks pole põhjust.

Nõustun eelnevaga täielikult. Septembrisse pileteid osta on ilmselge mõttetus, aga eks enne aru ei saada, kui omal kogemust pole. Endal neid lende nii palju alati muudetud, et isegi ei vaevu rohkem kui 2 nädalat midagi ette osta.

Millal teil lend üldse plaanis on? Kui lend rohkem kui kahe nädala pärast, siis tavaliselt ei osta ma üldse pileteid, kuid kui tõesti hea hinnaga, siis ostan pileti ja lisaasjad (istekohad, pagas jne) lisan vajadusel vähem kui 2 nädalat enne reisi.

Elu on näidanud, et Wizzi puhul pole absoluutselt mingit garantiid, et lend valitud kuupäeval ja kellaajal toimub. Elu on ka näidanud, et 2 nädalat enne lendu saabub tõehetk.

Saksamaale sisenemisel tohib läbipõdemine olla max 90 päeva, selle puudumisel tuleb teha test. Reaalne kogemus eelmise nädala Tallinn - Frankfurt lennul: kedagi ei huvitanud ükski covid dokument ei Tallinnas ega Saksamaale sisenedes, kuid sellele lootma jääda ei saa.

Flores ja Ponta Delgada, Assoorid.

Korralik Saksa lennufirma. Lennukid küll vanemad, aga korralikult hooldatud. Ei ole küll nendega lennanud, aga poleks mingisugust probleemi seda teha, kui peaks võimalus tekkima. 

Kos-Viin peaks aga Austrian Airlines ka lendama. Sel juhul eelistaks neid Condorile.

Sai ka mindud jalgsireisijana paar päeva tagasi Tallinkiga Tallinn - Helsingi. Mitte ühtegi paberit ei nõutud ei minult ega tundub ka, et mitte kelleltki. Küll aga oli üpris üllatav näha praktiliselt täis laeva Tallinn - Helsingi liinil, olles sõitnud covidi kõige hullemal ajal nii kümne - kahekümne inimesega Megastari peal.

Kirjutasin puhtalt enda kogemuse põhjal, olen lennanud korduvalt ka NoRRA lennukitega, aga need on nagu luksus võrreldes Olympicu omadega. 

Paratamatult olen ka NoRRA lennukite hoolduse kvaliteedis oluliselt kindlam, kui Olympicu omas. Aga eks see olegi iga ühe enda asi, kas ta tunneb reisides huvi ka selle vastu või on oluline ainult punktist a punkti b saamine.

Lennujaam linnast kohutavalt kaugel (vähemalt bussiga), kuid seal läheduses pole midagi mõistlikku.

Soovitan sõita bussiga (X95 suunal Syntagma) öösel kesklinna (sõidavad 24/7) ja võtta seal mingi hotell. Nii saab hommikul otse Ateena peale liikuma ka minna. Üldiselt see lennujaama ümbrus jättis väga kahtlase mulje.

Ja nende siselendudega infoks, et Aegeani lende, mida opereerib Olympic oma DH8 lennukiga, ei soovita. Lennukid väga kulunud ja päevi näinud. Kreetale muidu peaks Aegean vähemalt mõnel korral päevas ka oma 320/321ga lendama.

Kuhu saab, on valik suur. Kuid tooks välja koha, kuhu ei saa - Saudi Araabia. Seega kui peaks tekkima soov sinna minna, peab ennast ikkagi ära vaktsineerima.

@ago7 

Jah, Balti riigid oleks järgmine loogiline samm küll, kuid nende ründamine oleks Nato ründamine, mis tähendaks otseselt III maailmasõda. Ma siiski (tahan) uskuda, et asi piirdub Ukrainaga ja asja eesmärk oli Putinil Läänega jutule saada.

Kui kellelgi plaanis Malpensas ööbida, siis parem ärge plaanige. Lennujaam magajaid täis, ergud neoontuled kogu öö ja istmed ainult käetugedega. Kui sellest veel vähe, siis ka ilma igasuguse pehmenduseta. 

Lisaks omalt poolt veel ühe lennujaama, mida pole siin varem mainitud - East Midlands. Täiesti vōimalik magada, lennujaam väike, aga pinke ja kohti magamiseks üpriski palju. Küll aga kogu öö iga 5 min tagant valjuhääldist “please be respectul to others and wash your hands”. Peale selle kõik ok.

Kui pole vaktsineeritud ega läbipõdenud, siis kindlasti ei soovita Malpensas transiitalalt väljuda, kus need kapslid siis asuvad. Probleem selles, et tagasi lennukile pääsemiseks on kohustuslik esitada green pass, ilma milleta ei ole võimalik turvakontrolli minna, seega kui transiittsoonist väljuda, ei saa ilma testita enam tagasi sisse. . 

Endal oli identselt sama olukord ja pidin tegama testi, mis osutus positiivseks ning lõpuks jäin 21.päevaks karantiinihotelli. Oleks ma püsinud transiittsoonis, poleks seda juhtunud. 

Ja infoks veel nii palju, et Malpensa on tõenäoliselt viimane lennujaam, kus ma öö veedaksin, sest reaalselt ainukesed toolid olid seal käetugedega ja ilma mingisuguse pehmenduseta, kuid jah pigem kannatada need toolid ära kui riskida positiivse testi andmisega.

Tähelepanu ka sellel, et läbipõdemine ei kehti mitte 180, vaid 90 päeva.

Sõltub otseselt sellega, mis firmaga minna. Olen käinud Wizziga (Riga-Luton-Lisbon) edasi-tagasi 20€ eest ning Lufthansaga (Tallinn-Frankfurt-Lisbon) 330€ eest.

Kui viitsimist kombineerida pole, siis see 240€ tundub kõrghooajal mõistliku hinnana.

Reaalselt kõik on identselt sama, ainult tulemuse saab tavalise 12-48h asemel 3h jooksul. Metoodika ega test ei erine kuidagi, ainult selle analüüsimise kiirus.

Talvel tegu ideaalse kohaga virmaliste nägemiseks.

Kohale saab SAS-i lendudega Tallinn-Stockholm-Kiruna ning sealt  Vy rong Kiruna-Abisko.

See “Economy Class L” ongi Economy light, lihtsalt asi selles, et su pilet pole veel reissued. Kui LH lehele minna ja pilet on juba vormistatud, siis näitab “Economy, Economy Light (sulgudes mingi täht)”. Seega tasub veel oodata, kuni pilet reaalselt väljastatud on.

Itaalias siseriiklikult konkreetselt kasutusel 2G. Päris huvitav (imelik) on küsida, kas on mõtet sõita, minu arvates ei ole, aga sellise otsuse peaks ikka iga üks ise suutma teha. Praegusel juhul on nii, et riiki saab sisse ja on võimalus kasutada ka siselende (eelduselt, et on negatiivne test), kuid kõiksugused kultuuriasutused võib ära unustada. Asjaolul, et teistel on covid tõend olemas, ei muuda küll kuidagi sinu enda olukorda, sest sinul seda pole, seega hotellid võib ka ära unustada. 

Kas märtsiks midagi muutub sellega seonduvalt, ei oska keegi öelda. Kuid märtsini on veel piisavalt aega, et muretseda omale see covid pass.

@tohoh

Ei ole mõtet levitada valeinformatsiooni, sest see jutt ei ole õige. Lugesin ka välisministeeriumi lehel seda, aga ju on seal valesti tõlgendatud. Siin lehel (Prantsusmaa ametlik leht) on konkreetselt kirjas, et lühendatud on vaid covid passid ja seda seetõttu, et teha booster nelja kuu varasema seitsme asemel. Läbipõdemistõendid kehtivad endiselt 6 kuud.

https://www.service-public.fr/particuliers/actualites/A15318