Kikitrip

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

0 meeldimist
0 postitust
3 kommentaari
Viimased kommentaarid

AT&T prepaid kaart (8 GB datat) oli 40 $. Ei tea kas just parim hind, aga kõik vajadused täitis. 

Loodan isegi, et viib. Minul siis selline seik Lufthansaga, mida ka paar lehte tagasi mainisin. Ei hakka pikka juttu uuesti kirjutama, kuid:


Lendasime koos kaaslasega Tallinn-Frankfurt-Barcelona, piletid ostetud lufthansa lehelt (Tallinn-Barcelona). Ostsime piletid eraldi nii mina kui ka minu kaaslane. Reisipäeval jäi Tallinn-Frankfurt lend hiljaks ligi 1.5h ning seetõttu ei jõudnud me õigele Frankfurt-Barcelona lennule. Siiski anti meile uued piletid ning jõudsime lõppsihtkohta hilinemisega 4h.

Nüüd tuleb põnevam osa:
Esitasin kompensatsiooni avalduse lufthansale. Sain negatiivse otsuse, lufthansa põhjendas seda: third party issue-ga. 
Päev pärast seda, kui sain negatiivse otsuse, esitas avalduse ka minu kaaslane. Nädal või kaks hiljem sai tema positiivse vastuse ning raha kontole laekus kiiresti.

Mina siiani vaidlen nendega, ning viitasin ka sellele, et kuidas te saate teha erinevaid otsusi, sama stsenaariumiga juhtumitele. Neid see sama stsenaarium ei tunduvat häirivat, vähemalt kirjades, mis ma olen neile saatnud, ei ole nad sellele aspektile tähelepanu pöörand. Sai siis esitatud kaebus ka läbi EU tarbijakaitse platvormi - eks näis, mis saab.

Kokkuvõte - lufthansa maksab kompensatsioone vastavalt oma suva järgi ning järjekindlus ongi vist märksõna, mis VÕIB viia võiduka lõpuni. (kuid ei tea, millal) 

Küsin nõu.


LH lend Tallinn - Frankfurt - Barcelona.

Väljalend Tallinnast hilines ligi tund aega, seetõttu jäime maha jätkulennust Barcelonasse. LH andis uued piletid ning lõppsihtkohta jõudsime 4+ tunnise hilinemisega.

Esitasin lufthansale claimi, vastuseks sain suhteliselt midagi ütleva vastuse:

Our records show that the delay was caused by third party issues in Frankfurt on the aircraft’s previous rotation.

 

Therefore as the delay was caused by circumstances beyond our control, we are unable to comply with your request for EUR X compensation.


"third party issues" võib iseenesest olla midaiganes, sest seda ei täpsustatud.


Kas sellisel juhul on lennufirma vastutuses prii?

Kas on mõtet asjaga edasi tegeleda?