Krip

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

2 meeldimist
0 postitust
5 kommentaari
Viimased kommentaarid

Minu poolt ka üks soovitus - klienditeenindajad, kes livechat´is vastavad,  on väga erinevad. Rääkisin kokku mingi 7-8 inimesega (samamoodi kõne katkes pidevalt). Kui nägin ära, et teenindaja, kellega vestlen ikka ei saa teemast aru, siis katkestasin ise vestluse ära ja alustasin uue teenindajaga. Kõige selle käigus märkasin ka, et mida vähem seletad, seda tulemuslikum on. Suuremat infot nad läbi ei tööta või aru ei saa või saadavad imelikke vastuseid (võib olla ka robot??).

Olen läbi teinud pikad vestlused Ryanairiga. FBst suunati edasi livechat´i, mis oli ka huvitav kogemus. Seda, mida mina soovisin otseselt ei saavutanud, aga kompromissi leidsime - õhtu veedan Manchesteris ja varahommikul saab Tenerifele.

Minul tõsteti üks lend esialgseks tagasi, teise osas ikka veel vastust pole. Vastamist välditakse. Jätkan kirjutamist.

 

Tehtud lennuaja muudatuse ühe suuna (Tenerife - Manchester) saingi vahetatud FB kaudu. Tõsteti esialgsele lennule tagasi. Aga mybookingus pole seda muudatust ellu viidud!

Manchester-Tenerife suuna ajalise muudatuse osas pole FB kaudu midagi vastatud. Piletid ostsin juba märtsis ja ei tulnud selle pealegi, et nii suvaliselt lennuaegu ja sellises ulatuses muudetakse. Lendame ju alles 2019 jaanuar, seega pole veel ka kindlustust jõudnud teha.
Pakkusin Ryanairile FB kaudu, et muutku lend Riia-Manchester-Tenerife connected lennuks ja saatku pagas otse Tenerifele ning topelt check-in Manchesteris välistagu ka, siis ehk jõuab ja on tehtav.
Eks ma ootan nüüd siis vastust :).

Juba jõudsin postidata sama teema :). Ja mul on sama situatsioon. Teavitust lennufirma (Ryanair) poolt ei ole, avastasin juhuslikult Ryanairi mybookingu kaudu. Samamoodi Tenerife lend läbi Manchesteri. Sinnamineku sain Ryanairiga vahetatud, kuid tagasituleku probleem on alles ja aega lendude vahetuseks ainult 45 min.