Andres Pulver

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

2 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Eelmisel aastal ajasin Lennuabi kaudu asju. LOT hilines Tallinnast Stockholmi ja seetõttu jäime Stockholmis jätkulennult maha. Tegelikult oli see juba asenduslend, sest Finnair jättis eelmisel hommikul Tallinnast üldse minemata, siis ei saanud Lufthansaga teele, sest SmartLynx ei osanud Tallinnas maanduda jne. Lennuabist öeldi küll, et ühe reisi eest 2 x kompensatsiooni ei saa, aga tee igaks juhuks taotlused. Finnairilt tuli komp paari nädalaga (täieliku irooniana ilmus samal päeval, kui raha tuli, uudis selle kohta, et Soome tarnijakaitse kandis Finnairi kompensatsioonide mittemaksmise pärast musta nimekirja). Poolteist kuud hiljem, täpselt jaanilaupäeva õhtul, igal juhul sel tunnil, mil ükski terve mõistusega inimene tööd ei tee ehk vist kusagil poole üheksa paiku, tuli Lennuabist kiri, et LOT keeldub kategooriliselt maksmast, aga nad pöörduvad Poola tarbijakaitse poole. Edasi oli totaalne vaikus. Iseenesest olin ma rahul juba selle 900 euroga, mis ma sain. Aga tänavu veebruaris ehk siis pea 11 kuud pärast reisi oli pangaarvele Lennuabi poolt veel 900 eurot tekkinud. Kuna suutsime kahekesi piletitele, majutusele ja elamisele kulutada ca 1600 eurot, lõppes kogu lugu + 200 euroga.

Laisk inimene nagu olen, andsin asja ajada Lennuabile. Juhtum siis mullu märtsist - lendasime Balile. Finnair tühistas Helsinki lennu, siis ei osanud Smartlynx maanduda ja lõpuks saime Tallinnast minema 24 tundi hiljem LOT/Nordicaga. See jäi aga Stockholmi hiljaks ja Qatar jättis Doha lennult maha. Finnairilt tuli kompensatsioon paari nädalaga. Igaks juhuks tegin kaks avaldust (ka LOTi osas). Lennuabist küll öeldi, et tavaliselt ühe reisi eest kahte kompensatsiooni ei maksta, aga sel nädalal ehk pea 10 kuud hiljem laekus ka sealt raha. Piletite peale läks kahe peale kokku 942 eurot, kompensatsioon 1800. Pole paha.