linni

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 kuud tagasi

5 meeldimist
0 postitust
8 kommentaari
Viimased kommentaarid

E30 peal Varssav - Berliin on Lodzi ümbruses teetööd. Neli rida on surutud kolmele rajale. Pikkus hinnanguliselt 15 km. Midagi väga hullu ei ole, kõrvalteid pole mõtet otsima hakata.

Veidi offtopic, aga buldoozal on õigus. Poola teedevõrgustik on hõre ja ülekoormatud. Tänane ehitustempo on tervitatav, aga ei tee olematuks sotsialismi pärandit.

Meil on Poolas tootmisüksus ja 500 km läbimiseks on valida vaid kahe trassi vahel. Mõlemad kitsad, mõlemad totaalselt ülekoormatud. Ja ärge hakake näpuga kaardil järge ajama - uskuge mind, te ei taha suuremalt trassilt maha keerata.
Kulgenud sõidukaga aastaid ja ilmselt sada pluss korda sel marsruudil.

Augustow - Lomza - Zambrow 132 km, kõik kaherealine.

Augustow - Bialystok - Zambrow 154 km, millest 80 km kaherealist ja 74 km neljarealist (neljarealine algab 10 km enne Bialystoki).

Sõiduaeg (Google Maps andmetel) läbi Lomza 1 h 57 min, läbi Bialystoki 1 h 54 min.
Reaalses elus saab üle Bialystoki tunduvalt kiiremini. Peale rekkade tuleb arvestada ka lugematute traktoritega. Poolakad on vist EU - lt mingid rahasüstid saanud. Veel kaks aastat tagasi andis lehmi tikutulega otsida, nüüd on kõik õued neid taas täis (kadusid seoses Vene turu äralangemisega peale Krimmi afääri). Koos lehmadega hoovides tuli  paratamatult ka lugematu arv traktoreid teedele.

Sukin sõni (Szczuczyn) neljarealist igatahes hetkel pikendavad, Tööde tempo järgi otsustades võib kogu tee 2021 valmis olla küll.

Poola majutused on kõik turvalised ja üldjuhul väga puhtad.

Enne Saksat tasub peatuda mõnikümmend kilomeetrit enne piiri, majutuse ja kütuse hinnad ei ole veel Saksa taset saavutanud (Poola - Saksa piiril Poola pool tavaliselt hinnad nagu Saksas).
Berliini suunal tavaliselt 30 - 40 km enne piiri.
Dresdeni suunal sõites olen ööbinud hoopiski Wroclawis.
Tsehhi suunal sõites jällegi Tsehhi poole peal. Kui Poolas pannakse söögikohad üldjuhul kl 22 kinni, siis Tsehhis on need pea hommikuni avatud. Kuniks rahvast jätkub.

Augustowis on hea hotell Warsawa, aga mitte kõige odavam. Suwalki on nii valiku kui hinnataseme poolest ööbimiseks mõistlikum .

Esmaspäeval, 15.04. oli Lomza ümbersõit igatahes avatud.

On kellegi andmeid, mis trassiga muidu tegemist on? Suunaviitadel on läbikriipsutatult Lomza ja Warsawa. Ligi 13 km saab neljarealist, siis peab Augustowi peale ära pöörama, kuigi on näha, et (pooleliolev) trass jätkub.

Tänud vihje eest, pole kunagi üle Zambrovi sõitnud.


Siiski eelistaksin Bialystoki varianti. Zambrowini üle Lomza jämedalt 130 km. Tihe liiklus. Bialystokini tihedat liiklust 90 km.

Augustowist on Lomzasse 100 km ja Bialystoki 90 km. Mõlemad teed on koormatud rekkadega.

Bialystokist algab neljarealine Varssavini (täielikult avatud), samas, kui Lomzast tuleb veel Ostrow Mazi sõita 50 km äärmiselt kitsast ja aukus teed, et pääseda Bialystok - Varssavi trassini.