to Kaire Meier
Bookingu broneeringu juures on link - "palun tasuta broneeringu tühistust" Esmalt hotell keeldus. Siis saatsin neile uue ilus kirja selgitusega miks ma ei saa tulla, et esmalt tühistati lennud ja hiljem kehtestati riigisisesed karantiid ja lisasin hotellile Booking.com kirja partneritele - https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus
Siis hotell lubas tasuta tühistust ja oli nõus mulle makse tagastama.
Aga see oli märtsi lõpus. Nüüd tundub, et nii majutused, kui lennufirmad muudavad iga päev oma suhtumist ja tegevusi, aga proovida tasub igal juhul kui Bookingu dokumendis kirjeldatu sobib antud tühistuseks.
To Raul_R
Päris nii siiski ei ole, et võib vabalt minna sügiseni, see on sellisel juhul lennufirma omavoli minu raha kasutusel. Antud väljamakseks on neil kohustuslik reserv, ilma milleta nad tegevusluba ei saa ja väljamakse aega määrab kokkulepitud mõistlik aeg, mitte lennufirma vaba valik ja seda määravad eraisikutel tarbijakaitse sätted.
Ma ei pidanud hetkel silmas üldist EU määrust 261/2004 lendude ärajäämisel lennufirma süül, sel juhul ma raha ei saaks, sest tegemist polnud lennufirma süüga. Pidasin silmas seoses Covid-19 tehtud erimäärust Brussels, 18.3.2020 C(2020) 1830 final - COMMUNICATION FROM THE COMMISSION Commission Notice Interpretative Guidelines on EU passenger rights regulations in the context of the developing situation with Covid-19
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf