Marithake79

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi

0 meeldimist
1 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Siin on palju vastuseid ja kõiki ei jõudnudki läbi lugeda, mistõttu küsin siiski ... võibolla on siin inimesi, kellel on lennufirma vastanud sarnaselt ehk pakkunud krediiti, mitte raha tagastust ning kuidas sellisel juhul käituda. Tegemist on Sun Country Airlines'ga.  Seoses COVID'ga pidin tühistama USA siselennu, kuna polnud võimalust reisida (Euroopast väljalennud tühistati). Lennufirma pakkus krediiti aastaks ajaks või siis võimalust kellegi teise nimele broneering ümber vormistada, kuid raha nad ei tagasta viidates sellele, et ise olen nõustunud piletite ostmisel tingimusega, et pilet on mittetagastatav (non refundable). Sai kirjutatud lennufirmasse, et ma ei soovi krediiti, vaid raha tagastust, kuid nad olid resoluutsed. Seega, kas praegu oleks mõistlik see teema taas üles võtta ja hakata nõudma õigust raha tagastamisele? Alustada ikkagi uuesti lennufirmast või kontakteeruda krediitkaardi pakkujaga?