Marlen Mäesalu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

1 meeldimist
0 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Osta otse vedajalt. Ma olen mitu korda ostnud Mytripilt ja kordagi ei olnud enne midagi juhtunud ja siis nüüd juhtus. Juhtus selline asi, et edasi tagasi lennul üks osa lennust tühistati ja see jama, et Mytripiga ühendust saada ja sealt raha tagasi saada, selle peale kulus mul lõpuks 10 kuud. Kuna reis tühistati mingi nädala jooksul, siis polnud ma veel jõudnud teha ka reisikindlustust.  Neil on ainult mingisugune klienditeeninduse number, millele helistades satud kuhugi Inglismaale kus vastavad sulle mingid hindud, kelle poolest jutust sa nagunii midagi aru ei saa ja nemad ei saa sinu jutust aru. Sealt ma igastahes abi ei saanud. Püüdsin otsida ka meili aadressi, kuhu Mytripile kirjutada, no ei ole olemas sellist, kirjutasin korduvalt ja korduvalt sellele mailile, millega saadeti meil, et lend tühistatud. Ei saanud mingit vastust. Lõpuks kirjutasin lennufirmale, nemad siis kirjutasid, et "menetleme", lõpuks kirjutasin Mytripile Facebooki messengeri, lõpuks umbes tuhande kirjutamise peale suvatses keegi vastata. Aga lahendust ei kuskil. Selleks ajaks olin ma oma ajusi kärsatanud veel umbes 6 kuud. Seejärel pöördusin Swedbanka, saatsin neile kõik oma kirjavahetused jne jne jne jne. Lõpuks sain Swedbankilt vastuse, et tuleb tagasinõue ühele otsale siis. No siis ma olin asjaga rahul, ostsin uue pileti juba valmis, ühe otsa, kuna tagasisõit pidi nagu jääma. Ja siis mõned nädalad enne reisi mõtlesin, et vaataks igaksjuhuks seda tagasisõidu piletit ja üllatus üllatus, ka seda enam polnud :D. Õnneks kõik sai lahenduse sain lõpuks tänu Swedbankile kogu oma piletite raha tagasi, aga uutele piletitele maksin u 100 euri rohkem. Aga ütleme nii, et kogu see asja ajamine ja närveldamine, see ei vääri seda 100 eurist odavamat hinda. Sest õnneks mul oli suhteliselt odav lend 400 euri ja ma jõudsin osta enne reisi toimumist endale uued piletid (sest raha sain ma vahetult enne lendu alles tagasi). Aga kui ma oleks maksnud piletite eest tuhat või rohkem, siis ilmselt oleks terve reisi pidanud tühistama. Loo moraal on see, et läbi lennufirma ilmselt sada korda lihtsam asja ajada, kuna neil on selleks eraldi osakonnad, kes tegelevadki selle asjaga, neil on telefoni nr kuhu helistada ja vastust saada. Aga nende vahendajatega oled sa täiesti üksinda ja rabeledki ja närvitsedki ennast lolliks. Põhimõtteliselt läks peaaegu aasta, et ma oma lennule kulutatud raha tagasi saaks :)