trip-krainetrip-ukraine-dark

täitsajänku

Uus kasutaja, liitus Tripiga 2 aastat tagasi

47 meeldimist
7 postitust
70 kommentaari
Viimased kommentaarid

Siiani on üsna populaarsed blogimisplatvormid Wordpress ja Blogger (kuulub Google'ile). Blogger on vast Google'i teenuste kasutajale mugavam.

reisitargalt.ee või

iata.org või

"covid portugal" -> google.com

Ei väsi kordamast, et hankige endale krediitkaart, millega tuleb kindlustus kohe kaasa. Streigi vastu ei aita, aga muud mured on kaetud.

Plaanin järgmisel aastal Vietnami külastada (lend viib Saigoni, päris põhja minekut plaanis pole, kõige kaugemaks kohaks jääb ilmselt Hoi An). Kas kellelgi on häid kogemusi seal mõne sarnase platvormiga? Olen varem käinud kohaliku reisikorraldajaga Mekongi deltas, aga hea meelega tutvuksin programmi ja tagasisidega omas tempos online'is.

Georgios, tema tuuri nimi oli Barhopping through Alternative Bars in Athens. Ta korraldab tuure K, R ja L; igal päeval on tuur veidi erinev, kokku külastatakse nelja tunni jooksul nelja kohta. Igas kohas on ette nähtud üks shot, aga võin kohe rahustuseks öelda, et enamik neist ei ole kuigi kanged, seega võid rahus kokteili või muud rüübet juurde osta. Kui mõni koht ei meeldi, siis võib grupp konsensuse alusel otsutada järgmisesse kohta liikuda. Tee peal on lubatud ka tubakapoest läbi käia. Mul avaneb selle lingiga, loodan, et töötab ka teiste jaoks. George elas mitmed aastad New Yorgis, seega tema inglise keel on suurepärane ja suhtlemisel probleeme ei teki.

Henry, aitäh kommentaari eest. Ma polnud neist kahest pakkujast varem kuulnud. Täiendasin teema pealkirja, sest eesmärk on saada soovitusi ja jagada kogemusi kõigi sarnaste teenuspakkujate kohta.

Sealkandis viibides arvesta, et kohalikud toidukohad panevad lõunapausil äri kinni. Kogenud reisijad teavad, et Vahemere ääres on see täiesti tavaline, aga suuremates linnades on ikka mõni koht, mis on päev läbi avatud. Seal ei pruugi seda õnne olla, sest valik on väike. Soovitan mõned snäkid kaasa võtta, eriti kui lastega minna.

Lihtne guugeldamine terminiga "who needs UK visa" oleks hädast välja aidanud. Palun väga, UK valitsuse leht: https://www.gov.uk/check-uk-visa

Uuendatud: no näed, teine tripikas jõudis ette. Ma oma postitust enam kustutada ei saa, seega jääb nii

Pärast naasmit loeksin huviga sinu kogemusi. Nii palju kui ise olen uurinud, siis on jäänud mulje, et randumisel on väga vähe aega, vahel isegi kindel kava (käiakse karjaga koos Akropolise otsas vms) ja laevad peamiselt Euroopa ja Ühendriikide vanureid täis.

Skype toimib suurepäraselt tavatelefoni asendajana. Mina maksan Office365 paketi eest umbes 7 eurot kuus ja selle eest saan iga kuu 60 minutit rahvusvahelist kõneaega lisaks MS toodetele ja 1 TB pilveteenusele. Lisaminutid on mõistliku hinnaga, aga soovitan hinnakirja kontrollida.

Kui teil kõned ainult omavahel, siis wifi kaudu saab täiesti tasuta WhatsAppi kaudu kõneleda. Pmst saab ka Messengeri kaudu helistada, aga WhatsAppi kvaliteet on parem. Kui ei ole varem kasutanud, siis küsige mõne noore käest või võtke youtube lahti "how to use whatsapp". Wifi levialast väljas on ilmselt soovitav liigelda kohaliku SIM kaardiga. Guugelda "SIM card xxx", aseda xxx linna nimega. Veebis on piisavalt arvustajaid, et hea ülevaade saada.

Max1979, sul võib täitsa õigus olla. Kui lennuk lühemat lendu teenindama panna, siis saab lennuki käigus hoida ja meeskonnale kuhjub vähem tunde.

Eilsel Ateena-Tallinn lennul oli silma järgi täituvus 80% kandis. Täitsa võimalik, et Aegeanil oli mõne muu liini peal täituvus kõrgem ja nii otsustati lennukid lihtsalt kasumlikuma liini peale tõsta. Lend Tallinnasse kestab 3:45 ja kui lennuk lühema liini peale tõsta, siis võib lisatulu märgatav olla. Väga kahju, Aegean on normaalne lennufirma, pakub isegi võileiba hinna sees, nende äpp toimib suurepäraselt (värava info saabus laivis, pagasikonts väljastati samaaegset nii paberil kui äpis jne). Loodan, et otseühendus naaseb peagi. Ümberistumisega muutub pagasi kaasavedamine päris kalliks ja odavlennufirmade puhul tobedalt keeruliseks (lennujaamast sisse-välja käigud). Edu kõigile reisiplaane muutma pidanutele.

Ateena lennujaamas oli eile kell 21 3-4 inimest järjekorras. Fast trackis null inimest. Aegaeni pagasijärts oli 20 min. Tallinnas sai pagasi kiirelt kätte (ainus lennuk, mis kell 3 maandus ka). Nädal varem oli Ateenas maandudes pagasi kättesaamine veidi tülikas - pidi üle 30 min ootama.

Täna kell 850 Tallinnas üksikud inimesed järjekorras. Ilmselt on probleem suurim tšarterite ajal, seega uurige leenujaama lehelt väljumisi, mis teie väljumisega +/- 45 minutit väljuma peavad. Lennujaama kodulehel on järgneva 24 h lendude graafik alati olemas.

Üks vana hea nipp on see, et kaalule või mahupiirangule liginedes pane mõned riided kotist selga, võta raamat näpuvahele jne. Niikuinii on lennukis ühe koha peal istudes jahe. Ja kui ei ole, siis saad riided rulli keerata ja neist toe moodustada. Kui kaalu jagub aga mahutavus probleem siis vaata youtube'is pakkimise videosid (nt märksõnad: travel packing, army packing tips jne).

Veebis müüakse ka üsna palju eri hinnaklassides pagasikaalusid (guugelda: pagasikaal või pagasi käsikaal). See jublakas ise kaalub ca 200 gr. Seda pole alati reisile vaja võtta, aga kodus pakkimisel on kindlasti abiks. Üle 10 euro ei ole mõtet maksta.

Jep, teadsin seda. Paraku paljud ei tea, sest on harjunud, et Tallinnas asjad sujuvad kiiremini. Amsterdamis on inimesed veidi pikema ajaga harjunud, aga vaevalt keegi viietunnised ummikuid ette nägi. Selle lõime mõte ongi info jagamine - võib juhtuda, et järjekorrad on ka mõnes tripi uudises kajastamata jäänud lennujaamas, sel juhul on ju hea, et saame seda infot omavahel jagada.

Ma jätsin need pisikesed praetud kalad meelega välja, sest neid olen saanud. Eks need slaidid peegeldavadki minu soove ja mõned maitsvad road on kindlasti puudu. Spetsiaalselt lähen otsima mõnda üksikut asja, nende jaoks ka kohtade nimekiri valmis, nt souvlaki O Kostases. Suures pildis väga nõus, internetis videot vaadates võib enda ootused nii üles kruvida, et kohapeal veidi kehvema koka peale sattudes on pettumus suur. Seepärast ma liialt kauaks toite vahtima ei jäänud - see nimekiri on kahe artikli põhjal koostatud.

E.T., väga kasulik teadmine, aitäh jagamast! Tripi juhtkond võiks sel teemal lausa uudiste sektsiooni loo teha. Autorent, ohutus rolleriga sõitmisel jne. Olen varemgi mõelnud, et tripil võiks wiki sektsioon olla - seal võiks olla üldised soovitused reisimise kohta (pidevalt tulevad inimesed, kes on lennupiletite vahendajates pettunud, kuigi see teema on siin laialt kajastatud - on näha, et üldiste reisisoovituste järele on suur vajadus), kasutajad saaksid teha soovituse täienduste osas. Oleksin nõus sisu loomisel kaasa aitama.

Teema algataja küsis, kas saab omal käel hakkama. Endal ka plaan uuesti minna ja kolasin veidi ringi, leidsin mõned reisikirjad, vahest pakub huvi:

andresa, kuidas sul lubade tegemine kulges? Kaua aega võttis, palju maksis? Kas Vietnamis lasti lubade ettenäitamisel kohe edasi sõita või oli pikem käte-jalgade ja katkise inglise keelega arutelu? Aitäh!

Väga palju Vietnamis käinuid soovitavad rolleriga ringi liikuda. Paljud soovitavad rahvusvahelisele juhiloale vilistada, sest politsei välismaalasi ei kiusa ja vajaduse korral saab neile altkäemaksu pakkuda. Ei räägita aga sellest, et lubadeta sõites liiklusõnnetusse sattudes, olenemata õnnetuse põhjustajast, kindlustus ei kehti. Hullem on muidugi olukord siis, kui põhjustad oma tegevusega kellelegi teisele kahju, sest Aasias pole harv nähtus, kus lubadeta välismaalane tunnistatakse automaatselt õnnetuse eest vastutavaks. Suhtumine "ei juhtu midagi" on laialt levinud ja sellel on selge psühholoogiline alus - riskide realiseerumise kogemuse puudumisel hinnatakse nende realiseerumise tõenäosust olematult madalaks, vaatamata sellele, et Vietnam on liiklusohutuse ja -surmade statistika poolest Eestist oluliselt ohtlikum.

Lõpuks on siinsed reisijad kõik täiskasvanud inimesed ja igaüks otustab ise, ma ema ei ürita mängida, aga palun tehke oma sõidud legaalselt - veenduge, et teie load kehtivad ja sobivad valitud sõidukiga liiklemiseks. Kindlasti kandke kiivrit! Enamik meist teevad tööd peaga ja vaimse võimekuse langus pärast peapõrutust viib teid mitme pügala jagu madalamalt tasustatud töö peale. Julgemad reisijad, küsige juba enne reisi kindlustusest üle, mis juhtub, kui sattute välismaal lubadeta liikumisel õnnetusse. Lugusid Tais ja mujal Aasias õnnetusse sattunud eestlaste kohta leiab meediast mitmeid.