Anx99

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

3 meeldimist
1 postitust
4 kommentaari
Viimased kommentaarid

Marsruute saab vaadata nt momondo v skyscanneri lehel. Osta aga vóib otse lennufirmast aga on kallim kui vahendajalt. Kindlustuse kohta teab vastata iga kindlustusmaakler. Pakkumisi saab vótta nt Kristel Kesk fbs

Tulin Dubaisse 3 nov. Test vajalik, karantiini pole. Küsimus oli kui kiiresti saab inglisekeelse sertfikaadi, siis see on kohe valmis kui vastus. Selle saab ise välja printida või näidata telefonis.  Dubai puhul igaksjuhuks võtta kohapealt templiga väljaprindituna, seal peal on juba teie passi number. Enne testi esitage pass andmete sisestamiseks, maksate kohe 93 euri Synlabis, muud laboratooriumit ei aksepteerita. Aeg tuleb broneerida  sest kõik ajad lähevad kinni kiirelt. Mina tegin testi reedel kl 10 ja kl 22 oli vastus käes. Laup on nad suletud, pühapäev avatud. Saab ka keegi teine tuua vastuse. Minu lend algas Tallinnast esmasp kl 7,30 ja Dubaisse jõudsin passikontrolli teisip kl 7.30 ja sobis test kuni 96 tundi...

Vajalik on reisile tervisekindlustus ja hea oleks inglisekeele oskus kuna olenevalt ümberistumikohast peab täitma vbl veel ankeete. Lisaks vajalik tagasisõidu broneering, kui soovite üheotsa piletit siis reisikorraldaja saab teha ainult broneeringu. Lennujaamades ja lennukis maskiga. Olin eraldi istumas ja pikal lennul ei kandnud koguaeg istumise ajal. Dubais maski kandmine, muud ei tea et praegu piiranguid oleks.

Panka sai ka helistatud. Neiu teatas, et oma viga kui annad oma kaardi nr ja oled nõus maksma ja  et pank ei saa midagi teha. Helistasin teist korda panka, küsimusega, et miks panga kinnitust ei küsitud, siis teine neiu vastas et see on kaupmehe rida jälle, mitte panga ja 25 minuti kaugekõne lõpupoole oli ta nõus jagama natuke infot, et on võimaik vaidlustamine, aga enne peab panga spetsialist selle otsuse tegema, kas hakatakse asja uurima. Enne seda soovitas kaupmehega maksimaalselt kirja teel selgitavat infot koguda. Juhul, kui panga spetsialist  otsustab uurima hakata siis see võtvat aega mitu kuud ja teenus on tasuline, aga see ei tähenda et kindlasti kasu on sellest. Midagi ei garanteerita.

Tänud kommenteerijatele ja kuigi mu jutust ei tulnud välja täpselt liigutusi mis tegin mida mitte pileti broneerimisel, aga jah, loomulikult keegi ei sundinud vajutama maksa nuppu kui summa ei sobi. Aga kui te arvate , et ma olen lihtsalt juhm, siis ma olen väga palju ostnud pileteid 7 aasta jooksul min 10 lendu aastas Skyscanneri kaudu, ka lastminute.com . Ainult üks kord on Edreams eksinud, kui esimene email saabus 3 päeva pärast lendu. Lugesin veel arvustusi juurde, mis olid yle yhe negatiivsed sõnumiga skeem. Kuna see oli 2016 a, siis ma ei mäleta kas mul õnnestud CHECKMYTRIP kaudu kontrollida lennu olemasolu.  Õnneks check-in lennujaamas leidis pika otsigu peale piletid. Sellepärast ei ole ka osanud sellist tünga oodata. Seekord piletit otsides, väga palju kordi vaatasin hindu erinevatel päevadel väljumisi ja lastminute hind pysis sama kuni ma liikusin edasi nende webi. Seal oli võimatu valuutat vahetada euroks ja summa mis oli näidatud tundus  kiirelt arvestades sama mis eurodes. Lõpus enne makset oli mõte kontrollida valuuta summa samasust. Kolm viimast arvuti ekraani pikkust lehte hinnaribaga üleval nurgas enam ei olnud ja kuna ma sada prossa ei valinud yhtegi lisa paketti ega teenust, siis enam ma ei hinda  ei näinud ja isegi kaardimakse hinda ei olnud ära märgitud kusagil eraldi, siis kiirustasin asja yhelepoole saamisega ja olin linnukesega nõus accept terms, mida oli kaks lõiku ja kaks linnukest tuli panna peenikeses kirjas jutule kus ka oli värviliselt sama Privacy Policy märgitud ja vajutasin Book now. Selle peale sain kohe sõnumi pangast et  157euri on rohkem  maha läinud. Lisaks, ei küsitud mingit panga kinnitust, nt Smart Id kaudu ega ka Swedpanga turvaliste ostude parooli ja kogu lugu. Tegin seejärel uuesti läbi kogu broneerimise, et arusaada kus ma tegin vea. Siis viimane linnuke oli see mida ma ei osanud kahtlustada, sest tundus peale vaadates et lihtsalt formaalsus Privacy Policy, mis oli värvilises kirjas märgitud. Isegi selle tõttu ei oleks hind saanud olla kokku see mis maksin, sest selle kohta oli piletil märge et olen ostnud FullFlex service, mida ma ignoreerisin kui kui broneerimisel tuli see ette. Seal ei olnud kohta et no, thanks, vaid yes or next. valisin next. Üritasin , siis ühendust saada nende klienditeenindusega, kahjuks oli ainult  Inglismaa tel nr. kuhu lisandus veel kõne eritasu, aga meili polnud kuhugi saata. Mitte kusagilt ei leia yhtegi meili kodulehel ega mulle saadetud piletitega meilis. Kuna mulle tuli FullFlexi email, mis on reisi tyhistamiseks, siis seal oli kaks näiliselt aktiivset meili linki kuhu pöörduda. Mõlemad, ei töötanud, otse lingile vajutades tuli error proovides nii ja naa ja kopeerides aadress meili saatmiseks, siis tuli vastus et sellist meiliaadressi ei leitud. Helistasin, siis tasulisele tel.numbrile,  siis isegi sain vastuseks minu kaebusele meili valikuga canceldada makstes neile u 52 eurot ette. Ja valida saan asemele kas nende 12 kuu voucheri või rahatagasi kuni 2 kuu jooksul, kusjuures pole märgitud mis summa nad tagastavad, kas full või mingi osa. Kirjale vastata ei saa, see on taas automaatne nagu kolm eelnevalt saadud kirja. Võta või jäta!