QR

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

2 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Raul_R, juhin rõõmsasti tähelepanu, et QR annab seljakoti koos amenity kit-iga ka economys;-).

LH F-is sain kuuma rätiku (ei pakutud valikut külm/kuum) ainult enne sööki.

Peale sööki kahjuks ei midagi. Kas tõesti saab HON äriklassis parema teeninduse kui tavareisija F-is? Tee parem status match ja proovi QR ka värskelt ära. Ja seda vaid äriklassis (mis minu hinnangul on endiselt parem kui LH "meh" F. Al Maha Service on PLAT tasemel hinna sees.

Nagu veigo soovis, siis tahaksin minagi antud teemat üleval hoida ja ka oma kogemusi veidi jagada:

Olles pikaaegne nn. lennuhull, on mul olnud võimalus lennata erinevate lennufirmade äri- ja ka esimeses klassis. Üldjuhul olen kasutanud selleks lennumiile ja  veahindu, kuid paar korda olen maksnud ka soodsaid täishindu. Olen lennanud  Singapore Airlines A380, Qatar Airways A380, Cathay 777 ja Emirates 777 esimeses klassis. Olen viimased 10 aastat unistanud väidetavalt maailma parimast kogemusest: Lufthansa esimese klassi reis Frankfurdist ja minu kogemus oli järmine:

Jõudes Frankfurti jalutasin First Class Terminali, mis asub tõesti vaid lühikese jalutuskäigu kaugusel. Turvakontroll oli suurepärane ja võttis aega vaid ca 2 minutit. Sain samuti enda käsutusse assistendi, kes oli väga viisakas ja tutvustas kõiki FCT võimalusi.

Nautisin esialgu istumisalas šampanjat ja liikusin seejärel restorani, kus laual kenasti menüü pakutavaga. Kahjuks osutus peaaegu enamus menüüs olevatest roogadest  aga nn. rootsi lauas olevateks roogadeks, millele ka viisakalt tähelepanu juhiti. Viini šnitsel oli aga tõesti maitsev. Seejärel proovisin ära dushiruumi, millega kaasnes ka kohustuslik part ;-).

Assistendi juhendamisel jõudsin autojuhini, kes mind aga kenade Porschede vahel koos kahe teise reisjaga ilusa VW Multivanini juhendasid (1 kaasreisijatest oli HON liige, kes kõrvalparkiva Porsche pagasiruumi oma kohvrit proovis toppida - ja loomulikult sealt minema aeti). Sõit Lennukini kestis 2 pikka minutit;-). Ja 10 aastat oodatud "sinilind" oli lõpuks minu ees - Lufthansa 747-8 esimene klass. Istekoht 1A. Iga lennup*d* unistus.

Madal lagi, kulunud sisu. Aastaid koristamata vahe akna ja istme vahel. Televiisori suuruse leiad tänapäeval iga pereauto armatuurlaualt. Ekraanilt lennukaarti vaadates oli teravus võrreldav aastaga 1990.

Mäletan aega, kui minu LH "sinilind" lendas veel 747-400- ga, kus ühes "sviidis" oli voodi eraldi ja iste kõrval. Praegu mõtlen, et siis vist pakuti meelelahutust ainult aknast välja vaadates. Mis lendas veel vist 3 aastat tagasi. Üks unistus vähem.

Teenindus lennukis oli lihtsalt kohutav. Kuna ilmselgelt teadis ainult HON-mees, kus on esimesele klassile mõeldud kapid ja mida ta võiks nüüd veel tahta, siis käis tõesti teenindus ainult temale mõeldes. Lihtne inimene pidi tavalise vee saamiseks eraldi seda küsima ja leib-sai koristati ära juba peale eelrooga.

Pekingisse jõudes ei suuda suur Saksa uhkus pakkuda isegi Fast Track-i.

Tagasiteel oli teenindajaks täiesti juhuslikult soomlane, kellega jõudsime kiiresti ühele keelele ja seetõttu oli teenindus tõesti 5*.  Televiisorit käima ei hakanud seekord panemagi.

Raul_R - Rääkimata Qsuite-st, jääb LH F päris pikalt alla isegi QR 787 äriklassile. QRPLT saavutamiseks pole samuti vaja lennata kümneid kordi. Tõesti, Al Safwa Lounges ei saa päris tulel tehtud sööke, kui menüüs pakutud road on siiski A`la carte, mitte petlikult rootsi lauas.